Mikroaallot ja tajunnantaajuudet

Minä ole Olliver-liike

Lähes 300 Taiteellis-maallisesta Trance-konfederaatiosta loikannutta hypnoosipeikkojen näkijää on erehtynyt sekoittamaan herbaalipulvereihin aspartaamia ja laittamaan seoksen mikroaaltouuniin.

Koe-eläinhygieniakomissio varoittaa: Huijatuksi tuleminen on jokaisen ihmisen luontainen ominaisuus ja huijaaminen on jakamattomaan ihmisyyteen kuuluva kyky, siksi varovaisuus on tarpeen ja häiriköinti tajunnallisella pyhiivaelluksella halki mediamaisemien johtaa Aristoteleen kantapään fraasirikostutkintaan.

Kateellisten Lääkärien salailuista huolimatta puheet siitä että aspartaami sulkisi pitkäaikaisvaikutteisten neurolepti-injektioiden tavoin telepaattisen vaikuttamisen mahdollistamat ylemmät reiki-energiakeskukset eivät auta löytämään vastauksia ajan haasteisiin sieltä mistä vastaukset ajan haasteisiin löytyvät; "Minä ole Olliver, sinä ole Teuvoo" -liikkeestä.

Tätä ei paineta puolijauhoisella, olivat tätien vertavuotavat kommentit miten täynnä forenssia tahansa.

14

785

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erään kaveri vielä

Ehkä hupaa, kyllähän näille koijareille ja suggestolahkoille voi nauraakin. Mutta. Ehkä sielunsorkkijoiden henkkoht "minä olla ufo"-hemmotteluissa tai järjestömellastuksissa jauhettuja ei naurata ihan mahan pohjasta. Ainakaan vielä. Tuppaa näemmä uhrit, höynäytetyt ja painostetut unohtumaan tällä palstalla.

• Luonnonmukainen

Tajunnan Yhteisön elokuiset täydenkuun transsitanssifestivaalit pidetään Tattarisuon historiallisissa maisemissa. Kotona voi jo etukäteen koe itsesuggestiotanssin luontaista hurmaa, joka on Ihmisyyden tunnustajien luontainen ominaisuus ja siksi lääkärien katehtittavissa ja Alkon, Ylen, Kirkon, Suurmanttaalinomistajien, Aspartaamisalaliiton ja Patriarkaatin monopolisoitavissa, rentoutusmusiikkiterapeuttisella kappaleella "Soita mulle Zorbas taikka ryyppään Herbas!"

• Kauheaa???

Mahtaneeko pitää paikkansa seuraava huhu: Agarthin ja Shamballan okkulttisen osaston Testamentin Pojat-järjestön operatiivinen Musta Käsi-looshi on ottanut koko Suomi24-sivuston tarkkailuunsa. Erityisesti "puolijauhoisten jauholakkien" toimia seurataan. Toivottavasti kyseessä on vitsi.

• Aino Kassinen, Mme

Musta mies tuli ja vei. Et saa takaisin. Luterilaisten lääkärimyrkyttäjien, tiäteellisten feministikätilöjen ja Valtion, Ylen, Koululaitoksen, Lääkevirmojen ja Apteekkarikunnan kätyreiden salaliitto ei vaientaa vapaan kanssa ääntä: sähköletkut aiheuttavat allerkijaa, tajunnallinen tunnelma pikkuautossa halki Etelä-Suomen sielunmaisemien voi olla tiheä ja thorax-kirurgian tekniikat voi oppia kirjoista kuka tahansa. Miksi siis Ihmisyyden Tunnustajien vapauden aatetta vastustetaan ja hengen vapaustaistelijoita vainotaan? Hyvä me!!!! Mutta miten hyvä Me pitää olla että pääsemme ratijoon? Loppu vainonnalle ja kyttäykselle!!!!

Tietävin terveisin Aina Kassinen, Past- and Pre-Life Personal Coach

• Ne mainitsemasi
        Aino Kassinen, Mme kirjoitti:

Musta mies tuli ja vei. Et saa takaisin. Luterilaisten lääkärimyrkyttäjien, tiäteellisten feministikätilöjen ja Valtion, Ylen, Koululaitoksen, Lääkevirmojen ja Apteekkarikunnan kätyreiden salaliitto ei vaientaa vapaan kanssa ääntä: sähköletkut aiheuttavat allerkijaa, tajunnallinen tunnelma pikkuautossa halki Etelä-Suomen sielunmaisemien voi olla tiheä ja thorax-kirurgian tekniikat voi oppia kirjoista kuka tahansa. Miksi siis Ihmisyyden Tunnustajien vapauden aatetta vastustetaan ja hengen vapaustaistelijoita vainotaan? Hyvä me!!!! Mutta miten hyvä Me pitää olla että pääsemme ratijoon? Loppu vainonnalle ja kyttäykselle!!!!

