Joo eli nyt kun tuli vaihdettua koppaa tuohon NZXT guardianiin ja pistin päälle ja katsoin lämpöjä kun tuuletin oli täysillä oli lämmöt prossusassa jotain 40 mutta näyttiksen lämmöt oli jotain 50 vaikka en pelannut eli millä saisi lämmöt kuriin ja sitä vielä että tietääkö jotain mitään tapaa saada piuhat pois ilmaviran tieltä ja jonkun hyvän tuuletimen jolla saisi puhallettua ilmaa ulos kopasta koska nyt on vain 2 tuuletinta kopassa jotka puhaltaa koppaan vain prosesorin tuuletin puhaltaa ulos (zalmanin ledi) tulipa sitä taas kirjotettua nopeille vastaneille nostan hattua (:
Lämmöistä
iloinen_koodari
3
577
Vastaukset
- 323232
sinulle pisteitä ja pilkkuja: .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,
.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,....,,,,...,,.,.,
Kun olet ilmaissut asiasi selvemmin, joku saattaa jopa vastata kysymykseesi.- iloinen_koodari
no tuli ehkä vähän hätäseen kirjotettuu mut kylä tosta mun mielestä saa selvää.
- 987789
iloinen_koodari kirjoitti:
no tuli ehkä vähän hätäseen kirjotettuu mut kylä tosta mun mielestä saa selvää.
Usko jo. Tuollaisesta ei saa mitään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503464Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882218Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892177Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei181989- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar671510Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301427- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359