Huomasin Huuto.Net:ssä että Motorola v3:sta myydään erittäin paljon. Mietin tässä vain, että miksi...Onko niissä ollut jotain vikoja tai toimintaongelmia? Miksi niin moni haluaa päästä siitä kännykästä eroon jopa erittäin alhasella hinnalla? Kaupassa uutena n.240e ja vaihtavat omistajaa jo n.90e-100e:lla.
Puhelimen omistajat ja myyjät kertokaa syitä ja kokemuksia! :) Kiitos!
V3 vikoja?
6
1333
Vastaukset
- vaan
kypsyny siihen ettei o mp3-soitinta ja liian vähän muistia perusmalli, itte puhelin toimii tosi hienosti ja todella tarkka näyttö.
- olettaisin
Kamera on myös melko vaatimaton, mutta puhelin kokonaisuudessaan on aivan loistava. Juuri sopivan kokoinen taskuun ja toimintavarma. Eipä ole muut puhelimet juurikaan kiinnostaneet sen jälkeen kun noin puolisen vuotta sitten hankin tämän.
- cascada
Itse teknisiä vikoja en ole niinkään esiintynyt, mutta joitakin simppeleitä ihan normaaleja juttuja puuttu. Esim: Puhelimessa ei ole viestilaskuria. Et näe kenelle olet juuri toimittanut viestin... Muisti on aika pieni (varsinkin jos olet ladannut puhelimeen mp3 soittoäänen.) Kamerakin on vähän niin ja näin.. Näitä on enemmänkin. Puhelimeen kyllästyy minusta liian nopeasti. Muuten loistavasti suunniteltu ohut ja miellyttävä puhelin.
- joo muutama
vika löytyy v3:sta. Tai ei varsinaisesti vika, mutta puute. Tosiaan lähetetyt viestit kansiossa ei näe kenelle viesti on lähtenyt. (huono homma, yleensä sunnuntai aamuna.. heh heh).
Muistia on kyllä liian vähän. Sitten niitä motorolan omia liikkuvia taustakuvia tai soittoääniä ei saa ainakaan black razorissa poistettua. Silkkaa muistin tuhlaamista.
Kamera on kanssa vga-tasoinen. Mutta kuka ottaa oikeasti (siis ihan oikeasti) kuvansa kännykällä. Digikamerat ovat sitä varten.
mutta..
Nämä puutteet (ainakin kamera ja muistin kapasiteetti) ovat korjattu i-mallissa. - kyllänäinon
joo muutama kirjoitti:
vika löytyy v3:sta. Tai ei varsinaisesti vika, mutta puute. Tosiaan lähetetyt viestit kansiossa ei näe kenelle viesti on lähtenyt. (huono homma, yleensä sunnuntai aamuna.. heh heh).
Muistia on kyllä liian vähän. Sitten niitä motorolan omia liikkuvia taustakuvia tai soittoääniä ei saa ainakaan black razorissa poistettua. Silkkaa muistin tuhlaamista.
Kamera on kanssa vga-tasoinen. Mutta kuka ottaa oikeasti (siis ihan oikeasti) kuvansa kännykällä. Digikamerat ovat sitä varten.
mutta..
Nämä puutteet (ainakin kamera ja muistin kapasiteetti) ovat korjattu i-mallissa.todellakin näyttö on loistava ja silleen. mutta sitte toi kamera kaatuu just siihen et näyttö on niin iso ja hyvä .. kameran pitäs olla vähintään 1 megapikselin...
- motorlaa
Se on maailman myydyin malli, kyllä niitä myyntiin riittää. Jos kamera ja mp3-soitin tärkeitä, niin osta V3i.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316