Hei!
Haluaisin tietää kokemuksianne kyseisestä pyörästä, millainen on ajaa moottoritiellä/pientä matkaa, millainen 2 päällä? Muutakin tietoa ja käyttökokemuksia. Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
tietoa ktm dukesta
4
967
Vastaukset 4
- mooses
Koeajamaan yksin ja kaksipäällä,motaria kans,voi olla hupaa...
- kokemusta
dukesta.melkein kaikissa duke jutuissa on maininta aikamoisesta tärinästä.
- "herttuasta"
Kävin viime viikolla koeajamassa -03 Dukea ja täytyy myöntää että n 20 eri pyörää ja 15000km ajaneena Duke oli ehdottomasti hauskin pyörä ajaa (vrt. esim: Hayabusa, Gsx-r 750, ZX10 Ninja jne.)kaupunki/mutkaisessa maantieajossa, mutta moottoritiellä yli 120km/h pyörä alottaa lievän vaappumisen ja saa olla Swarzeneggerin olkalihakset jos sillä meinaa matkaa taittaa, mutta Duken ostaisin heti jos sillä olis edes hitusen mukavampi ajaa matkaa, kannattaa ehdott. ainakin koeajaa!
- watergate
Itellä noin 40000 ajettuna ko. pelillä. Ei ole moottoritiepyörä, 140-150 vauhtia niin meinaa pää irrota. Olo on kuin Turun tuomiokirkon tornilla. Sen sijaan mutkaisella asfaltilla aivan ihana.
noin 50-kiloinen naiseni kulkee mukana ilman, että sitä huomaa mitenkään.
Voi myös pakata pehmeät sivulaukut, varusterullan ja karttalaukun ja edelleen ajaa 2 päällä hienosti, eli siitä saa täysverisen retkipyöränkin.
Ja kuka sitä retkiä haluaa moottoritiellä ajella, ei siellä mitään näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677- 34509
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll4499Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37470Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39447
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE143423- 22402