Onko jollakin tietoo että saako 4a-fe 16valve kuinka suuret suuttimet hommattua? Kuinka suuret vakiostaan tossa on suuttimet? Auto on corolla 1.6xsi 16v ja ruiskun liitin on mallia F.Sen tiedän että denson nipponin 176cc suuttimet kuulema löytyy mutta onko tohon mahdollista laittaa 200cc tai 250cc suuttimet? Mikä ero on 4a-age mallin suuttimilla? Sille kun löytyy 200 ja 250 tyyppiset suuttimet. Mitä myös pitää huomioida suuttimia isonnattaessa?
mitkä ruiskut autoon
5
778
Vastaukset
parhaiten mitä sopii mihinkin, joten ksäseppä heiltä.
http://www.fintoys.net- vaihtaa nyt
isompia suuttimia, kun sinne ei saa ilmaa yhtään enemppää. Hommaa bensanpaineen säädin jos haluat lisää sinne soppaa.
- tohon edelliseen
vaihtaa nyt kirjoitti:
isompia suuttimia, kun sinne ei saa ilmaa yhtään enemppää. Hommaa bensanpaineen säädin jos haluat lisää sinne soppaa.
isommilla suuttimilla käy rikkaalla. ja voi/tulee ongelmia päästöjen kanssa.
- kyl
tohon edelliseen kirjoitti:
isommilla suuttimilla käy rikkaalla. ja voi/tulee ongelmia päästöjen kanssa.
Tietenkinhän sitä ilmaa pitää saada.Niinhän se menee löpö ilma=teho. =) Vapaavirtasuodattimelta on jo koneeseen ahdot ja peltisarja löytyy kans.Päästöt ei ole ongelma. Ainahan sitä voi entiset heittää paikalle.
- ollu mainittu
kyl kirjoitti:
Tietenkinhän sitä ilmaa pitää saada.Niinhän se menee löpö ilma=teho. =) Vapaavirtasuodattimelta on jo koneeseen ahdot ja peltisarja löytyy kans.Päästöt ei ole ongelma. Ainahan sitä voi entiset heittää paikalle.
että on autossa ahdin. käy kattoos tuolta-->www.geocities.com/kalalahti/tm_index.html (ei tosin ollu saatavilla tällä hetkellä) siellä on asiaa tojon suuttimista ja yhteen sopivuuksista. jos no 4a-ge:n suuttimet käy ni käy varmaan myös 4a-gze:n, joka on remmillä kiristetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437