Tietävin terveisin Aina Kassinen, Past- and Pre-Life Personal Coach

Ihmisyyden tunnustajat? Vastakohta ihmisyyden kieltäjille? Täällä on tosi outoja juttuja, joista ei ota selvää, ellei ole itse sekaantunut johonkin Tosi Outoon juttuun.

• Minä Olen Teuvo

• Ihmisyyden Tunnustaja
        Ne mainitsemasi kirjoitti:

Ihmisyyden tunnustajat? Vastakohta ihmisyyden kieltäjille? Täällä on tosi outoja juttuja, joista ei ota selvää, ellei ole itse sekaantunut johonkin Tosi Outoon juttuun.

Persoonan kieltäjillä ei ole enää monopolia ihmisen mieleen kun ihmiset ovat oppineet itse ajattelemaan omat ajatuksensa ja monopolien murtumisen myötä sopimustodellisuuden rajat haihtuvat kuin mmuistikuvat vapaan hypnootikon herkän hauraassa käsittelyssä. Jotkut persoonan kieltäjät tällä palstalla luulevat omistavansa totuuden vaikka tajunnallisuuden näkökulma vääjäämättä avautuu totuuksien merkityshorisonteissa... Ihmisyyden jakamattomuus ei tunne "lakeja", "potilasoikeuksia" tai "hoitohaittoja". Nuokin sanat ovat vain sopimustodellisuuden kielivaltaa, sillä mitä ovat "totuus" ja "todellisuus"... Koska kokemukseni on aito ja jos kuitenkin olen väärässä,koska kukaan ei omista totuutta, ei kyse ole vain mielipiteestä vaan hallusinaatiosta. Havaitsen jotain, mikä oikeasti ei ole totta. Keittäisinköhän kahvit välillä?

Ihmisyyden tunnustajana, persoonan myöntäjänä herkässä viisauden levollisuuden, jonka hypnoosin syvä voimaa avaa tajuntaan, kysyn onko niin, että näkymättömän näkemiseen tarvitsen juuri hallusinaatiota, totuudesta siirtymistä todelliseen, valheeksi haukuttuun... Ei ole olemassa mitään laskennallista mallia sen arvioimiselle, millaiseen toimintaan tuon toisen ihmisen totuudet tulevat hänet ohjaamaan suhteessa minun totuuksiini. Tämä skeidä uppoa jengiin kuin kuuma veitsi voihin. Hallusinaatiota on kuva ympäristön suhteesta itseeni, totuuksien leikissä... Mutta miten löytäisinkin kyvyn nähdä haltiat! Sienipulverit ja muut herbaaliuutokset ovat kemiallinen tie vaikka holotrooppinen portti totuutksien ja rinnakkaistodellisuuksien leikkiin avautuu jo yhden Ruotsin laivalla vietetyn yön jälkeen.

Mitä kaikkea meidän tulisi arvioida uusiksi, purkaa? Mikä kaikki asenteissamme, ajatuksissa, tottumuksissa, kokemuksissa, odotuksissa, arvoissa, identiteetissä on hallusinaatiota? Miten voisimme riisua tuon varjokuvan ja nähdä edessämme ihmisen todellisena. Keisarin ilman vaatteitaan... Mulla on kyllä housut jalassa. Hähhäh..

Entäpä jos asia olisikin toisin päin ja olemmekin sulkeneet koravmme ja kosketus herkkään elämän tunnon haurauteen jää vain unien maahan, jonka rajoja jo lapsemmekin pakenevat. Entäpä jos hallusinaatio olisikin näkymättömän näkemistä, luonnossa virtaavan systeemisen ajatuksellisuuden herkkää aistimista. Jakamattoman Ihmisyyden syvän levollisen viisauden tunnustavaa kohtaamista... ja hypnoosi vain sana. Sanana se on hypnoosia. Hypnoosi on.

Myytti elämästä tavallisena, harmaana, mitäänsanomattoman arkisena toistona kiertää niin teattereissa kuin tutkimuksessakin, joiden perusteella Alko, Yle, Koulu-Laitos, Esikuntaupseerit ja Iso Lääkäri yrittävät kaapata Ihmisyyden valtapyrkimystensa monopolien piiriin. Siihen verrattuna hypnoosi on erilaista, salaperäistä. Se on taikaa ja jokaisen opittavissa eli tällä me torpataan valvonnan vaatijat.

