Hei, Kyselisin teiltä mielipidettä hyvän sijauspatjan valintaan. Ostin äskettäin hyvän 120 cm runkopatjan pussijousituksella ja sen mukana tuli luonnonkumisijauspatja mukana. Sijauspatjassa on kuitenkin epämielyttävä haju, joka häiritsee todella. tarttuu ihoon ja vaatteisiin:(
Onko kenelläkään kokemuksia viskoelastisista sijauspatjoista? Kannattaako sellaiseen investoida. Harkitsen ostavani Jyskissä myytävää sensus memory-vaahtomuovipatjaa, onko jollain kokemuksia kyseisestä patjasta?
Hyviä ehdotuksia kaivataan. Kovin kallista patjaa en kuitenkaan pysty opiskelijan ostamaan. Tärkeää kuitenkin olisi saada hyvä sijauspatja:)
Mikä olisi hyvä sijauspatja?
6
15978
Vastaukset
- eekku80
hommaa lateksi tai profiloitu vaahtomuovi. Sotkasta saa halvalla unitulen petareita. Jos pyydät kauniisti alennusta niin varmaan saat.
- peppi
Kannattaa hetki odotella, sillä varsinkin tiukassa muovissa olleista patjoista kestää muutama päivä hävitä haju.
- uniliinu
Ostin muutama vuosi sitten ikeasta lateksipatjan ja odottelin hajun laantuvan 10 kk, kunnes hermostuin ja ostin vaahtomuovipatja. tosin silloin ajattelin että se oli joku ikean lateksipatja joka haisi pahalle, mutta kun tämä laadukas askonkin lateksipatja käy todella pahasti nenään, niin pakko se on myöntyä että lateksipatjat eivät sovi minun nenulleni:(
hassua kun en ole muiden kuullut valittavan lateksipatjan hajusta!! olenkohan ainut jota tämä haju häiritsee??? - Kumin käryä makkarissa :)
uniliinu kirjoitti:
Ostin muutama vuosi sitten ikeasta lateksipatjan ja odottelin hajun laantuvan 10 kk, kunnes hermostuin ja ostin vaahtomuovipatja. tosin silloin ajattelin että se oli joku ikean lateksipatja joka haisi pahalle, mutta kun tämä laadukas askonkin lateksipatja käy todella pahasti nenään, niin pakko se on myöntyä että lateksipatjat eivät sovi minun nenulleni:(
hassua kun en ole muiden kuullut valittavan lateksipatjan hajusta!! olenkohan ainut jota tämä haju häiritsee???Ostimme aikoinaan "haisevan" petarin. Kun kumin haju tosiaan ei tuntunut lähtevän mihinkään, soitin Iskuun. Sieltä annettiin ohjeeksi viedä petari saunaan lämpimään. Niinpä teinkin ja kas kummaa, hajut hävisi. En muista kauanko saunotin petaria, ehkä pari, kolme tuntia, mutta sen jälkeen hajusta ei ole ollut haittaa.
- uniliinu
Kumin käryä makkarissa :) kirjoitti:
Ostimme aikoinaan "haisevan" petarin. Kun kumin haju tosiaan ei tuntunut lähtevän mihinkään, soitin Iskuun. Sieltä annettiin ohjeeksi viedä petari saunaan lämpimään. Niinpä teinkin ja kas kummaa, hajut hävisi. En muista kauanko saunotin petaria, ehkä pari, kolme tuntia, mutta sen jälkeen hajusta ei ole ollut haittaa.
se oiskin voinut auttaa. minulla vaan valitettavasti ollut saunaa ja petarikin on jo aikoja sitten vaihtunut hajuttomampaan:) en kyllä tullut edes ajatelleeksi että sauna autaissi. hyvä kun saitte hajut petarista kuumennuksella pois:)
- Nimetön
uniliinu kirjoitti:
se oiskin voinut auttaa. minulla vaan valitettavasti ollut saunaa ja petarikin on jo aikoja sitten vaihtunut hajuttomampaan:) en kyllä tullut edes ajatelleeksi että sauna autaissi. hyvä kun saitte hajut petarista kuumennuksella pois:)
Siis saitte ohjeen viedä lateksipatja saunaan? Oikeasti? Millä tätä perusteltiin?
Ostin itse IKEAsta ihan vasta lateksipatjan ja se on muuten kerrassaan erinomainen, mutta haju on ikävä ja se tarttuu hetkessä petivaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693