niin, kumpi? läväri vai tazka? huuleen tai kieleen läväri, tazka tulis käteen joku tribali tai joku kiinalainen merkki..
läväri vai tazka?
13
566
Vastaukset
- ...tai
...tatzka
- jurtti
muuten pelotat lukuisan joukon poikia pois
- himmeli
Lävistyksen saa aina pois(eikä maksa mitään!), eikä siitä jää kuin pieni jälki..tatuoinnin...no sen saa kyllä pois,mutta maksaa niin pirusti!
- mä
jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...
- tatuointi voi olla sexy
mä kirjoitti:
jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...
Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.
Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.
Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin. - gimma
tatuointi voi olla sexy kirjoitti:
Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.
Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.
Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin.lävistys on ihan jees mut ei sit vanhana mummelina tai papperoisena enää kovinkaan cool siel ryppyjen ja muun kivan joukos :/ Joku väitti et läväri pelottaa joukon jätkii pois....no hah hah,mul on kulmas läväri(tappi) ja sen ohel monet on tulleet jutteleen ja on ollu hyvä keskustelun alku...et niin :)
- SeksikkäinLeopardi
Läväri. Saa pois, jos haluaa, eikä maksa mitää.
- Henrys.tattoohut
Silmän yläluomeen nappi ja kieleen kartta-tatuionti
- yugoiuyiouygi
Vlad Seivästäjän-lävistys on erittäin harmiton ja käytännöllinen. Työnnetään piraijanterävää ja lujavartista sileää heinäseivästä hellästi ja hyvin hitaasti pyllyyn niin kauan että seipään kärki kolahtaa etuhampaisiin. Sitten sahataan seiväs poikki siitä ryppynarun juuresta. Tanko jää kehon sisään ja istuutuminen on yhä mahdollista
- piugpiugi
Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.
piugpiugi kirjoitti:
Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.
Näitten kanssa lienee hyvä idea hakeutua kenobiitiksi.
- otgiougoi
Phineas Cage-lävistys olisi kans aika kiva. Se oli se frankkiheppu jonka pään läpi lenti rautatanko aika vauhilla, jättäen uhrinsa kuitenkin eloon vielä vuosiksi. 1800-luvun miehet oli vielä sen verran rautaa että kestivät tuommoiset drakemman sarjan Dudeson-temput. Slipnot-henkinen craig133 jones lävistys olisi kans hyvä. Vajaatehoisella naulapyssyllä 133 paukausta kalloon, niin ettei naulat uppoa ku sentin verran päähän
- tyran.banksit
Oon ottanu muutaman kraan vahingossa kantapäähän naulalävistyksen ja sormeen nuppineulalävistyksen. Aivan turhia olivat. Tarpeellisia ovat olleet ikenen puudutuspiikkilävistykset oikeaan käsivarteen kanyylilävistys ja vasemman solisluun alle puudutepiikkilävistys ku pantii osatekonivel murskaantuneen värttinäluun yläpäähän, reilu viikko sitten. Onnex oli hyvä käsikirurki, Oulun parhaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381