Olen utelias tietämää..

valkoinen-sulka

oletko miettinyt mitä sinun hautajaisissa lauletaan?

Minun lauletaan Yön Joutsenlaulu

9

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauletaan

Niin kaunis on maa.

• viel miettinyt mutta......

"maan korvessa kulkevi lapsosen tie.... Vaan ihana enkeli kotihin vie...."

• HL.Tampere

-väliä!Aavemaria kylläkin näin elossa olevan korvissa kuulostaa mukavalta.Tai Doorsin,Waiting for the sun.Se kai kuulostaisi mukavalta tänne jäävien korvissa?

• hautajaisissa

vois soittaa Lordin kappale Hallelujah..

• Alien-8

Irwin Goodmanin biisi Kadun kasvatti.Kahvipöydässä sitten veisataan samaisen laulajan tuotos Vanha Juoppo.

• HL.Tampere

molemmat.Koputtelen taivaan oville,tuo doorsin ikivihreä kipale,olisi myös aiheeseen sopiva..luulen ma?Onhan noita,mutta,kun ei itse todennäköisesti ole niitä kuulemassa,niin ehkäpä on saman tekevää,vaikka sois Innanen?

• Alien-8
        HL.Tampere kirjoitti:

molemmat.Koputtelen taivaan oville,tuo doorsin ikivihreä kipale,olisi myös aiheeseen sopiva..luulen ma?Onhan noita,mutta,kun ei itse todennäköisesti ole niitä kuulemassa,niin ehkäpä on saman tekevää,vaikka sois Innanen?

Martti"Huuhaa"Innasen biisit alkavat soimaan,niin kyllä siinä pappikin jo punastuu.

Mistäs sen tietää,vaikka ite oltais haamuina omissa hautajaisissamme?Nykyäänhän kirjoitetaan paljon noista ruumiistapoistumiskokemuksista ja sielunvaelluksesta..

• HL.Tampere
        Alien-8 kirjoitti:

Martti"Huuhaa"Innasen biisit alkavat soimaan,niin kyllä siinä pappikin jo punastuu.

Mistäs sen tietää,vaikka ite oltais haamuina omissa hautajaisissamme?Nykyäänhän kirjoitetaan paljon noista ruumiistapoistumiskokemuksista ja sielunvaelluksesta..

-poistui wc:n pönttöön.Lievää huonovointisuutta näes.Mutta,onhan sekin hengellinen kokemus?

• Ektoplasma
        HL.Tampere kirjoitti:

-poistui wc:n pönttöön.Lievää huonovointisuutta näes.Mutta,onhan sekin hengellinen kokemus?

minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      126
      4446
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1483
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1348
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      879
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      723
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      44
      667
    Aihe