• uskontotiede
        Ne mainitsemasi kirjoitti:

Symboliikkansa mielenterveysvivahteilta erikoinen lukusarja "6-6-6" esiintyy muissakin yhteyksissä kuin joidenkin hypnootikkokouluttajien puhelinnumeroissa ja Johanneksen ilmestyksen kryptisessä numerologiassa. Teosofis-okkultistisissa piireissä lukusarjaa arvostetaan myönteisenä "Ihmisyyden Tunnustajien" tunnuslukuna, siis antiteesi kristilliselle traditiolle.

Suomen fenomenologisen filosofian uranuurtajilla on ollut omat yhteytensä teosofis-antroposofisiin suuntauksiin, mm. gnostilaisuuden kautta. Teosofiset virtaukset vaikuttavat yhdistävän hypnoosi-, luontaishoito- ja vaihtoehtokasvatuksen alakulttuureita.

• uskontotiede
        uskontotiede kirjoitti:

Symboliikkansa mielenterveysvivahteilta erikoinen lukusarja "6-6-6" esiintyy muissakin yhteyksissä kuin joidenkin hypnootikkokouluttajien puhelinnumeroissa ja Johanneksen ilmestyksen kryptisessä numerologiassa. Teosofis-okkultistisissa piireissä lukusarjaa arvostetaan myönteisenä "Ihmisyyden Tunnustajien" tunnuslukuna, siis antiteesi kristilliselle traditiolle.

Suomen fenomenologisen filosofian uranuurtajilla on ollut omat yhteytensä teosofis-antroposofisiin suuntauksiin, mm. gnostilaisuuden kautta. Teosofiset virtaukset vaikuttavat yhdistävän hypnoosi-, luontaishoito- ja vaihtoehtokasvatuksen alakulttuureita.

Jatko: "Minä Olen"-liike, Mestarit

"Minä Olen"-liikkeen nimitys on mukaelma Vanhassa Testamentissa mainitun jumalan nimestä: "Minä olen se joka olen", VT, 2. Moos. Uudemman teosofisen "Minä Olen"-suuntauksen oppeihin kuuluu vanha helleenisten mysteerioppien uskomus ihmisestä jumalana, ihmisellä on sisällään "rajattomat luovat voimat". Ajatus ihmisestä Ihmis-Luojana ja Ihmis-Luojien verkostosta, "Ihmisyydestä", jonka elämänkierroissa (inkarnaatioissa) kehittyneet jäsenet ovat ns. "astraalitasoilla" yhteydessä "ylösnousseisiin Mestreihin", on suoranainen topos new age-liikkeessä ja sopii hyvin myös maallikkohypnoosin narsistis-grandioottiseen, omnipotenttiin ihmiskuvaan. NB! "Mestari"-termin yleisyys maallikkohypnoosin ja vaihtoehtoishoitojen alakulttuureissa.

Maallikkohypnoosi suuntauksineen on myös uskontotieteellinen kysymys.

• Maanteiden kuningas
        Minä Olen Teuvo kirjoitti:

"Minä Olen"- ja "Minä Olen Olliver"-liikkeiden vapauttavaksi vastavoimaksi ovat Ihmisyyden Tunnustajat rakentaneet myös "Minä Olen Teuvo"-liikkeen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000468&posting=22000000015641220

Olisiko aika ottaa Teuvot tarkempaan syyniin?
        Keitä ovat Teuvot? Onko Teuvo-liikkkeellä vaarallisia sivuvaikutuksia, vai onko kyse tarkoituksellisista syrjään (ei sukua epuille) johdetusta huomiosta, että suurempi vedätys ei tulisi huomatuksi? Tähänkö on tultu?

• ohhoijaa
        Maanteiden kuningas kirjoitti:

Olisiko aika ottaa Teuvot tarkempaan syyniin?
        Keitä ovat Teuvot? Onko Teuvo-liikkkeellä vaarallisia sivuvaikutuksia, vai onko kyse tarkoituksellisista syrjään (ei sukua epuille) johdetusta huomiosta, että suurempi vedätys ei tulisi huomatuksi? Tähänkö on tultu?

Onkos entiset asiakkaat alkaneet järjestäytyä..? Faktat pöytään. Antaa hypnoosipelkääjien luulla omistavansa totuuden ja kyttääjien organisoida asiakkaita. Ei me voida kaikkia auttaa. Pitää itsekin yrittää eikä valittaa jos ei heti tule tulosta...! Eivät taida saada isoa liikettä hypnoosin jalon taidon mestareita vastaan.. Hypnotisoidaan me vaan...

• kyllästyttää

Onko noin? Antaa kytätä... kyllästyttää... ohhoijaa...

• Anonyymi00013

voisko joku selittää mistä tässä on kysymys

• Anonyymi00014

Riksun kosteista koulutuspäivistä. Joskus meni vähän öööveriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe