Löysin kirppikseltä aivan kauhean näköisen lampun. Ilmeni sittemmin, että se oli A. Aallon suunnittelema. Sisällä merkintä Valaistustyö A704. En ole onnistunut löytämään juuri mitään tietoa tästä esineestä. Onko harvinainen? Mikähän on arvo? Miten tällasen vois myydä parhaalla mahdollisella voitolla? Onko kuvia joissain kirjoissa. Kiitos tiedoista!
Aalto valaisin?
6
1939
Vastaukset
- kirjassa
on melkein kaikki, mitä AAlto on tehnyt. Kirjan nimeä en muista.
- Katsastaja
Olen kiinnostunut kyseisestä lampusta.Miten näyttö onnistuu?
- Nimetön
Valaisin kiinnostaa.Missä päin nähtävillä?
- erno-petteri
Kiitos tarjouksista. valitettavasti tuote ei ole myynnissä. jos tuon myyn, menee se varmaankin ulkomaille. pyynnit on netissä aivan käsittämättömiä. monta tuhatta dollaria pyytää yksikin huutokauppakamari. aivan älytön hinta sanon minä!
- AAAAALTO
erno-petteri kirjoitti:
Kiitos tarjouksista. valitettavasti tuote ei ole myynnissä. jos tuon myyn, menee se varmaankin ulkomaille. pyynnit on netissä aivan käsittämättömiä. monta tuhatta dollaria pyytää yksikin huutokauppakamari. aivan älytön hinta sanon minä!
olisko tää nyt provo, joku tarjoutuu ostamaan ja näkemään, ei kaveri haluukkaan myydä, vaan myykin ulkomaille kuuntelematta ensin mitä kahdella edellisellä olisi sanottavana,,,
HAH ,sanon minä - erno-petteri
AAAAALTO kirjoitti:
olisko tää nyt provo, joku tarjoutuu ostamaan ja näkemään, ei kaveri haluukkaan myydä, vaan myykin ulkomaille kuuntelematta ensin mitä kahdella edellisellä olisi sanottavana,,,
HAH ,sanon minäLohdutan - myytiin lopulta Suomeen. Tosin ei tämän foorumin välityksellä. Ajatus ulkomaista perustui seuraavaan: Kysyin aikoinani Hagelstamilta hinta-arviota tälle valaisimelle. Noin 600 olisi ollut huutokauppa lähtöhinta. Samaan aikaan Lontoossa tuoe myytiin 6000. Gäppiä oli vähän liikaa. Onneksi löytyi ostaja Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242253Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771231- 981216
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.93853