Hei 13-15 vuotiaat jätkät! Voisitteko kertoa mikä tekee tytöstä kauniin? Onko se ulkonäkö? Onko luonteella väliä? Onko teidän mielestänne tytön ryyppääminen tai polttaminen hyvä juttu? Minkälainen on teidän mielestänne kaunis tyttö? Kertokaa vastauksessa myös ikänne. Kiitti kaikille vastanneille!!!
Kaunis tyttö
10
2466
Vastaukset
- Monster
Jos tyttö on sellainen karvainen tupakkaa poltteleva hampaaton kaljavattainen örisevä mummo, niin onhan se ihan sexyä, mut mua kyllä innostaa älykkäät tytöt. Ne tosin tuskin polttaa..
- ..
..toimiiks jo ?
- m15
..ulkonäkökin tärkee, mut ainaki mun mielest tärkeint on luonne..vaik onhan se ihan kiva, et tyttöystävä on hyvännäkönenki (luonteen lisäks) eikä mikään hirviö..ei dokaamises mitään pahaa oo, kunhan ei niinku joka viikonloppu käy jossain juomas; semmonen kaks-kolme kertaa kuukaudessa on aika sopiva määrä.. eikä myöskään säädä aina jonkun kanssa.. mut polttaminen on mun mielest huono juttu, en tykkää ollenkaan.. oon ollu aika onnekas ku on sattunu sellanen tyttöystävä kohalle ku mikä nyt on..ja kuten nimimerkist pysty varmaan päättelee, oon 15.. Ole hyvä!!!
- Firewalk
"Voisitteko kertoa mikä tekee tytöstä kauniin? Onko se ulkonäkö?"
Kauneuteen ei liity luonne, kaunis tarkoittaa ulkonäöltä hyvännäköistä. Kaunis ei sovi luonteen kuvaamiseen kuten esim. mukava, ystävällinen, jne...
"Onko luonteella väliä?"
Öö... mitäs luulet?!
"Onko teidän mielestänne tytön ryyppääminen tai polttaminen hyvä juttu?"
No itseasiassa mun mielestä on vain hyvä irroitella silloin tällöin. Mutta esim. 3 kertaa viikossa on liikaa.
"Minkälainen on teidän mielestänne kaunis tyttö?"
...Siis minkä näköinen. Se vaihtelee.
Toivottavasti auttoi. Saa kysyä lisääkin.- meri
varmaan ainut järkevä tällä palstalla
- Anonyymi
En tiiä paskaakaan mistä mä eksyin 18vuotta vaanhaan keskusteluun mut kummiski jos joku näkee tän ny 2020 ni ei kyl oo yhtää siistoi polttaa tai juua ku itekki 06 ja tajunnu jo että polttamisessa eimitää siistii ni oon ollu vuoden ilma röökiä ja tällein ni juuh ja juominen kans et jos se on susta siistii juua joka hiton viikonloppu ni oot vrm jolu vitun vammanen kusipää jnr jne
- Anonyymi
Yleensä kun tuon ikäiset puhuu kauneudesta niin tarkotetaan ulkonäköä. Oikeasti ulkonäöllä on aika vähän merkitystä loppujenlopuksi, vaikka välillä tuntuukin että jotku superhottikset saa enemmän huomiota. Luonne on tottakai tärkein seikka varsinkin jos seurustelua miettii.
Ryyppääminen ja polttaminen ei ole ikinä hyvä juttu. Fiksu ja vastuullinen alkoholin kohtuukäyttö lienee useimmille pojille ok. Röökin polttaminen on ok korkeintaan niille ketkä itsekkin polttaa.
Hyväntahtoinen, kiltti ja sympaattinen on mielestäni kaunis tyttö. - Anonyymi
Mä tykkään tytöistä jotka on kilttejä, ei polta, ei ryyppää, on yleisesti ihan älykkäitä koulussa. Ulkonäöllä on myös erittäin paljon väliä, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja ihan solakka vatsa. Itse tykkään enemmän brunetesta, mutta blondikin kelpaa. Poika 13
- Anonyymi
Mis voi tulla näkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mis voi tulla näkee?
Espoos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485