Isla de Margarita/Tropical Refuge

melina81

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta hotellista? Olen joulukussa lähdössä kahdeksi viikoksi ja olisi kiva kuulla kommentteja :)

14

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammi07.01.16

      lue matkalehden keskuskustelupastaa. Tänne vaike vastata.Minäkin matkalle 16.1.07. Matkalehden pastoilta löytyy paljon luettavaa, sellaa sivuja. Olisi mukava jos koju kertoisi tarksti saaresta mitä kannattaa tehdä, mikä halpaa, mihin retkille on hyvä osallistua, onko turvallista, hintataso, hyttyset, mitä tuliaisiksi. Mien mantereelle pääsee, mitä maksaa, onko siellä turvallista? Hei hae hakusanalla Venetzueela löytyy paljon paikallisia matkan järjestäjiä, jolilla kuulemaan turvalliset ja halvemmat patkat.

      • melina81

        paljonkin eri keskustelupalstoilta tosta isla de margaritasta, mut nyt olin lähinnä kiinnostunut tosta Tropical Refuge -hotellista, koska siitä ei pahemmin oo mitään juttuja ollut...Itse saaresta kyllä paljonkin.


    • Matkailuhullu

      Terve vaan Melina81. Mekin olemme mieheni kanssa menossa joulukuussa pariksi viikoksi tuohon samaan hotelliin. Käsitykseni mukaan tuo hotelli on hyvä ja rauhallinen. Aika näyttää.Monesko päivä olet menossa sinne? Me lähdemme 12.12. ja pois lähdetään sitten 26.12. illalla. Mimmonehan joulu siellä on??
      Jos olet samaan aikaan lähdössä, niin voitais pitää vähän jotain kimppakivaa,jos sulle sopii:)) Tuleeko sun miehesi muuten mukaan vai lähekkö ihan yksin?

      • melina81

        ja takas tullaan 2.1. Eli viikon verran ollaan siis samaan aikaan :). Mäkin olen saanut sen käsityksen, et olis rauhallinen hotelli ja jonkin verran kun olen käynyt lukemassa esim. englanninkielisiltä sivuilta kommentteja tuosta hotellista niin ihan positiivisia ovat olleet. No, mut muodostan oman mielipiteeni sit paikan päällä ja matkaan lähden avoimin mielin. Paikka kun kuitenkin on varmasti täysin erilainen kuin ne paikat missä aikaisemmin oon ollut (Kanaria, Kreikka).
        En tiedä yhtään minkälaista jouluohjelmaa siellä on, luulis nyt et jonkinlaista olis järjestetty.
        Lähden reissuun mun tyttöystävän kanssa, et jos tuo asia ei oo teille ongelma niin olis ihan kiva viettää siellä aikaa yhdessä :)


      • Matkailuhullu
        melina81 kirjoitti:

        ja takas tullaan 2.1. Eli viikon verran ollaan siis samaan aikaan :). Mäkin olen saanut sen käsityksen, et olis rauhallinen hotelli ja jonkin verran kun olen käynyt lukemassa esim. englanninkielisiltä sivuilta kommentteja tuosta hotellista niin ihan positiivisia ovat olleet. No, mut muodostan oman mielipiteeni sit paikan päällä ja matkaan lähden avoimin mielin. Paikka kun kuitenkin on varmasti täysin erilainen kuin ne paikat missä aikaisemmin oon ollut (Kanaria, Kreikka).
        En tiedä yhtään minkälaista jouluohjelmaa siellä on, luulis nyt et jonkinlaista olis järjestetty.
        Lähden reissuun mun tyttöystävän kanssa, et jos tuo asia ei oo teille ongelma niin olis ihan kiva viettää siellä aikaa yhdessä :)

        Hieno homma. Nähdään siis Tropical Refugessa sitten kun sinne saavutte:) Uskon, että siellä on todella hauskaa... Joka tapauksessa kannattaa lähteä avoimin mielin, niin ei ainakaan tule pettymyksiä:))


      • melina81
        Matkailuhullu kirjoitti:

        Hieno homma. Nähdään siis Tropical Refugessa sitten kun sinne saavutte:) Uskon, että siellä on todella hauskaa... Joka tapauksessa kannattaa lähteä avoimin mielin, niin ei ainakaan tule pettymyksiä:))

        sit siellä :). Yritän olla ihan hirveesti miettimättä tota reissua kun tuntuu et sit iskee aivan hirveä matkakuume päälle...Mut ei sitä oikein voi olla ajattelemattakaan...Menis nyt tää syksy nopeesti...Mut on ihanaa kun on jotain mitä odottaa :). Mutta autrinkoista syksyn odotusta ja joulukuussa nähdään :)!


      • tietoa kaipaava

        Olette jo turvallisesti koti suomessa? oliko loma onnistunut? ja hotelli?


    • kibi

      Hips!
      Kovasti olen miettinyt mihin hotelliin menisi... Eikö kukaan ole vielä ollut tässä hotelissa, niin että osaisi kertoa kokemuksiaan..? Näyttää netissä ihan hyvältä vaihtoehdolta, vaikka ei ikävä kyllä ole ihan rannalla...

    • melina81

      Isla de Margaritalta oo palannut sellaisia ihmisiä, jotka olisivat majoittuneet Tropical Refuge -hotellissa?? Oma matka lähestyy ja olis kiva kuulla kommentteja!

      • Boris

        Olemme lähdössä siihen samaan hotelliin helmikuussa. Olisi mukava kuulla hotellista, ruokailusta ym. kun olet käynyt siellä. Negatiiviset ja positiiviset terveiset.


      • melina81
        Boris kirjoitti:

        Olemme lähdössä siihen samaan hotelliin helmikuussa. Olisi mukava kuulla hotellista, ruokailusta ym. kun olet käynyt siellä. Negatiiviset ja positiiviset terveiset.

        kunhan sieltä kotiudutaan! Kolme viikkoa vielä ja sitten matkaan... :)


      • kibi
        melina81 kirjoitti:

        kunhan sieltä kotiudutaan! Kolme viikkoa vielä ja sitten matkaan... :)

        ...kiva kuulla kokemuksia hotellista =) dottelen innolla =) Mukavaa matkaa teille!!!


      • norpat
        melina81 kirjoitti:

        kunhan sieltä kotiudutaan! Kolme viikkoa vielä ja sitten matkaan... :)

        Olisimme kiinnostuneita hotellista, kaikkea tarpeellista tietoa. Millainen ruoka? entä ranta baarin tarjonta?


    • Nimetön

      olin tässä hotellissa marraskuussa 2 viikkoa. hotelli on ihan mukava ja kohtuullinen palvelu.
      matka rannalle ei ole pitkä,kävelin joka kerta sinne ,autollakin pääsee.jos paljon asukkaita niin ruoka kyllä loppuu kesken, täytyy mennä aikaisin jonottaan.rannalla on oma kapakka ja ilmaiset tuolit,muista ottaa respasta joka päivä lipuke rannalle,muuten palvelu tökkii.saari sinänsä ei oo millainenkaa,lämmintä on ja hyvät ilmat ja siinä kaikki hyvä tästä paikasta.ei oo mitään nähtävää historiaa eikä paljon luontoakaan eläimistä puhumattakaan.mutta rauhallisesta lepäilystä kun pitää niin kyllä kelpaa olla,muuta ei paljon oo tehtävissä.kaupungin ostarit on tosi kalliita, markkinat on kuin tallinnan mustamäki,romua kaikenlaista. minusta huonoin paikka latinomaista jossa oon käynyt, olen käynyt ko.maissa 12 kertaa, eri paikoissa,joissai useammankin kerran jos oon tykännyt,tänne en mee toisten. nää hotellin palvelut on kyllä vallan muuta kuin riu hotellien jos oot näissä käynyt niin todella petyt,tai naurattaa. mutta ei siellä kyllä nälkään kuole. matkatoimiston retkat on yhtä kaikki mitään sanomattomia,aika kuluu kun ei oo muuta tekemistä jos on kaksi viikkoa matkalla. ilta paikkoja ei oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      230
      1562
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      85
      1475
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe