onko kaliforniaaan suoria lentoja hesasta tai lappeenrannnasta? ja onko kalifornia ihan los angelesin vieresssä vai miten se menee missä se on? ja jos ei kaliforniaan pääse suoraa ni mihin kaupunkiin kannnattais matkata siihe lähelle et pääsis kaliforniaan? laittakaa kiitos vaikka jotain nettisivuja mistä sais kalifornian matkan tilattua..kiitos vastatkaa.
KALIFORNIA
4
389
Vastaukset
- Califonication
Hei,
Itseasiassa Kalifornia on iso osavaltio USA:n länsirannikolla. Pinta-alataan suurempi kuin moni Euroopan maa. Los Angeles (LA) on eräs kaupunki Kaliforniassa. Muita isoja kaupunkeja ovat San Diego ja San Fransisko. Sinne ei ole suoria lentoja Suomesta, mutta New Yorkin kautta voit lentää noihin edellä mainittuihin kaupunkeihin. En osaa kertoa nettisivuja, mutta jos katsot tv:stä esim. sarjat O.C (=Orange County - etelä Kaliforniasta) ja Darma & Greg (San Fransiskosta) niin tiedät paikasta kaiken oleellisen ennen matkaa.- usassa opiskellut
Lensin itse aina L.A.hin Lufthansalla Frankfurtissa konetta vaihtaen.
O.C.n kaltaisia mielikuvitussarjoja en kyllä pitäisi hyvinä oppaina Kaliforniaan. Dharma ja Gregg on parempi, siinähän ex-hippi kohtaa bisnesmiehen, eli se on aika Kaliforniaa...
- voi dziisus
Eikö ne nykyään opeta siellä koulussa maantietoa?
- nettiletti
www.ebhookers.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947