Koira kolmantena?

Kaikkea sitä...

Liekö kenellekään muulle sattunut samaa, kuin minulle kerran:

menimme tutun nuoren naisen kanssa tämän kämpille. Siellä asusti myös tolkun kokoinen, onneksi ystävällismielinen susikoira. Nainen komensi koiran lattialle, kun painuimme punkkaan peuhaamaan.

Kun olin päässyt reisien väliin ja panin tyttöä vauhdilla, niin tunsin kummallista lipomista takapuolessani. Se häiritsi enemmän kuin vähän, mutta kiihko oli niin kova, että jatkoin panemista. Seuraavakaksi se perhanen rakki nousi sänkyyn, ja tunsin että takapuoltani hipoi joku ihan muu muin koiran kieli - se kieli roikkui itse asiassa niskassani.

Silloin oli pakko käydä neidin kanssa pikainen neuvottelu koiran sopivasta paikasta.

8

4951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä

      juttuja ennenkin....
      joillain lepakoilla on tapana koirien kans häslätä.
      onneks omat ei tee sitä sais elämänsä selkä saunan.

      • selkä

        saada saunan??????


      • vanha vitsi
        selkä kirjoitti:

        saada saunan??????

        kyllä tiedät mitä meinasin.... ääliö


    • Oli aikoinaan susikoira. Kävi sitten kerran niin, että tapasin ravintolassa aivan hemaisevan naisen ja hän vielä ehdotti minulle, että haluaisi tulla luokseni yöksi. Suostuin siihen ja mielessäni ajattelin "no huh huh, ei voi olla todellista".

      Kotiin päästyämme (jossa koirani odotti minua) vaatteet lähtivät aika nopeasti päältä ja hyväilimme ja suutelimme toisiamme todella kiihkeästi. Nainen ehdotti, että haluaa samantien
      saada takaapäin, koska se tuntuu hänestä niin jumalaisen hyvältä.

      Nainen kävi polvilleen sohvan reunaan makaamaan ja sanoi, että haluaa minua aivan heti. Lähdin nopeasti kaivamaan viereisen huoneen laatikosta kondomia ja sanoin palaavani pian.

      Kondomia hakiessani havahduin. Ensin kuului hirveä kiljaisu: "Mitä Helvettiä!", mutta seuraavalla sekunnilla alkoikin jo hirveä voihkinta.

      Juoksin takaisin makkariin ja susikoirani paineli naista kun viimeistä päivää. Nainen huusi "tämähän onkin aivan uskomatonta." Ei mennyt kauaa kun nainen sai mahtavan orgasmin ja koira perässä ja minä jäin nuolemaan näppejäni.

      • koirahullu

        Satuja ja tarinoita,täyttä paskaa koko juttu....


      • koirahullu kirjoitti:

        Satuja ja tarinoita,täyttä paskaa koko juttu....

        joo täyttä paskaa, satuilin vaan kun tuo alkuperäinenkin juttu kuullosti niin sairaalta.

        Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)


      • koirahullu
        enter kirjoitti:

        joo täyttä paskaa, satuilin vaan kun tuo alkuperäinenkin juttu kuullosti niin sairaalta.

        Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)

        Kuitenkin tykkäsit, toivoit että olis ollut totta. Etkö tykännytki?


      • Kaikkea sitä...
        enter kirjoitti:

        joo täyttä paskaa, satuilin vaan kun tuo alkuperäinenkin juttu kuullosti niin sairaalta.

        Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)

        Tapaus (tämä alunperin kertomani) oli tosi. Koiraa kiinnosti meidän lempimisemme. Olisin voinut selittää sen sillä, että koira innostui, kun kämpässä tapahtui ylipäänsä jotain, mutta mutta, tämä ei selitä sitä että koiralla seisoi...

        Ja jos luulet, että se oli hauskaa, niin todella erehdyt. Minusta se oli hyvin kiusallista, itse asiassa vastenmielistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe