Yli 3000 motoristiä Kontiorallissa Siikajoella

Hot Wheels

Kontioralli pidetään tänävuonna Siikajoella.Motoristejä on saapunut paikalle yli 3000.Ilma on tosi upeee( 28 iltapäivällä) kuten joki ja merimaisematkin. Olut ja viini virtaa. Naiset käy kuumina:)
Miten muuallapäin Suomea=) ?

44

10771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älykäs ihminen

      Sairasta touhua. Tuossa näkee kuinka juoppoa ja itsesiittoista porukkaa motoristit ovat he jopa kuvittelevat olevansa maailman napa jota seurataan.

      • Jeesustelija

        Omalla palstallaan harrastuksestaan keskustelevat. Itse he viinansa juovat ja naisensa naivat, joten eipä heittäydytä kateellisiksi kukkahattutädeiksi!


      • Älykäs ihminen
        Jeesustelija kirjoitti:

        Omalla palstallaan harrastuksestaan keskustelevat. Itse he viinansa juovat ja naisensa naivat, joten eipä heittäydytä kateellisiksi kukkahattutädeiksi!

        Yökättää tollanen touhu aikuisia ihmisiä ovat niin käyttäytyvät kuin teinit..


      • mp-pimu
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Yökättää tollanen touhu aikuisia ihmisiä ovat niin käyttäytyvät kuin teinit..

        ..sinä "älykäs ihminen" olet sama jota eilen kehoitin menemään kylmään suihkuun!
        Sinun mielenterveydestäsi huolissani ehdotan että siirryt muille palstoille jos noin paljon motoristit ärsyttävät!
        Katsos kun se on vaan niin että ei se moottoripyöräily maailmasta lopu vaikka se kuinka sinua yököttäisi.


      • Älykäs ihminen
        mp-pimu kirjoitti:

        ..sinä "älykäs ihminen" olet sama jota eilen kehoitin menemään kylmään suihkuun!
        Sinun mielenterveydestäsi huolissani ehdotan että siirryt muille palstoille jos noin paljon motoristit ärsyttävät!
        Katsos kun se on vaan niin että ei se moottoripyöräily maailmasta lopu vaikka se kuinka sinua yököttäisi.

        Eikö motoristit kestä arvostelua ja kritiikkiä. Eivät he kestä koska heillä ei ole egoa jota he koittavat hakea olemalla jotain motoristeja. MUAHAAAAAAA !


      • mp-pimu
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Eikö motoristit kestä arvostelua ja kritiikkiä. Eivät he kestä koska heillä ei ole egoa jota he koittavat hakea olemalla jotain motoristeja. MUAHAAAAAAA !

        Kyllä motoristit kestävät arvostelua ja kritiikkiä ja monesti näillä palstoilla jopa soimaavat toisiaan. Mutta kun sun "kritiikki" on aivan päätöntä ja et esitä mitään järkeviä perusteita niin silloin alkaa sappi kiehumaan! Anyway mä lopetan tän nyt tähän ja jätän sut selvittämään mielipiteisäsi näille sivuille.
        Aikansa kutankin!


      • Älykäs ihminen
        mp-pimu kirjoitti:

        Kyllä motoristit kestävät arvostelua ja kritiikkiä ja monesti näillä palstoilla jopa soimaavat toisiaan. Mutta kun sun "kritiikki" on aivan päätöntä ja et esitä mitään järkeviä perusteita niin silloin alkaa sappi kiehumaan! Anyway mä lopetan tän nyt tähän ja jätän sut selvittämään mielipiteisäsi näille sivuille.
        Aikansa kutankin!

        Siinä se nähtiin ette osaa keskustella asiasta jossa minä olen täysin oikeassa ja te väärässä.. Koita hankkia sitä egoasi sillä moottoripyörän resulla.


      • vähemmän älykäs
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Siinä se nähtiin ette osaa keskustella asiasta jossa minä olen täysin oikeassa ja te väärässä.. Koita hankkia sitä egoasi sillä moottoripyörän resulla.

        Oletkos ikinä törmännyt termiin narsisti?

        T mies

        ps yksi pyöristämme on jawa ja sen ajamiseen tarvitaan munaa jota monelta puuttuu.


      • mikäs ny ottaa pattii
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Siinä se nähtiin ette osaa keskustella asiasta jossa minä olen täysin oikeassa ja te väärässä.. Koita hankkia sitä egoasi sillä moottoripyörän resulla.

        Voi voi, onko joku motoristi taas menny sun ohitse maantiellä. No voi voi, eihän sitä itkemättä kestä jos prätkät menee ohi oikeelta ja vasemmalta. Ja sitte kun pääsee kotiin ni heti prätkäpalstalle itkemään ku mopoilijat on niin ilkeitä. Nyyh nyyh.

        Nyt heti pyydät mammalta mansikkamaitoa ja jonkun kivan sadun ni saat simmut kiinni ja unta palloon.

        Huomenna sitte et enää muista niitä ilkeitä motoristeja.


      • Älykäs ihminen
        mikäs ny ottaa pattii kirjoitti:

        Voi voi, onko joku motoristi taas menny sun ohitse maantiellä. No voi voi, eihän sitä itkemättä kestä jos prätkät menee ohi oikeelta ja vasemmalta. Ja sitte kun pääsee kotiin ni heti prätkäpalstalle itkemään ku mopoilijat on niin ilkeitä. Nyyh nyyh.

        Nyt heti pyydät mammalta mansikkamaitoa ja jonkun kivan sadun ni saat simmut kiinni ja unta palloon.

        Huomenna sitte et enää muista niitä ilkeitä motoristeja.

        Minulla on sellainen auto joka kyllä kulkee 250 kmh, mutta aina ajan rajotusten mukaan jota motoristit eivät tee, sen takia teille ollaankin vihaisia kun aiheutatte muiille ihmisille hengenvaaran. Mietippä sitä !


      • vähemmän älykäs
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Minulla on sellainen auto joka kyllä kulkee 250 kmh, mutta aina ajan rajotusten mukaan jota motoristit eivät tee, sen takia teille ollaankin vihaisia kun aiheutatte muiille ihmisille hengenvaaran. Mietippä sitä !

        Älykäs ihminen ei minusta näin vähemmän älykkään mielestä hanki autoa joka kulkee 250km/h.


      • Älykäs ihminen
        vähemmän älykäs kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei minusta näin vähemmän älykkään mielestä hanki autoa joka kulkee 250km/h.

        En minä sille voinut mitään kun auton ostin että sen huippunopeus on sitä. Meinaatko että sellasia autoja edes nykyään on myytävänä jotka kulkee ainoastaan 100 kmh. Äly hoi älä jätä ! Kaasujalkaa pitää osata käyttää oikein jota motoristit ei osaa tai sitten niiden pitää näytellä että ovat muka kovia jätkiä. Säälittäviä oman egonsa menettäneitä pellejä olette joka motoristi. Koitatte hakea egoa kaahailemalla.


      • ihana auto
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Minulla on sellainen auto joka kyllä kulkee 250 kmh, mutta aina ajan rajotusten mukaan jota motoristit eivät tee, sen takia teille ollaankin vihaisia kun aiheutatte muiille ihmisille hengenvaaran. Mietippä sitä !

        helpota tyhmempien miettimistä ja kerro mikä tämä ihana auto on?


      • Egovamma
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        En minä sille voinut mitään kun auton ostin että sen huippunopeus on sitä. Meinaatko että sellasia autoja edes nykyään on myytävänä jotka kulkee ainoastaan 100 kmh. Äly hoi älä jätä ! Kaasujalkaa pitää osata käyttää oikein jota motoristit ei osaa tai sitten niiden pitää näytellä että ovat muka kovia jätkiä. Säälittäviä oman egonsa menettäneitä pellejä olette joka motoristi. Koitatte hakea egoa kaahailemalla.

        No joo. Noin aluksi, mahdat olla oikea teiden ritari ja ammattikuski, kun sulla on pokkaa selittää asiasta josta et mitään tajua.

        Ihan vaan tiedoksi: moottoripyörällä ajaessa ei käytetä kaasujalkaa. Kaasu on oikeanpuoleisessa kahvassa.

        Moottoripyörällä ei ole oikein mukava ajaa esim. tämän sun tosi upen 250 kmh kulkevan auton takana (jolla ajat mittarin mukaan kaasujalka oikeassa kulmassa 100 kmh, oikeaa nopeutta n.90 - 90), tuulen aiheuttama pyörteily repii pyörää ja kuskia. Näkyvyys eteenpäin myös paranee, kun kotelosi ei ole edessä.

        Toisekseen, oma arviosi älykkyydestäsi vaatii muitakin todisteita, kuin oman ilmoituksesi. Teet itse sitä samaa, mistä motoristeja syytät täällä keuhkoamalla.

        Hommaa hyvä sisko itsellesi elämä, tai itsesi hoitoon!


      • mieti sitä
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Minulla on sellainen auto joka kyllä kulkee 250 kmh, mutta aina ajan rajotusten mukaan jota motoristit eivät tee, sen takia teille ollaankin vihaisia kun aiheutatte muiille ihmisille hengenvaaran. Mietippä sitä !

        Minu auto kulkke ainaskin tuhatta ja sata, mietippä sitä.

        Montako ihmistä motoristi on tappanut ja montako autoilija, mietippä sitä.

        Kuules ny Nina 12v, HANKI JO SE ELÄMÄ ÄLÄKÄ ROIKU NETISSÄ INISEMÄSSÄ.


      • Älykäs ihminen
        Egovamma kirjoitti:

        No joo. Noin aluksi, mahdat olla oikea teiden ritari ja ammattikuski, kun sulla on pokkaa selittää asiasta josta et mitään tajua.

        Ihan vaan tiedoksi: moottoripyörällä ajaessa ei käytetä kaasujalkaa. Kaasu on oikeanpuoleisessa kahvassa.

        Moottoripyörällä ei ole oikein mukava ajaa esim. tämän sun tosi upen 250 kmh kulkevan auton takana (jolla ajat mittarin mukaan kaasujalka oikeassa kulmassa 100 kmh, oikeaa nopeutta n.90 - 90), tuulen aiheuttama pyörteily repii pyörää ja kuskia. Näkyvyys eteenpäin myös paranee, kun kotelosi ei ole edessä.

        Toisekseen, oma arviosi älykkyydestäsi vaatii muitakin todisteita, kuin oman ilmoituksesi. Teet itse sitä samaa, mistä motoristeja syytät täällä keuhkoamalla.

        Hommaa hyvä sisko itsellesi elämä, tai itsesi hoitoon!

        Ai on moottoripyörässä kaasukahava kas kun en tiennyt.
        Mittarin mukaan ajan rajoitusten mukaan elikkä motoristien ei pitäisi silloin tarvia edes ohittaa minua, menikö sinne tyhmään kalloosi häh ? Voit jättää väliä etkä ajaa niin perseessä kiinni että tuuli repii sinua, taidat olla aikamoinen kukkakeppi jos et hallitse pyörääsi. Hommaa itsellesi järkevämpi harrastus kuin lapsellinen moottoripyöräily..


      • Älykäs ihminen
        mieti sitä kirjoitti:

        Minu auto kulkke ainaskin tuhatta ja sata, mietippä sitä.

        Montako ihmistä motoristi on tappanut ja montako autoilija, mietippä sitä.

        Kuules ny Nina 12v, HANKI JO SE ELÄMÄ ÄLÄKÄ ROIKU NETISSÄ INISEMÄSSÄ.

        Laske kuinka monta vaaratilannetta ja kuolonkolaria motoristi aiheuttaa vain kolmen kuukauden aikana ja laske suhde. Yksinkertaista vai mitä ?


      • Egovamma
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Ai on moottoripyörässä kaasukahava kas kun en tiennyt.
        Mittarin mukaan ajan rajoitusten mukaan elikkä motoristien ei pitäisi silloin tarvia edes ohittaa minua, menikö sinne tyhmään kalloosi häh ? Voit jättää väliä etkä ajaa niin perseessä kiinni että tuuli repii sinua, taidat olla aikamoinen kukkakeppi jos et hallitse pyörääsi. Hommaa itsellesi järkevämpi harrastus kuin lapsellinen moottoripyöräily..

        Tämä kirjoittaja on sama, joka esiintyy myös Niina 36 nimimerkillä. "Älykäs" ihminen paljasti itsensä ilman kovinkaan pitkää houkuttelua. Neidin / herran tarkoituksena on vain olla "nokkelana" keskusteluissa asioista joista ei mitään tiedä, eivätkä ne häntä kiinnosta.

        Varmaan tosi mukavaa, kun on saanut jostain "korkeammasta kädestä" tuomita ja arvostella toisten harrastuksia ja tekemisiä.

        Jos kuvittelet, että voit internetissä harrastaa uhoamista täysin anonyyminä, voin kertoa, että olet väärässä. Näille keskustelupalstoille kirjoittajat ovat jäljitettävissä, ja kun aikasi uhoat, saatat joutua hankaluuksiin.

        Harrastusten järkevyydestä: hommaa sinäkin jotakin muuta, kuin toisten tekemisten arvostelu. Jos sinua näin itkettää esim. moottoripyöräily, pysy sisällä! Siellä ei motoristit vaivaa!

        Hieman tekniikkaa: pyörässäni on GPS laitteen mukaan kalibroitu Sigma nopeusmittari. Tarkkuus - 2 km/h. Sinun autosi mittari valehtelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä n. 10 % alaspäin. Virhe kasvaa nopeuden noustessa. Siksi, minä ainakin ajan ohi. Varmasti.

        Täytyy tunnustaa, että aivan kukkakepistä ei ole kysymys. Tämäkään asia ei tietenkään sinulle mitenkään kuulu. Saisit siitä uuden arvostelukohteen, olisin tietysti mielestäsi liian iso/pieni/laiha/lihava/väärän värinen/väärän muotoinen tai jotakin muuta. Onneksi sun hölmöt "mielipiteet" eivät minua juurikaan liikuta.

        Jos sinulla on aivan oikeasti niin vähän tekemistä tai ystäviä, että joudut vittämään aikasi täällä muita arvostellen, olen pahoillani puolestasi. Anna nyt kuitenkin toisille mahdollisuus tehdä sitä, mitä haluavat ja yritä sinä vaikka unohtaa koko juttu.


      • Älykäs ihminen
        Egovamma kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on sama, joka esiintyy myös Niina 36 nimimerkillä. "Älykäs" ihminen paljasti itsensä ilman kovinkaan pitkää houkuttelua. Neidin / herran tarkoituksena on vain olla "nokkelana" keskusteluissa asioista joista ei mitään tiedä, eivätkä ne häntä kiinnosta.

        Varmaan tosi mukavaa, kun on saanut jostain "korkeammasta kädestä" tuomita ja arvostella toisten harrastuksia ja tekemisiä.

        Jos kuvittelet, että voit internetissä harrastaa uhoamista täysin anonyyminä, voin kertoa, että olet väärässä. Näille keskustelupalstoille kirjoittajat ovat jäljitettävissä, ja kun aikasi uhoat, saatat joutua hankaluuksiin.

        Harrastusten järkevyydestä: hommaa sinäkin jotakin muuta, kuin toisten tekemisten arvostelu. Jos sinua näin itkettää esim. moottoripyöräily, pysy sisällä! Siellä ei motoristit vaivaa!

        Hieman tekniikkaa: pyörässäni on GPS laitteen mukaan kalibroitu Sigma nopeusmittari. Tarkkuus - 2 km/h. Sinun autosi mittari valehtelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä n. 10 % alaspäin. Virhe kasvaa nopeuden noustessa. Siksi, minä ainakin ajan ohi. Varmasti.

        Täytyy tunnustaa, että aivan kukkakepistä ei ole kysymys. Tämäkään asia ei tietenkään sinulle mitenkään kuulu. Saisit siitä uuden arvostelukohteen, olisin tietysti mielestäsi liian iso/pieni/laiha/lihava/väärän värinen/väärän muotoinen tai jotakin muuta. Onneksi sun hölmöt "mielipiteet" eivät minua juurikaan liikuta.

        Jos sinulla on aivan oikeasti niin vähän tekemistä tai ystäviä, että joudut vittämään aikasi täällä muita arvostellen, olen pahoillani puolestasi. Anna nyt kuitenkin toisille mahdollisuus tehdä sitä, mitä haluavat ja yritä sinä vaikka unohtaa koko juttu.

        Kuten aikaisemmin sanoin että ajan rajoitusten mukaan se ei tainut mennä kaaleesi. Elikkä jos on 100 kmh rajoitus minä ajan mittarini mukaan 105 kmh koska mittarini valehtelee sen 5 kmh, testattu muuten tutkalla. Miksi moottoripyörät suhatavat silti ohitseni ? Siinä sulle kysymys. Aiheutatte kesän aikana paljon harmia muille tiellä liikkuville teitä joutuu varomaan kun teette ohituksianne vaikka vastaan tulis auto, ei näin saa tehdä vaikka moottoripyörä sopiikin kahden auton väliin. Ymmärrätkö ? Enkä minä uhoa mutta jos se sinusta siltä tuntuu niin ok. Koitan vain saada teitä noudattamaan liikennelakia joka myös koskee teitä, vai kuvitteletteko olevanne jotain teiden ritareita vai haetteko egoa sillä että teette päättömiä ohituksia.


      • K.Nopein
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Laske kuinka monta vaaratilannetta ja kuolonkolaria motoristi aiheuttaa vain kolmen kuukauden aikana ja laske suhde. Yksinkertaista vai mitä ?

        Se on jo laskettu. Viimeisen 5 vuoden ajan ei motoristi ole aiheuttanut vastapuolen kuolemantapauksia. Mietippä sitä.

        Sulta on kyllä älykkyys kateissa jos et tätä tajua.

        Ota käyttöön se sun toinen nimimerkki Nina 16v. älykkyydestä sun kohdalla ei voi puhua.


      • netissä pelleily
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Ai on moottoripyörässä kaasukahava kas kun en tiennyt.
        Mittarin mukaan ajan rajoitusten mukaan elikkä motoristien ei pitäisi silloin tarvia edes ohittaa minua, menikö sinne tyhmään kalloosi häh ? Voit jättää väliä etkä ajaa niin perseessä kiinni että tuuli repii sinua, taidat olla aikamoinen kukkakeppi jos et hallitse pyörääsi. Hommaa itsellesi järkevämpi harrastus kuin lapsellinen moottoripyöräily..

        Iines-Nina hoi maa kutsuu.

        Hommaa itelles parempi harrastus kuin netissä pelleily.

        Sinu auto o minu auto ( vanha eestiläinen sanonta)


      • tälläistä tekstiä
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Kuten aikaisemmin sanoin että ajan rajoitusten mukaan se ei tainut mennä kaaleesi. Elikkä jos on 100 kmh rajoitus minä ajan mittarini mukaan 105 kmh koska mittarini valehtelee sen 5 kmh, testattu muuten tutkalla. Miksi moottoripyörät suhatavat silti ohitseni ? Siinä sulle kysymys. Aiheutatte kesän aikana paljon harmia muille tiellä liikkuville teitä joutuu varomaan kun teette ohituksianne vaikka vastaan tulis auto, ei näin saa tehdä vaikka moottoripyörä sopiikin kahden auton väliin. Ymmärrätkö ? Enkä minä uhoa mutta jos se sinusta siltä tuntuu niin ok. Koitan vain saada teitä noudattamaan liikennelakia joka myös koskee teitä, vai kuvitteletteko olevanne jotain teiden ritareita vai haetteko egoa sillä että teette päättömiä ohituksia.

        mennä kaaleesi ????
        moottoripyörät suhatavat??????
        liikennelakia?????

        monta pilkkua sulle ,,,,,,,

        minu autoni?????

        Opetteles poju ensin kirjoittamaan ennen kuin alotat kirjottamaan.


      • Älykäs ihminen
        K.Nopein kirjoitti:

        Se on jo laskettu. Viimeisen 5 vuoden ajan ei motoristi ole aiheuttanut vastapuolen kuolemantapauksia. Mietippä sitä.

        Sulta on kyllä älykkyys kateissa jos et tätä tajua.

        Ota käyttöön se sun toinen nimimerkki Nina 16v. älykkyydestä sun kohdalla ei voi puhua.

        Vituttaako murskaava tietotaitoni sinua kun lyön faktoja pöytään tuosta vaan.


      • emmäoikeentiedämistäfaktoista
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Vituttaako murskaava tietotaitoni sinua kun lyön faktoja pöytään tuosta vaan.

        ööh niinku mikä tietotaito ja mitkä faktat. Lyö ne ensin pöytään ni katotaan rupeeko vituttaa.

        Tähän mennessä ei ole kuulunut ainoastaa kouluikäisen ininää, ei sitä tietotaidoksi vielä oikein voi kutsua, sorry vaan.

        ps. onkohan sulla menny faktat ja pää sekasin. Siis onko joku selittäny sulle, että sun pää on fakta ja sitä kun lyö pöytään niin voi sanoa lyöneensä faktaa pöytään. Tää kyllä selittäis sun pahvipäiset häröilyt.


      • Älykäs ihminen
        emmäoikeentiedämistäfaktoista kirjoitti:

        ööh niinku mikä tietotaito ja mitkä faktat. Lyö ne ensin pöytään ni katotaan rupeeko vituttaa.

        Tähän mennessä ei ole kuulunut ainoastaa kouluikäisen ininää, ei sitä tietotaidoksi vielä oikein voi kutsua, sorry vaan.

        ps. onkohan sulla menny faktat ja pää sekasin. Siis onko joku selittäny sulle, että sun pää on fakta ja sitä kun lyö pöytään niin voi sanoa lyöneensä faktaa pöytään. Tää kyllä selittäis sun pahvipäiset häröilyt.

        Lue aikaisemmat kirjoitukseni niin opit jotain.


      • jaa mää vai
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Lue aikaisemmat kirjoitukseni niin opit jotain.

        Ne on luettu ja höpöjuttua kaikki.

        No missä ne faktat on, niissä sun aikaisemmissa jutuissa ei ollut mitään faktaa.

        Montako kuolemaa ovat motoristit aiheuttaneet, hä. Mietippä sitä.

        Jaa että ei löydykkään sitä faktaa. No mitä muutakaan pojulta olis voinu odottaa.

        Mees ny tutimaan siitä ja huomenna mamma antaa mansikkamaitoa.


      • Egovamma
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Kuten aikaisemmin sanoin että ajan rajoitusten mukaan se ei tainut mennä kaaleesi. Elikkä jos on 100 kmh rajoitus minä ajan mittarini mukaan 105 kmh koska mittarini valehtelee sen 5 kmh, testattu muuten tutkalla. Miksi moottoripyörät suhatavat silti ohitseni ? Siinä sulle kysymys. Aiheutatte kesän aikana paljon harmia muille tiellä liikkuville teitä joutuu varomaan kun teette ohituksianne vaikka vastaan tulis auto, ei näin saa tehdä vaikka moottoripyörä sopiikin kahden auton väliin. Ymmärrätkö ? Enkä minä uhoa mutta jos se sinusta siltä tuntuu niin ok. Koitan vain saada teitä noudattamaan liikennelakia joka myös koskee teitä, vai kuvitteletteko olevanne jotain teiden ritareita vai haetteko egoa sillä että teette päättömiä ohituksia.

        Aja mun puolesta vaikka ysiviittä, vaikka potkukelkalla, mitattuna vaikka vatupassailla -ei juurikaan kiinnosta! Jos et ollut Kontiorallissa, tai et ole siitä kiinnostunut, tai sinua itkettää toisten harrastukset, miksi iniset täällä?

        Avaa joku oma itkupalstasi johonkin muualle, laita kirje Anneli Tempakalle Suosikkiin ja soita Hannu Karpolle ja Dr. Philille! Anna kuitenkin toisten keskustella tämän vuoden moottoripyörätapahtumasta!

        Tissiliivien polttamista, kukkahattujen koristelua,sekä henkisiä häiriötiloja koskevat keskustelut voisi käydä toisaalla. Myös ahdistuneille teineille on omat foorumit. Kiitos!


      • Älykäs ihminen
        jaa mää vai kirjoitti:

        Ne on luettu ja höpöjuttua kaikki.

        No missä ne faktat on, niissä sun aikaisemmissa jutuissa ei ollut mitään faktaa.

        Montako kuolemaa ovat motoristit aiheuttaneet, hä. Mietippä sitä.

        Jaa että ei löydykkään sitä faktaa. No mitä muutakaan pojulta olis voinu odottaa.

        Mees ny tutimaan siitä ja huomenna mamma antaa mansikkamaitoa.

        Kaikki mitä minä kirjoitan on kiveen hakattu paina se sinne kaljuun suureen päähäsi ja visusti. Minä voin kuvitella millainen luupää siellä koneen ääressä ähisee ylivoimani edessä, sinulla on kalju erittäin suuri pää ja läskinen kaljamaha, jota pidät moottoripyörän tankin päällä kun ajat sillä romulla pyörälläsi. Onko kusi noussut sinunkin päähäsi ? eikö ego olekkaan kova kun omistat moottoripyörän ja kuvittelet olevasi maailman napa maantiellä.. Revi siitä !


      • Egovamma
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Kaikki mitä minä kirjoitan on kiveen hakattu paina se sinne kaljuun suureen päähäsi ja visusti. Minä voin kuvitella millainen luupää siellä koneen ääressä ähisee ylivoimani edessä, sinulla on kalju erittäin suuri pää ja läskinen kaljamaha, jota pidät moottoripyörän tankin päällä kun ajat sillä romulla pyörälläsi. Onko kusi noussut sinunkin päähäsi ? eikö ego olekkaan kova kun omistat moottoripyörän ja kuvittelet olevasi maailman napa maantiellä.. Revi siitä !

        Vaikka sulla edelleen moottoripyörätermein ilmaistuna keulii ja sutii yhtäaikaa, lopettaisitko täällä vouhkaamisen?


      • mä oon nopein
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Kaikki mitä minä kirjoitan on kiveen hakattu paina se sinne kaljuun suureen päähäsi ja visusti. Minä voin kuvitella millainen luupää siellä koneen ääressä ähisee ylivoimani edessä, sinulla on kalju erittäin suuri pää ja läskinen kaljamaha, jota pidät moottoripyörän tankin päällä kun ajat sillä romulla pyörälläsi. Onko kusi noussut sinunkin päähäsi ? eikö ego olekkaan kova kun omistat moottoripyörän ja kuvittelet olevasi maailman napa maantiellä.. Revi siitä !

        Ottaako pattiin, taitaa ottaa.

        Samaa katkeraa tilitystä viestistä toiseen.

        Kuka sua on kiusannu, veikö naapurin martan joku ysikawalla ajanu motoristi.

        Kohta me varmaan kuullaan sielumme silmillä kuinka "Niina 36v/älykäs ihminen/ihan tahallaan" vääntää itkua ku maailma on ollu ilkeä sille.


      • Lässy jeesus
        Älykäs ihminen kirjoitti:

        Siinä se nähtiin ette osaa keskustella asiasta jossa minä olen täysin oikeassa ja te väärässä.. Koita hankkia sitä egoasi sillä moottoripyörän resulla.

        Kiitokset kaikille mottorihemmoille loitte eloa tähänkin pitäjään .


    • On hieman ala-arvoinen

      Minusta huom minusta kirjoituksesi häpäisee kontirallia .

      t vähemmän älykäs ihminen mutta myös mopoilija

    • Mukana ollut

      Kontioralli toteutettin hienolla ja alueelle helposti ajettavalla paikalla. Ruokahuolto pelasi hyvin. Telttapaikkojakin löytyi takuuvarmasti alueen laajudesta johtuen. Tunnelma oli hilpeä tosin kännisiä rääkkyjiä on aina liikaa ja perjantain bändi soitti aivan liian kovaa.

      Mutta varsinaisiin ongelmiin. SAUNAJÄRJESTELYT olivat aivan ala-arvoiset. Järjestäjien taholta olisi pitänyt huolehtia siitä, että saunalle nimetään joku vastuuhenkilö. Nyt ei ollut lämminta vettä käytössä, paitsi kun täyteen ahdettu saunaporukka sitä lämmitti. Naisten puolen saunaa olisi pitänyt antaa myös miesten käyttöön laatimalla selkeät käyttövuorot. Nyt sai kuula koko ajan nurinaa osallistujien taholta. Näin varsinkin kun tuo "uimaranta" oli tosi kivikkoinen, humusruskeavetinen ja aivan liian matala. Eli nämä olosuhteet ja väkimäärä huomioiden pesu- ja saunajärjestelyistä arvosana hylätty (ja vanhan koulukunan mukaan 5-!).

      Launtaina järjestetyt KILPAILUT pilasi sekoileva ja känninen kirosanoja ÖRVELTÄVÄ KISAJUONTAJA. Tämä tyyppi yritti olla hauska pilaten kohtuulliset hyvät kisaideat omalla käytöksellään. Tilaisuus oli myös perhetapahtuma eli lapsia oli myös paikalla!! Jos kisoja kerran järjestetään säännöt on syytä laatia ennalta, informoida väkeä aktiivisemmin ja hoitaa spiikkaus ja tilaisuuden juontaminen paljon asiallisemmin selvin päin!!

      Mutta mukavia kavereita taas löytyi ja sitä kautta mukavaan harrastukseen sisältöä.

      • rullaluistelija

        Kyllä koko motoristi homma on syvältä sieltä. Ajetaan muka johonkin paikkaan ja ryypätään siellä ja ollaan olevinaan jotain. Voi kristus sentään minkälaista porukkaa..


      • mukana myös

        Lauantaina oli ollut tunnin tauko ruoanjaossa,kun pääsi välillä loppumaan ja ainakin nyt sunnuntai aamuna jonot aamupalalle olivat aivan järkyttävät.
        Vessoja liian vähän.Saunajuttu oli musta ihan ok,eihän millään voi riittää tuolle porukalle lammintä vettä.
        Paikka ja keli mitä hienoin.
        Niin ja kävijöitä oli 2200 plus järjestävää väkeä 150,eli 2350 henkilöä.


      • Hämäläinen
        mukana myös kirjoitti:

        Lauantaina oli ollut tunnin tauko ruoanjaossa,kun pääsi välillä loppumaan ja ainakin nyt sunnuntai aamuna jonot aamupalalle olivat aivan järkyttävät.
        Vessoja liian vähän.Saunajuttu oli musta ihan ok,eihän millään voi riittää tuolle porukalle lammintä vettä.
        Paikka ja keli mitä hienoin.
        Niin ja kävijöitä oli 2200 plus järjestävää väkeä 150,eli 2350 henkilöä.

        Tulipa käytyä taas Kontiossa. Joku tossa mainitsikin sen saunan! Oli tosi surkea esitys järjestäjiltä. Rantasaunassa ei ollut löylyistä tietoakaan. Tänä aamuna meninkin siihen toiseen saunaan. Löylyä riitti, mutta olishan se saunamajuri voinut laittaa tulet myös padan alle. Se vesi mikä siihen saunaan tulee on melko raikasta.
        Siitä ruoasta. Etukäteen elvisteltiin, että nyt riittää ruoka, vaikka santsais. No loppuhan se lauantaina.
        Ajateltiin siinä lauantai-iltapäivällä käydä ottamassa kupit kahvia. Hämmästys oli melkoinen, kun meille ilmoitettiin, että kahvi on loppu. Tulkaa tunnin, kahden päästä uudestaan! Teimme työtä käskettyä ja tulimme myöhemmin uudestaan. Saimme kahvit, mutta se kahvin myyjä. Eipä taida olla oikein säännösten mukaista, että kaveri hoitaa kahvin myyntiä sätkä suupielessä roikkuen. Näytti suorastaan rivolta, kun kaatoi kahvia kuppiin ja toisella kädellä karisteli sätkää.
        Kaikesta huolimatta oli mukavaa, vaikka tässä rutisenkin.


      • höh

        Olisko kannattanu tulla Ilvekseen...
        Ei tökkiny mikään


    • Perävilkku

      Järjestäjät tekivät varmaankin parhaansa mutta työn toteuttajissa ja toteutuksessa on parantamisen varaa!! Kuka sitten olikin "kymppinä" niin hänen (tai heidän) tulee olla organisointikykyisiä ja ennakolta miettiä kaikki mahdolliset ongelmat ja niihen ratkaisut.

      Vastaavasti toteutuksen aikana jonkun täytyy kokoajan seurata tilannetta ja johtaa homma niin, ettei synny kuvatunkaltaisia tilanteita. Tai että niistä selvitään kunnialla.

      Huvittava episodi oli tuo "lättykonfliktieriopura". Seura möi eurolla ja (ilmeisesti) maatilan pitäjät eurolla ja viiskytsenttisellä. Ei käynyt kauppa kuin motoristikerhon lätyillä. Maatilalliset ei oikein tykänneet kerhon lättykartellista!

      Johtopäätökset seuraavan päivän toimintoihin tehdään edellisen toteuman perusteella. Eli jos palaverejä pidetään, olisi todennäköisesti nyt esilletulleista ongelmista selvitty.

      Kontio-rallihan on "suurin ja kaunein", joten on varottava, ettei siitä tule "suurin ja kauhein"!

      Suomen sodasta karannut kiertävä univormuvartiomies oli hauska yksityiskohta.

      • Kawazl

        Miten niin naisten sauna olis pitänyt antaa miesten käyttöön?
        No ei nyt sentään, kyllä siellä oli ihan naisia tarpeeksi yhden saunan käyttäjiksi?
        Vessoja hieman hintsusti, mutta olivat kuulema menneet bajamajat Herätysjuhlien käyttöön...
        Ja voiko tuollasta 2000-3000 ihmisen tapahtumaa koskaan järjestää niin, että kaikki on tyytyväisiä..?
        Eipä taida.
        Pitäis palata ihan täydelliseen Korpikontioon....vain vessat ja juomavesi järjestäjien taholta...muun saa osallistujat ideoida ihan itse...


      • Mukana ollut
        Kawazl kirjoitti:

        Miten niin naisten sauna olis pitänyt antaa miesten käyttöön?
        No ei nyt sentään, kyllä siellä oli ihan naisia tarpeeksi yhden saunan käyttäjiksi?
        Vessoja hieman hintsusti, mutta olivat kuulema menneet bajamajat Herätysjuhlien käyttöön...
        Ja voiko tuollasta 2000-3000 ihmisen tapahtumaa koskaan järjestää niin, että kaikki on tyytyväisiä..?
        Eipä taida.
        Pitäis palata ihan täydelliseen Korpikontioon....vain vessat ja juomavesi järjestäjien taholta...muun saa osallistujat ideoida ihan itse...

        osallistumismaksua peritään, on täysi oikeus vaatia vastinetta myös palveluista!


      • Raahelainen motoristi.
        Mukana ollut kirjoitti:

        osallistumismaksua peritään, on täysi oikeus vaatia vastinetta myös palveluista!

        Kyllähän se näin on et koskaan ei missään saada järjestettyä sellaista rallia et kaikki olisivat tyytyväisiä, mulle ainakin jäänyt sellaiset rallit mieleen missä on ruokaa , saunaa ja hyvää musaa niihin olen mennyt aina toistekkin ja nehän ne yleensä valittavat jotka ovat tottuneet menemään aina valmiille eli eivät ole koskaan itse olleet mitään järjestämässä,ja asiallinen kritiikkihän se parantaa juttuja eli ens kesänä varmaan on taas paremmin järjestetty 41 des kontio, hyvät jatkot kaikille kontiossa olleille.

        Eli hyvä Raahen Moottori Kerho


      • Mukana ollut
        Raahelainen motoristi. kirjoitti:

        Kyllähän se näin on et koskaan ei missään saada järjestettyä sellaista rallia et kaikki olisivat tyytyväisiä, mulle ainakin jäänyt sellaiset rallit mieleen missä on ruokaa , saunaa ja hyvää musaa niihin olen mennyt aina toistekkin ja nehän ne yleensä valittavat jotka ovat tottuneet menemään aina valmiille eli eivät ole koskaan itse olleet mitään järjestämässä,ja asiallinen kritiikkihän se parantaa juttuja eli ens kesänä varmaan on taas paremmin järjestetty 41 des kontio, hyvät jatkot kaikille kontiossa olleille.

        Eli hyvä Raahen Moottori Kerho

        kokoontumisajon tai jonkun muun tapahtuman järjestäminen. Se vain on nyt niin, että jonkun pitää koordinoida, luoda organisaatio, miettiä ongelmat, ja olla selvillä kokonaisuudesta tapahtuman aikana ja tarvittaessa korjata AJOISSA myyttyyn menevä juttu. Ja estää kaikenkarvaisten örveltäjien pilaamasta sinänsä hyvää tapahtumaa!


      • korpikontio ei kannata
        Kawazl kirjoitti:

        Miten niin naisten sauna olis pitänyt antaa miesten käyttöön?
        No ei nyt sentään, kyllä siellä oli ihan naisia tarpeeksi yhden saunan käyttäjiksi?
        Vessoja hieman hintsusti, mutta olivat kuulema menneet bajamajat Herätysjuhlien käyttöön...
        Ja voiko tuollasta 2000-3000 ihmisen tapahtumaa koskaan järjestää niin, että kaikki on tyytyväisiä..?
        Eipä taida.
        Pitäis palata ihan täydelliseen Korpikontioon....vain vessat ja juomavesi järjestäjien taholta...muun saa osallistujat ideoida ihan itse...

        Kontio on iso bisnes kuusysille, joten mikään Korpikontio ei tule enää kyseeseen.


    • *motoristimimmi*

      ..jaksako tapella tollasen IDIOOTIN kanssa, tehkää näin:

      Auta pitämään palstat siistinä
      Jokainen Suomi24:n käyttäjä voi omalla toiminnallaan vaikuttaa keskustelupalstojen siisteyteen ja hyvään henkeen. Ilmoituksen tekeminen asiattomasta ja sääntöjen vastaisesta viestistä käy helposti ja nopeasti. Vain pari klikkausta ja olet antanut oman panoksesi.
      Uusi, pieni punainen ikoni jokaisen "Ilmoita asiattomasta viestistä" linkin vieressä on "Suomi24 siistiksi" kampanjan tunnus. Aina kun näet tämän symbolin, voit klikata ja tehdä ilmoituksen.


      Mitä voit tehdä
      1. Klikkaa viestin alareunassa näkyvää "Ilmoita asiattomasta viestistä" -linkkiä. Halutessasi voit kirjoittaa perustelut poistopyynnölle. Omaa sähköpostiosoitetta ei ole pakko täyttää ilmoitukseen.
      2. Ylläpito tai palstan sheriffi tutkii ilmoituksen mahdollisimman pian ja poistaa viestin, jos se rikkoo sääntöjä.
      3. Kun asiattomista viesteistä ilmoitetaan, voidaan palstan tilanteeseen ja häiriökäyttäytymiseen puuttua. Jokainen ilmoitus käydään läpi ylläpidossa.
      Tehdään Suomi24:stä yhdessä entistä mielenkiintoisempi ja siistimpi keskustelupaikka!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe