Minulla lojuu nurkassa tyhjä kuuden kilon Tempus -sammutin. Kannattaako tuollaista alkaa jossain täyttämään tai tuleeko halvemmaksi ostaa uusi? Minne vanha? Onko sillä tyhjänä jotain arvoa, vai pudotanko sammuttimen metallinkeruuseen?
Kokemuksia kellään?
Tyhjä sammutin
7
3357
Vastaukset
- täyttöön
Monet palolaitokset täyttää niitä ilmaiseksi/pientä korvausta vastaan. Ei kannata vintata heti pois..
- Nimetön
Moi!
Ei taida enää pelastuslaitokset täyttää yksityisten sammuttimia.
Vie se sammutinhuolto liikkeeseen, niin homma hoituu.
Pelkkä täyttä/tarkastus maksaa kai n 20 euroa ja jos koeponnistuksesta on yli 10 vuotta niin silloin kannattaa tuo sammutin hylätä.
Uuden saat Liiteristä ( Lidl) jos tarjouksessa hintaan 20 euora /6 kg sammutin.
Sammutin on kyllä tosi hyvä olla olemassa myös kotona!!! - jepulis
Nimetön kirjoitti:
Moi!
Ei taida enää pelastuslaitokset täyttää yksityisten sammuttimia.
Vie se sammutinhuolto liikkeeseen, niin homma hoituu.
Pelkkä täyttä/tarkastus maksaa kai n 20 euroa ja jos koeponnistuksesta on yli 10 vuotta niin silloin kannattaa tuo sammutin hylätä.
Uuden saat Liiteristä ( Lidl) jos tarjouksessa hintaan 20 euora /6 kg sammutin.
Sammutin on kyllä tosi hyvä olla olemassa myös kotona!!!niin...Ladan saa tosi paljon halvemmalla kuin Mersun...jokaisen oma valinta...
Sama sammuttimissa...laatu vastaan kiina
- NL1
Jos haluat eroon siitä sammuttimesta, niin huolin sen mielelläni. Menee öljytankin aihioksi...
- Rikukoivisto
Minä voisin ottaa sen halvalla, jos sinulle sopii..?
En tosiaan täyttäisi sitä uudestaan, mutta haluaisin kokeilla tee -se -itse- taitojani ja rakentaa paineilma kompressori. Jostain lohko, ja hitsaa sen kylkeen..?
Raskitko antaa sille uuden elämän?
Riku - 9g9hohohj
Aloittaja on säilyttänyt 12 vuotta tyhjää sammutinta?
- jemmariko
Niin ja huomaatko mikä kysyntä.
Arvo senkun nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800