läväri vai tazka?

niin, kumpi? läväri vai tazka? huuleen tai kieleen läväri, tazka tulis käteen joku tribali tai joku kiinalainen merkki..

13

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tai

      ...tatzka

    • jurtti

      muuten pelotat lukuisan joukon poikia pois

    • himmeli

      Lävistyksen saa aina pois(eikä maksa mitään!), eikä siitä jää kuin pieni jälki..tatuoinnin...no sen saa kyllä pois,mutta maksaa niin pirusti!

      • jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...


      • tatuointi voi olla sexy
        kirjoitti:

        jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...

        Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
        En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
        jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.

        Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.

        Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin.


      • gimma
        tatuointi voi olla sexy kirjoitti:

        Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
        En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
        jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.

        Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.

        Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin.

        lävistys on ihan jees mut ei sit vanhana mummelina tai papperoisena enää kovinkaan cool siel ryppyjen ja muun kivan joukos :/ Joku väitti et läväri pelottaa joukon jätkii pois....no hah hah,mul on kulmas läväri(tappi) ja sen ohel monet on tulleet jutteleen ja on ollu hyvä keskustelun alku...et niin :)


    • SeksikkäinLeopardi

      Läväri. Saa pois, jos haluaa, eikä maksa mitää.

    • Henrys.tattoohut

      Silmän yläluomeen nappi ja kieleen kartta-tatuionti

    • yugoiuyiouygi

      Vlad Seivästäjän-lävistys on erittäin harmiton ja käytännöllinen. Työnnetään piraijanterävää ja lujavartista sileää heinäseivästä hellästi ja hyvin hitaasti pyllyyn niin kauan että seipään kärki kolahtaa etuhampaisiin. Sitten sahataan seiväs poikki siitä ryppynarun juuresta. Tanko jää kehon sisään ja istuutuminen on yhä mahdollista

      • piugpiugi

        Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.


      • piugpiugi kirjoitti:

        Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.

        Näitten kanssa lienee hyvä idea hakeutua kenobiitiksi.


      • otgiougoi

        Phineas Cage-lävistys olisi kans aika kiva. Se oli se frankkiheppu jonka pään läpi lenti rautatanko aika vauhilla, jättäen uhrinsa kuitenkin eloon vielä vuosiksi. 1800-luvun miehet oli vielä sen verran rautaa että kestivät tuommoiset drakemman sarjan Dudeson-temput. Slipnot-henkinen craig133 jones lävistys olisi kans hyvä. Vajaatehoisella naulapyssyllä 133 paukausta kalloon, niin ettei naulat uppoa ku sentin verran päähän


    • tyran.banksit

      Oon ottanu muutaman kraan vahingossa kantapäähän naulalävistyksen ja sormeen nuppineulalävistyksen. Aivan turhia olivat. Tarpeellisia ovat olleet ikenen puudutuspiikkilävistykset oikeaan käsivarteen kanyylilävistys ja vasemman solisluun alle puudutepiikkilävistys ku pantii osatekonivel murskaantuneen värttinäluun yläpäähän, reilu viikko sitten. Onnex oli hyvä käsikirurki, Oulun parhaita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe