läväri vai tazka?

niin, kumpi? läväri vai tazka? huuleen tai kieleen läväri, tazka tulis käteen joku tribali tai joku kiinalainen merkki..

13

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tai

      ...tatzka

    • jurtti

      muuten pelotat lukuisan joukon poikia pois

    • himmeli

      Lävistyksen saa aina pois(eikä maksa mitään!), eikä siitä jää kuin pieni jälki..tatuoinnin...no sen saa kyllä pois,mutta maksaa niin pirusti!

      • jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...


      • tatuointi voi olla sexy
        kirjoitti:

        jos ei ota pois, jos se on osa omaa persoonaa...ja tazkaa ei tarvii laittaa intin jälkeen takas...

        Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
        En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
        jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.

        Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.

        Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin.


      • gimma
        tatuointi voi olla sexy kirjoitti:

        Lävistys on aina merkki mielen järkkymisestä.
        En koske kepilläkään eukkoon(..tai pojuun),
        jolla on joku vitun läväri.Yhtä hienoo kuin piri tai essu , herskasta puhumattakaan.

        Lävärijengin motto: heiluta renkaasta terskaa, vedä herskaa ja älä vaan välitä mitä muut sanoo, kun muita panoo.

        Tatuointi olkapäässä(1 kpl) voi olla porno ja sillä kehtaa koreilla..tosiaan armeijassakin.

        lävistys on ihan jees mut ei sit vanhana mummelina tai papperoisena enää kovinkaan cool siel ryppyjen ja muun kivan joukos :/ Joku väitti et läväri pelottaa joukon jätkii pois....no hah hah,mul on kulmas läväri(tappi) ja sen ohel monet on tulleet jutteleen ja on ollu hyvä keskustelun alku...et niin :)


    • SeksikkäinLeopardi

      Läväri. Saa pois, jos haluaa, eikä maksa mitää.

    • Henrys.tattoohut

      Silmän yläluomeen nappi ja kieleen kartta-tatuionti

    • yugoiuyiouygi

      Vlad Seivästäjän-lävistys on erittäin harmiton ja käytännöllinen. Työnnetään piraijanterävää ja lujavartista sileää heinäseivästä hellästi ja hyvin hitaasti pyllyyn niin kauan että seipään kärki kolahtaa etuhampaisiin. Sitten sahataan seiväs poikki siitä ryppynarun juuresta. Tanko jää kehon sisään ja istuutuminen on yhä mahdollista

      • piugpiugi

        Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.


      • piugpiugi kirjoitti:

        Jeesus-läväri. Naulat ranteisiin ja kolmas jalkapöytien läpi. Kulje loppuelämä jalat yhdessä hyppien.

        Näitten kanssa lienee hyvä idea hakeutua kenobiitiksi.


      • otgiougoi

        Phineas Cage-lävistys olisi kans aika kiva. Se oli se frankkiheppu jonka pään läpi lenti rautatanko aika vauhilla, jättäen uhrinsa kuitenkin eloon vielä vuosiksi. 1800-luvun miehet oli vielä sen verran rautaa että kestivät tuommoiset drakemman sarjan Dudeson-temput. Slipnot-henkinen craig133 jones lävistys olisi kans hyvä. Vajaatehoisella naulapyssyllä 133 paukausta kalloon, niin ettei naulat uppoa ku sentin verran päähän


    • tyran.banksit

      Oon ottanu muutaman kraan vahingossa kantapäähän naulalävistyksen ja sormeen nuppineulalävistyksen. Aivan turhia olivat. Tarpeellisia ovat olleet ikenen puudutuspiikkilävistykset oikeaan käsivarteen kanyylilävistys ja vasemman solisluun alle puudutepiikkilävistys ku pantii osatekonivel murskaantuneen värttinäluun yläpäähän, reilu viikko sitten. Onnex oli hyvä käsikirurki, Oulun parhaita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe