Onko totta, että Harbodan majakkassa harjoitetaan saatanan palvontaa? Tai muuta vastaavaa?
Harbodan majakka
24
5844
Vastaukset
- ei.
Tod.
kuka sulle on tuollaisia satuja kertonut?
Hrr. hieman pelkään itekin ajaa sinne,, Aavemainen tunnelma. XD
Vaikka ihan tuttu paikka, olen muutes kiivennyt sinne ja laskeutunut alas vuorikiipeilijän varusteilla alas, Hukarin Markun ohjauksella!
Ei siel kummituisia oo, paitsi se akka joka ottaa Arskaa ilman rintsikoita siinä kesämökissä joka on ihan naapurissa!- Anonyymi00025
nimi ruotsia= satanismia, kosa ei suomalaiset ymmärä siansaksaa...
lisäksi tappavat ja juovat veren... sekin RKP-läistä perinnettä?
- no Harbodan majakka?
olispa kiva käydä siellä, ilmeisesti sinne pääsee autolla, miten ja mistä?
t. ei-kokkolalainen- PelokasTapsa
Siis haluat sinne, vaikka aloittaja.... mainitsi....jotain...... SAATANANPALVONNASTA!!!
Ota vihkivettä mukaan - zzzzzzzzz
PelokasTapsa kirjoitti:
Siis haluat sinne, vaikka aloittaja.... mainitsi....jotain...... SAATANANPALVONNASTA!!!
Ota vihkivettä mukaanon siellä ollut näitä "palvojia"en tiijä onko enään.
- fiilistelijä
Ajelet Elbaan päin ja käännyt Harrinniementielle (tai jokin vastaava Harrbåda ruattiks). Tie on kyllä pirun huono ajaa autolla, tai ainakin viime vuonna oli kaikenlaista kuoppaa, tuskin on parantunut vuodessa. Majakkaan ei tosin pääse sisälle ainakaan laillisesti mutta läheisestä lintutornista näkyy ihan mukiinmenevät maisemat. Saatananpalvojista ei ole ollut muuta havaintoa kuin yksi majakan kylkeen ikuistettu, mutta lähistön hylätyt kesämökit ne vasta aavemaisia ovat (muistaakseni yksi käännös ennen majakkaa jätevedenpuhdistamon suuntaan).
- Kummitusmajakka?
http://aukea.net/mp/db/Teos/yksi/?K=1599386&NRO=1&AINOA=1
Siellähän tarun mukaan vaeltaa neitsytnainen haamu hakien itselleen sulhasta. Hänen sulhasensa hukkui haaksirikossa harbodan nokan kärjessä.
Siittä asti haamu on vaeltanut harbodassa yön pimeydessä. - örkki
Jokaisesta majakasta, autiotalosta ja muusta hiemankaan syrjäisemmästä paikasta löytyy joku legenda.
Ja jos haluaa jännitystä, niin kannatta mennä myrskysäällä kattoo sinne ku aallot lyö siihen rantaan kovaa. Ja aatella vaikka sitten niitä kummitusjuttuja.
Ja ne aallot on makeet vaikka ilman pelottelujaki.
Onhan siellä varmaan ollut näitä saatananpalvojia..mutta lieneekö enää? Tuskin.
Eiköhän niillä oo ihan omat paikat missä ne pyörii ja tää majakka alkaa olla jo niin "kuuluisuus" että siellä sakkia käy melko tiheään.
Entäpä sitten nää tapetut kissat ja ristit väärinpäin jne:
tiedän erään hieman sekopään nuoren kossin joka muutama vuosi takaperin löysi tieltä kuolleen kissa, ilmeisesti auton alle jäänyt. Silloin jo puhuttiin näitä juttuja niin tämä kossi sitten nosti sen kissan johonki puun oksaan pelotteleen ihmisiä.
Ja nykyinen mieheni kävi opiskeluaikana kavereiden kanssa piirtelemässä ristejä sinne väärinpäin jollain poltetulla tikulla (hiilellä)..
Uskokaa mitä sitten tahotte, mutta kyllä sielä tulee monenlaista mieleen. - manaaja
Enimmäkseen muuta vastaavaa:
Pirunpalvontamessut alkavat arki-iltaisin klo 23:45 ja lauantaisin varttia vaille kakstoista.
Asu on vapaa, kunhan se on musta tai sitä ei ole.
Oma musta raamattu tai necronomicon mukaan.
Tunnussana on: 'nyt on piru irti' tai sitten voi hyräillä kertosäettä Iron Maidenin kappaleesta: Number of the beast.
Majakka on toiminut aktiivisten lahkojen ja kulttien yleisenä kokoontumispaikkana varsinkin sen jälkeen kun vastaava toiminta kiellettiin Marian kappelissa kalmiston asukkaiden innostuttua messuista liikaa.- palikoitten hommaa
käytiin sielä maanantai iltana klo 11.45 eikä sielä mitään ole. käännettiin muuten risti oikein päin, joku palikka oli pistäny sen väärin päin.
- saatananpalvojien metsästäjä
Yhdeltä kaverin kaverin kaverilta vissiin pistettiin ikkunat paskaksi.
Kannttaa tosin teinien varoa seuraavalla kerralla.
Ei sitä koskaan tiedä kenen autossa ne pesismailat ja alumiiniputket on varastossa. :))
Kavereiden kanssa käydään silloin tällöin siellä palloilemassa. - tuttu mesta
Harbodan majaksalla on liikkunu saatananpalvojia, mut ei enää. Se on ihan kuiva paikka eikä siellä oo mitään nähtävää kun ei sisällekkään pääse.
- Neitsythaamu huuuuuu
Ei se nyt aivan kuiva paikka ole. Homot käyvät siellä hässimässä.
Seuraan sitä touhua aina silloin tällöin...
- kokenut myös itse
joka halloweenina kello 12 siel on saatanan palvojia. Tuttu oli siel autolla ja näki ku sellaset ruumisauton tapaset autot ajo sinne, tuli ihmisii ulos ja ne ukkelit meni sinne majakan sisälle.
- Jotain nähnyt
Kävin siellä toissayönä.Unessa.
Se tapahtui samalla tavalla kuin kauan kauan sitten oikeasti paikanpäällä.
En haluaisi muistella sitä.Tunsin tuulenhenkäyksen kasvoillani ja sitten alkoi ääni puhumaan.
Se oli naisen ääni.
Olin kuitenkin yksin.
Se oli henkilökohtainen rohkeustestini noiden legendojen tähden,sillä "enhän minä usko" kummituksiin.
Nyt oli kuitenkin pakko.Nainen sanoi tulevansa aina mukaani,sillä hän oli valinnut minut.Hän haluaisi tavata minua aina öisin.Tunsin hänen läsnäolonsa jotenkin kylmästi.
Olen nähnyt tuon naisen paljon selvemmin unessa,joka saa aikaiseksi sen,että tuo uni,joka näkyy aina samalla tavalla,on muuttanut minun muistikuvani sieltä.Aivan kuin olisin nähnytkin hänet oikeasti.
Nykyään jo uskallan puhua siitä.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia.
Olen ajatellut mennä käymään siellä vielä joskus yöllä yksin.En ole kuitenkaan uskaltanut,vaikka olenkin jo viidenkymmenen ja mies.- PS:
Kävimme siellä kyllä kerran vaimoni kanssa.
Minulla oli autossa kissa tapenkillä väärinpäin. - pelokas autolija
PS: kirjoitti:
Kävimme siellä kyllä kerran vaimoni kanssa.
Minulla oli autossa kissa tapenkillä väärinpäin.Näin siellä männyn, joka varoitti kamaluuksista, mutta kusasin sen juurelle vaan, tuleeko nyt pelsebuubi hakkeen
- minäolenkjell
kjello käy siellä pyörällä
- TIEDÄN MISTÄ PUHUN
KEN SINNE MENEE, SAA KAIKKI TOIVON HEITTÄÄ
- HomoSaatna
Minä en pidä vapaapäiviä, Saatanakaan ei nimittäin pidä
- Devil2day
Eikös muka saatana saa palvoa?
- todistaja
Kyllä se on tottaa!!!! Tiedoksi kaikille ..olin viime yönä kaikessa rauhassa sienestämässä tuolla majakan lähettyvillä ja olin juuri valmiina keräämään täpötäydet vasuni mukaan ja lähdössä kotiin ........
.........kunness...havaitsin liikettä majakalle johtavalla tientapaisella.
Yö oli synkkä ja pimeyttä voi melkein veitsellä leikata , joten en heti nähnyt mitä porukkaa tiellä oli kulkemassa...pöllökin huhuili aavemaisesti jossakin lähettyvillä ja mereltä puhaltava kostean synkkä tuulenviri kahisutteli pensaan oksia,
Kyyristyin pensaikon suojaan ja siristelin silmiäni tien suuntaan. Hahmot alkoivat jo erottumaan hieman selkeämmin . Huputhan niillä ...ja tummat kaavut päällä. Kulkivat tiellä, yhden pienen himmeää valoa hohtavan lyhdyn valossa, majakalle päin...kuulin jotakin outoa muminaa tuosta synkästä joukosta... kuin jotakin kauheaa , aavemaista ja ikiaikaista loitsua jota tuo synkän puhuvana yössä kulkeva joukko mumisi.
Jos jotain pitäis veikata , niin kyllä mää löisin vetoa että jotakin palvojia ne kyllä oli...- Ertyu
Mitä sieniä poimit näin kevätaikaan:)?
- Eläintenystävä
Suippomadonlakkeja. Niiden avulla näkee vaikka mitä ja tulee jouheva olo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739