Eläinten aurat

puunhalaaja.hippi

Minua mietityttää, miksen näe eläinten auroja. Ihmisten ja esineiden auroja kyllä näen, joskaan en aivan "täydellisesti", mutta jotenkin vain eläinten aurojen katselu ei onnistu. Pitääkö sitä harjoitella erikseen, vai mistä on kysymys? Muita auroja aloin vain yhtäkkiä nähdä muutama vuosi sitten.

3

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyberanimal

      Aloin juuri itsekin tuota miettimään, että miksiköhän niitä on vaikea nähdä. Sillä kyllä ne näkee, mutta itselläni kesti tovi myös että sain sen näkyviin. En tiedä heitänkö nyt hatusta, mutta sitä sanotaan, että harjoittelu kannattaa alkaa nuorista puista, kun niiden aurat(ja värit) on helpointa nähdä. Ihmisten aurat näkee helpostikin harjoiteltuaan ja joskus värejäkin, kun pidemmälle menee tutkailussa. Oliskohan se, että eläinten aurat on hankalia, kun ne ovat kokonaan eri laji? Jotenkin aattelisin, että niiden auran koostumus on yhtä monimutkainen kuin meillä mutta jotenkin erilainen silti. en osaa sanoa oikeasti =).

      Hyvä kysymys kuitenkin, ehkä joku on minua fiksumpi ja osaa selittää sen paremmin =).

    • maamies itse

      Hei hei,
      jälleen kerran joutuu huomaamaan, että kovin on hatarat tiedot nykynuorilla. Eläimet harvoin tekevät maatöitä, ja noilla ei useinkaan ole auroja. Paitsi tietysti hevosen perässä voi aura olla, mutta nykyään tuonkin homman hoitaa pääasiassa traktori. Ihmisillä ja erityisesti maanviljelijöillä auroja kyllä on. Auroja näet parhaiten keväisin kylvöaikaan kun tulet pellonreunalle istuskelemaan. Aurojen väri on yleensä mullanmusta, koska eipä noita juuri kannata maalaillakkaan kun ovat alinomaan multaisia. Toivottavasti tästä oli apua!

      • Cyberanimal

        harvoinpa ihmisetkään metalliauroja mukanaan kaupungilla kantaa. Kyse oli nyt toisenlaisista auroista, sellaisesta sähkömangeettisesta kentästä kaikkien elollisten ympärillä, että toivottavasti tästä tarkennuksesta oli myös sinulle hyötyä =).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe