Mitä päälle?

kaasonen

Heipähei tänä kesänä kaasona olleet tai tulevat kaasot!
Kertokaapa, mitä olette pukeneet päällenne ystävänne tärkeänä päivänä? Pitkää, lyhyttä, minkä väristä jne.? Itselläni on muutama puku tarkastelun alla mutten vielä tiedä tarkkaan...

5

2227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YXKAASO

      Moi!
      Viikon päästä kaasona ja mulla pitkä punainen iltapuku yläosa korsetti hame pitkä hartiahuivi.Tämä oli morsiamen toive!Pitkä varmaan parempi vaihtoehto.Vuokraamoista löytyy Juhla-asu,Seremonia jne.Ovat kyllä aika kalliita.

    • Tirppi-n

      (tosin siitä on jo 8 v)
      sininen pitkä puku. jotenkin tuntuu kornilta jos kaaso menisi minarissa kirkkoon alttarille seisomaan. =)

      • leinikki_

        ei minihameessa kirkkoväen eteen. ja hihatonta ei kirkossa perinteisesti ole katsottu hyvällä. hartiat pitää peittää.. ei mielellään mitään TODELLA näyttävää, ettei ihmiset jää kaasoa tuijjottamaan morsiamen sijasta..


    • Pirkko

      Olen ollut kahdesti kaasona. Ensimmäisissä häissä kolme vuotta sitten minulla oli pitkä tummanpunainen hihaton mekko ja hartiahuivi. Toisissa häissä vuosi sitten hieman alle polven musta hame, valeanpunainen toppi ja musta jakku kirkossa. Pukeuduin hieman ns. hääparin tyylin mukaan ja niin ettei morsiamelta mene pointsit, kaason ei ole tarkoitus loistaa alttarin vieressä. Toisissa häissä meitä oli kaksi kaasoa ja mietimme yhdessä mitä laitamme päällemme.

    • tukena olet

      Edellä tuli jo aika hyviä vinkkejä. Sanoisin, että kaasona tiedät varmaan, minkä tyyppiset häistä on tulossa. Perinteiset vai modernimmat, päivähäät vai koko illan pirskeet jne. Kaason tulisi "sopia tyyliin" eli ei mielestäni voi pukeutua yhtä vapaasti kuin joku muu ikäisensä naisvieras häissä. Mutta jos morsiamen puku ei ole kovin perinteinen, kaasollekin jää enemmän valinnanvaraa. Tärkeintä on kuitenkin, että tuona yhtenä päivänä kaaso toimii morsiamen avustajana ja vähän niin kuin "taustana" eli missään nimessä kaaso ei saa loistaa morsiamen kustannuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe