Heipähei tänä kesänä kaasona olleet tai tulevat kaasot!
Kertokaapa, mitä olette pukeneet päällenne ystävänne tärkeänä päivänä? Pitkää, lyhyttä, minkä väristä jne.? Itselläni on muutama puku tarkastelun alla mutten vielä tiedä tarkkaan...
Mitä päälle?
5
2281
Vastaukset
- YXKAASO
Moi!
Viikon päästä kaasona ja mulla pitkä punainen iltapuku yläosa korsetti hame pitkä hartiahuivi.Tämä oli morsiamen toive!Pitkä varmaan parempi vaihtoehto.Vuokraamoista löytyy Juhla-asu,Seremonia jne.Ovat kyllä aika kalliita. - Tirppi-n
(tosin siitä on jo 8 v)
sininen pitkä puku. jotenkin tuntuu kornilta jos kaaso menisi minarissa kirkkoon alttarille seisomaan. =)- leinikki_
ei minihameessa kirkkoväen eteen. ja hihatonta ei kirkossa perinteisesti ole katsottu hyvällä. hartiat pitää peittää.. ei mielellään mitään TODELLA näyttävää, ettei ihmiset jää kaasoa tuijjottamaan morsiamen sijasta..
- Pirkko
Olen ollut kahdesti kaasona. Ensimmäisissä häissä kolme vuotta sitten minulla oli pitkä tummanpunainen hihaton mekko ja hartiahuivi. Toisissa häissä vuosi sitten hieman alle polven musta hame, valeanpunainen toppi ja musta jakku kirkossa. Pukeuduin hieman ns. hääparin tyylin mukaan ja niin ettei morsiamelta mene pointsit, kaason ei ole tarkoitus loistaa alttarin vieressä. Toisissa häissä meitä oli kaksi kaasoa ja mietimme yhdessä mitä laitamme päällemme.
- tukena olet
Edellä tuli jo aika hyviä vinkkejä. Sanoisin, että kaasona tiedät varmaan, minkä tyyppiset häistä on tulossa. Perinteiset vai modernimmat, päivähäät vai koko illan pirskeet jne. Kaason tulisi "sopia tyyliin" eli ei mielestäni voi pukeutua yhtä vapaasti kuin joku muu ikäisensä naisvieras häissä. Mutta jos morsiamen puku ei ole kovin perinteinen, kaasollekin jää enemmän valinnanvaraa. Tärkeintä on kuitenkin, että tuona yhtenä päivänä kaaso toimii morsiamen avustajana ja vähän niin kuin "taustana" eli missään nimessä kaaso ei saa loistaa morsiamen kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819