Kaunis tyttö

*Lotten*

Hei 13-15 vuotiaat jätkät! Voisitteko kertoa mikä tekee tytöstä kauniin? Onko se ulkonäkö? Onko luonteella väliä? Onko teidän mielestänne tytön ryyppääminen tai polttaminen hyvä juttu? Minkälainen on teidän mielestänne kaunis tyttö? Kertokaa vastauksessa myös ikänne. Kiitti kaikille vastanneille!!!

10

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monster

      Jos tyttö on sellainen karvainen tupakkaa poltteleva hampaaton kaljavattainen örisevä mummo, niin onhan se ihan sexyä, mut mua kyllä innostaa älykkäät tytöt. Ne tosin tuskin polttaa..

    • ..

      ..toimiiks jo ?

    • m15

      ..ulkonäkökin tärkee, mut ainaki mun mielest tärkeint on luonne..vaik onhan se ihan kiva, et tyttöystävä on hyvännäkönenki (luonteen lisäks) eikä mikään hirviö..ei dokaamises mitään pahaa oo, kunhan ei niinku joka viikonloppu käy jossain juomas; semmonen kaks-kolme kertaa kuukaudessa on aika sopiva määrä.. eikä myöskään säädä aina jonkun kanssa.. mut polttaminen on mun mielest huono juttu, en tykkää ollenkaan.. oon ollu aika onnekas ku on sattunu sellanen tyttöystävä kohalle ku mikä nyt on..ja kuten nimimerkist pysty varmaan päättelee, oon 15.. Ole hyvä!!!

    • Firewalk

      "Voisitteko kertoa mikä tekee tytöstä kauniin? Onko se ulkonäkö?"

      Kauneuteen ei liity luonne, kaunis tarkoittaa ulkonäöltä hyvännäköistä. Kaunis ei sovi luonteen kuvaamiseen kuten esim. mukava, ystävällinen, jne...

      "Onko luonteella väliä?"

      Öö... mitäs luulet?!

      "Onko teidän mielestänne tytön ryyppääminen tai polttaminen hyvä juttu?"

      No itseasiassa mun mielestä on vain hyvä irroitella silloin tällöin. Mutta esim. 3 kertaa viikossa on liikaa.

      "Minkälainen on teidän mielestänne kaunis tyttö?"

      ...Siis minkä näköinen. Se vaihtelee.

      Toivottavasti auttoi. Saa kysyä lisääkin.

      • meri

        varmaan ainut järkevä tällä palstalla


    • Anonyymi

      En tiiä paskaakaan mistä mä eksyin 18vuotta vaanhaan keskusteluun mut kummiski jos joku näkee tän ny 2020 ni ei kyl oo yhtää siistoi polttaa tai juua ku itekki 06 ja tajunnu jo että polttamisessa eimitää siistii ni oon ollu vuoden ilma röökiä ja tällein ni juuh ja juominen kans et jos se on susta siistii juua joka hiton viikonloppu ni oot vrm jolu vitun vammanen kusipää jnr jne

    • Anonyymi

      Yleensä kun tuon ikäiset puhuu kauneudesta niin tarkotetaan ulkonäköä. Oikeasti ulkonäöllä on aika vähän merkitystä loppujenlopuksi, vaikka välillä tuntuukin että jotku superhottikset saa enemmän huomiota. Luonne on tottakai tärkein seikka varsinkin jos seurustelua miettii.
      Ryyppääminen ja polttaminen ei ole ikinä hyvä juttu. Fiksu ja vastuullinen alkoholin kohtuukäyttö lienee useimmille pojille ok. Röökin polttaminen on ok korkeintaan niille ketkä itsekkin polttaa.
      Hyväntahtoinen, kiltti ja sympaattinen on mielestäni kaunis tyttö.

    • Anonyymi

      Mä tykkään tytöistä jotka on kilttejä, ei polta, ei ryyppää, on yleisesti ihan älykkäitä koulussa. Ulkonäöllä on myös erittäin paljon väliä, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja ihan solakka vatsa. Itse tykkään enemmän brunetesta, mutta blondikin kelpaa. Poika 13

      • Anonyymi

        Mis voi tulla näkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mis voi tulla näkee?

        Espoos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe