Nainen 48 ja roikkuvat posket

aviomies

En löytänyt tälle "ongelmalle" osastoa mutta jos täältä löytyisi vastauksia. Kiiitos.

Eli olen huomannut vuosi sitten että vaimoni posket alkavat roikkua vaikka ikä ja painokaan eivät sitä edellyttäisi.
Itse olen reilusti vaimoani vanhempi eikä vastaavaa ongelmaa ole.

Onko olemassa voimisteluohjeita poskilihaksille?!

13

15162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki.
    • kosmetologin

hei
      ihan hyvä olla liikkeellä asiasta, sillä varmasti siihen löytyy konsteja!
      Oletteko kokeilleet ensinnäkin kunnollisen hyvän kosmetologin vastaanottoa?

Omasta kokemuksesta tiedän (olen 55 v) kuinka ihmeitätekeviä konsteja kosmetologilla voi olla takataskussa.
      Joskus kasvojen iho voi veltostua siitäkin, että on itse hyvässä uskossa hoitanut sitä. Ja 'hoitanut' liikaa, vääränlaisilla ihovoiteilla. Esimerkiksi oma ihoni kasvoissa ja kaulassa voi alkaa jo viikossa näyttämään ihan hirveältä, jos käyttäisin sellaisia 'vanhenevan ihon' voiteita jotka eivät käy minun ihotyypilleni. Tai vaikka sitten 'kiinteyttäviä' tai sentyyppisiä.

Oma pelastukseni oli ehdottomasti hyvän kosmetologin löytäminen. Hän osasi arvioida sopivan kevyet voiteet iholle, ja hoiti ihoni niin että ne voiteet myös imeytyvät. Myös lymfahieronta, jonka kosmetologi yhdistää kasvojen hoito-sessioon, tekee aivan ihmeitä kasvoille. Hän myös neuvoo sopivat ja tehokkaat harjoitukset kasvojen lihaksille.

Joten uskallan oman kokemukseni perusteella suositella kosmetologille menoa. Suomen kosmetologiyhdistyksen sivuilta löytynee. Jos jollain kosmetologilla on nimeä, se todennäköisesti johtuu juuri siitä että hänen hoitonsa ovat olleet menestyksekkäitä.

joku 10 kerran hoito tuottaa varmaankin parannusta vaimosi tilanteeseen! Ja muutama euro lisäksi sopivien kosmetologin valitsemien ihon puhdistus- ja hoitoaineiden hankintaan.
      Osa 'roikkumisesta' voi tietty johtua kasvojen rakenteestakin. Mutta uskon että olette tyytyväisiä tuloksiin hoitojen jälkeen.
      (kerro joskus miten meni...)

• luomu

Kun kirjoitat googleen hakusanan " kasvojumppa", sieltä pompsahtaa nippu kotikonsteja sekä erilaisia ammattilaisten palveluja. Ihon hoito on tietysti tosi tärkeää, mutta yhdistäisin kyllä tähän lihasten vahvistamista.

• paljon hyvää

Kannattaa kokeilla Method putkiston kasvokoulua...ne pitää koulutuksia pitkin suomea mutta on myös olemassa kirja, jossa kasvojumppa ohjeet tai sitten dvd,jonka olen itsekkin hankkinut...olen itse saanut siitä tosi paljon apua ja olen jutellut henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet huomattavia tuloksia...

käy vilkaisemassa netistä:
        www.methodputkisto.com/mp_kasvokoulu.html

• aloittaja
        paljon hyvää kirjoitti:

Kannattaa kokeilla Method putkiston kasvokoulua...ne pitää koulutuksia pitkin suomea mutta on myös olemassa kirja, jossa kasvojumppa ohjeet tai sitten dvd,jonka olen itsekkin hankkinut...olen itse saanut siitä tosi paljon apua ja olen jutellut henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet huomattavia tuloksia...

käy vilkaisemassa netistä:
        www.methodputkisto.com/mp_kasvokoulu.html

Toivoa siis on.

• olemassa'

En tiedä voimisteluohjeista mutta sellainen laite on olemassa kyllä joka jumppauttaa kasvolihaksia, hoidon nimi on Mediwave Take ten ja jotkut kosmetologit tekee. Laite on kehitetty alunperin kasvohalvaantumisen kuntoutukseen. Itse olen ottanut pari vuotta ja ei nyt ihmeitä mutta auttaa kumminkin.

• vaimosi...

..tästä asiasta on vai haittaako se vain sinua?

Eikö sinulla itselläsi roiku mikään vai eikö ole mitään paranneltavaa?

• Ihminen

Voiko joku tuollainen mitätön asia olla niin tärkeä, vieläpä jollekin toiselle ?
        Kukin ikääntyy geeniperimänsä mukaan, kellä se näkyy missäkin ja kellä myöhemmin, kellä vähän aikaisemmin, mutta se on ihan luonnollista.
        Vaimosi poskien alkava roikkuminen ei ole mitään sinun "ajatusmaailmasi" ja arvojesi kehittymättömyyden rinnalla.

• aloittaja
        Ihminen kirjoitti:

Voiko joku tuollainen mitätön asia olla niin tärkeä, vieläpä jollekin toiselle ?
        Kukin ikääntyy geeniperimänsä mukaan, kellä se näkyy missäkin ja kellä myöhemmin, kellä vähän aikaisemmin, mutta se on ihan luonnollista.
        Vaimosi poskien alkava roikkuminen ei ole mitään sinun "ajatusmaailmasi" ja arvojesi kehittymättömyyden rinnalla.

Totta kait se on luonnollista, mutta yhtä luonnollista on tarve pyrkiä hidastamaan vanhenemista, tai sen näkyviä ja ennenaikaisia asioita. Se että vastaavasti on erinomaisen iäkkäitä ihmisiä joissa ei huomaa normaaleja ikäoireita, geeniperimänsä tai omien keinojensa vuoksi. Yksi selvästi näkyvä tyypillinen asia on lihavuus, jo hyvin nuorillakin, joka on taatusti itse hankittu asia ja sen myötä tulee hyvín paljon muuta ongelmaa.
        Tämä asia on onneksi meillä hallinnassa, ja itselleni laihdutus ja nautinnollinen itsekuri ovat todella helppoja, joten mikään ei roiku.

Noista kasvoista puhuen, yksi käytti sellaista tapaa että hän hieroi ja huuhteli kasvojansa joka päivä useasti kylmällä vedellä ja harjoitteli kasvolihaksiaan samalla tavoin kuin miehet partaa ajaessaan. Myös nauru ja hymy kohottavat kirjaimellisesti kasvoja.

• Ämmä
        aloittaja kirjoitti:

Totta kait se on luonnollista, mutta yhtä luonnollista on tarve pyrkiä hidastamaan vanhenemista, tai sen näkyviä ja ennenaikaisia asioita. Se että vastaavasti on erinomaisen iäkkäitä ihmisiä joissa ei huomaa normaaleja ikäoireita, geeniperimänsä tai omien keinojensa vuoksi. Yksi selvästi näkyvä tyypillinen asia on lihavuus, jo hyvin nuorillakin, joka on taatusti itse hankittu asia ja sen myötä tulee hyvín paljon muuta ongelmaa.
        Tämä asia on onneksi meillä hallinnassa, ja itselleni laihdutus ja nautinnollinen itsekuri ovat todella helppoja, joten mikään ei roiku.

Noista kasvoista puhuen, yksi käytti sellaista tapaa että hän hieroi ja huuhteli kasvojansa joka päivä useasti kylmällä vedellä ja harjoitteli kasvolihaksiaan samalla tavoin kuin miehet partaa ajaessaan. Myös nauru ja hymy kohottavat kirjaimellisesti kasvoja.

No eipä ole kovinkaan miehekästä käytöstä täällä ruikuttaa, että onpa ikävää kun muija vanhenee. Taitaa oma "kakkusikin" olla vaan päältä kaunis. Kyllä pitkään parisuhteeseen kuuluu myös hyväksyntä ja myötäeläminen, jotka taitaa sinulta puuttua kokonaan. Näin nihilistiset ulkonäkökommentit kuuluu akkojen ompeluseuroihin.

• kärsiikö..
        aloittaja kirjoitti:

..vaimosi itse tästä?
        Vai ajattelitko ilahduttaa häntä kertomalla joku päivä, että millä hän saisi tuon roikkuvan naamansa edes hieman siedettävämmän näköiseksi.

Onnea matkaan, herra täydellisyys!

• on monta keinoa

Olen 58 v. nainen. Minulla on sama "vika". Lääkärini on todennut että sidekudokseni ovat heikot. Sitä esiintyy usein vaaleilla pohjoismaisilla naisilla. Samasta syystä johtuvat suonikohjutkin, lääkärini mukaan.

Luulen että olen venytellyt kasvojeni ihoa jokapäiväisen hoidon yhteydessä. Joten, kannattaa ottaa selville miten hieroo, jos harrastaa hierontaa. Minä olen hieronut kasvojani koko ikäni puhdistamisen ja päivä- ja yövoiteen levittämisen yhteydessä. Olen nyt viisastunut, sivelen hellävaraisemmin, taputtelen kevein sormenpääliikkein. Tosin teen tätä "hierontaa" joka päivä, mutta tarkkaan ajatellen kuinka teen!

Huuhtelut kylmällä vedellä kuuluvat jokapäiväiseen ihonhoitooni, samoin se, että en ollenkaan meikkaa nykyään muuta kuin hyvin harvoin ilta- käyttöön. Tosin suojaan ihoani päivävoiteella joka päivä. Olen alkanut käyttää yövoidetta harvemmin, koska kokeilen, jos ihoni rasvoittuisi omin keinoin luonnollisella sisältäpäintulevilla omilla rasvoillani. Ei ollenkaan hassumpi kokeilu. Nämä öiset "ihontuuletukset" vaikuttavat kirkastavan ihoani.

Kylmät suihkut koko ruumiille, ei vain kasvoille, en piristävää - mieluiten joka aamu. Olen myös harjoittanut "Kyhne" - kylpyä. Se vaikuttaa elvyttävästi naisen hormoonitoimintaan,ja elvyttää koko olemusta.

• tarvitseva.

Kiitos neuvoistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe