Kuudennen kirjan loppupuolella selviää,että joku R.A.M on jo varastanut medaljongi-hirnyrkin.Kuudennessa kirjassa sanottiin myös,että medaljongi on painava.Luin viidennestä kirjasta yhden pätkän,jossa Sirius siivosi Harryn kanssa kotitaloaan.Sielläkin oli painava medaljongi,jota ei voinut saada auki.Ja eikä R.A.M. voi tarkoittaa Regulus Mustaa (Siriuksen veli)
Hirnyrkki
13
852
Vastaukset
- Sugarcube
Tuosta on keskusteltu niin paljon jo heti kuudennen kirjan ilmestymisen jälkeen, että viestissäsi ei ole mitään uutta, sori nyt vaan.
Tuo on aika uskottavaa että se noin on, mutta yksi aukko jutussa on. Nimittäin, Dumble kertoi kuudennessa kirjassa vaistoavansa hirnyrkit. Miksi hän ei sitten vieraillessaan Mustien talossa huomannut hirnyrkkiä, jos amuletti sellainen on?- höm höm
"Tuo on aika uskottavaa että se noin on, mutta yksi aukko jutussa on. Nimittäin, Dumble kertoi kuudennessa kirjassa vaistoavansa hirnyrkit. Miksi hän ei sitten vieraillessaan Mustien talossa huomannut hirnyrkkiä, jos amuletti sellainen on?"
Entäpä, jos R.A.M oli jo tuhonnut sen hirnyrkin minkä se medaljonki sisälsi, että kun se lojui Mustien talossa, siinä ei ollut enää hirnyrkkiä mitä "vaistota"? - Sugarcube
höm höm kirjoitti:
"Tuo on aika uskottavaa että se noin on, mutta yksi aukko jutussa on. Nimittäin, Dumble kertoi kuudennessa kirjassa vaistoavansa hirnyrkit. Miksi hän ei sitten vieraillessaan Mustien talossa huomannut hirnyrkkiä, jos amuletti sellainen on?"
Entäpä, jos R.A.M oli jo tuhonnut sen hirnyrkin minkä se medaljonki sisälsi, että kun se lojui Mustien talossa, siinä ei ollut enää hirnyrkkiä mitä "vaistota"?Voihan se noinkin olla. Mulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että hirnyrkin tuhoamiseksi olisi pitänyt tuhota koko amuletti.
- Dean
Sugarcube kirjoitti:
Voihan se noinkin olla. Mulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että hirnyrkin tuhoamiseksi olisi pitänyt tuhota koko amuletti.
Eihän se välttämättä olekkaan niin, voihan se olla hyvin niinkin, että se sisälsi jonkun pienen jutun mikä oli hirnyrkki. Jonkun mikä on vaikea tietää hirnyrkiksi.. Mutta se oli vain ehdotus..
- tarvitse.
Sugarcube kirjoitti:
Voihan se noinkin olla. Mulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että hirnyrkin tuhoamiseksi olisi pitänyt tuhota koko amuletti.
Olihan sormuskin vielä tallella, vaikka sen hirnyrkki oli tuhottu.
- qestionmaker
R.A.M. ei voi tarkoittaa Regulusta?????????????????????????????????????
- kreacher
eikse regulus oo jo kuollu?
- Nimetön
sivu 141 jos joku haluu tarkistaa.
Sirius tökkäsi sormensa puun alaoksiin nimeen Regulus Musta. Kuolinpäivä (viitisentoista vuotta sitten) oli merkitty synnyinpäivän perään.
"Hän oli minua nuorempi", Sirius sanoi, "ja huomattavasti parempi poika, kuten minulle jatkuvasti muistutettiin."
"Mutta hän kuoli", Harry sanoi.
"Joo", Sirius sanoi. "Typerä ääliö... liittyi kuolonsyöjiin."
ja jos se kerran liitty kuolonsyöjiin ja voldemort murhautti sen ni mietin että missä vaiheessa se olis varastanu oikeen hirnyrkin, jos se kuoli 15 vuotta sitten? - Duvvv..
Nimetön kirjoitti:
Sirius tökkäsi sormensa puun alaoksiin nimeen Regulus Musta. Kuolinpäivä (viitisentoista vuotta sitten) oli merkitty synnyinpäivän perään.
"Hän oli minua nuorempi", Sirius sanoi, "ja huomattavasti parempi poika, kuten minulle jatkuvasti muistutettiin."
ja jos se kerran liitty kuolonsyöjiin ja voldemort murhautti sen ni mietin että missä vaiheessa se olis varastanu oikeen hirnyrkin, jos se kuoli 15 vuotta sitten?Miksei se ois voinu ?
- .-.-.
Nimetön kirjoitti:
ja jos se kerran liitty kuolonsyöjiin ja voldemort murhautti sen ni mietin että missä vaiheessa se olis varastanu oikeen hirnyrkin, jos se kuoli 15 vuotta sitten?se varasti sen ENNEN kun kuoli. se yritti erota ja vaasti sen hirnyrkin ja pian sen jälkeen heitti henkesä.
- entiä
Nimetön kirjoitti:
ja jos se kerran liitty kuolonsyöjiin ja voldemort murhautti sen ni mietin että missä vaiheessa se olis varastanu oikeen hirnyrkin, jos se kuoli 15 vuotta sitten?mulle tuli heti mieleen et täs on nyt jotai hämärää.. tuli vaa mielee.. ja tuli sellanenki et toi harry ja toi kuolemisaika (viitisentoista vuotta sitten) liittys jotenki... taai emmätiä tuli vaa epäilys
.-.-. kirjoitti:
se varasti sen ENNEN kun kuoli. se yritti erota ja vaasti sen hirnyrkin ja pian sen jälkeen heitti henkesä.
Jospa se esim. kuoli hirnyrkkiä tuhotessaan.. :D
...että se R.A.M tyyppi olisi myös jo tuhonnut sen hirnyrkin..tai ainakin yrittänyt..Ja jos niin on tehty, niin medaljonki tuskin oli talossa..tosin missään ei ole sanottu onko tuhoaminen onnistunut..tai en ainakaan muista että olisi..:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713