PIANONUOTTEJA? :>

Minähh

Voi että kun pääs unohtumaan se hyvä nettisivu missä oli kaikkien hyvien biisien nuotteja.. Tietäiskö kukaan mitään hyvää sivua tai jotain (ei mielellään kirjaa) mistä löytyis nuotit esim. seuraaviin biiseihin:
Nelli-Pidä musta kii
Rihanna-Unfaithful
Roxette-Listen to your heart
Nich Lachey-What's left on me
Phantom planet-california

Jeps.. noita ois ihana soittaa. Tai jos tiiätte jonkun hyvän sivun missä ois joko ulkomaalaisten tai suomalaisten biisien nuotteja, ois ihana jos kertoisitte, thänks määään. :)

20

26670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimputtelija

      Mulla ois sama ongelma...haluaisin myös nuotit Within Temptation - Angels ja
      Kapasiteettiyksikkö - erobiisi

    • pianisti

      tässä yks tällanen sivusto. täältä ei ihan kaikkea löydy mut ainakin jotain ja se on aina plussaa. mulla on pari muutakin sivustoa, pistän ne tänne ylös myöhemmin kunhan löydän ne jostain.

      www.mrpiano.bestmusicpages.com

      soiton iloa! :)

      • pianisti

      • pianisti

      • vailla nuotteja
        pianisti kirjoitti:

        http://nephele.kulichki.net/eng/

        vielä sellanen.

        :)

        oletko löytänyt niitä Nelli-Pidämustakii nuotteja?? olisin kanssa niiden tarpeessa.. :)


      • jölle
        vailla nuotteja kirjoitti:

        oletko löytänyt niitä Nelli-Pidämustakii nuotteja?? olisin kanssa niiden tarpeessa.. :)

        tässä nuotit niille jotka haluaa:
        http://www.megaupload.com/?d=2FH25Z91
        pari päivää meni noiden tekemiseen. ei ehkä täydelliset mutta katsokaa ihmeessä.


    • Minähh

      Heei kiitoksia ^__^

      • Amypuyo

        Kiitos tosi paljon noist sivuist.. :D


      • IrQQQ
        Amypuyo kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon noist sivuist.. :D

        Joo kiitos nuista osoitteista !! Mutta löytyykös mistää Nellin Pidä musta kii nuotteja ? Ku koulussa esitettäis (kevätjuhlassa?) nii tarvis niitä ...


      • .....
        Amypuyo kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon noist sivuist.. :D

        mistä niitä nuotteja saa?? :)


    • ....

      Löytiskö britneyn everytimen nuottei pianolle mistää?

    • vajaa

      Taidan olla vähä vajaa, mut en kyllä tajunnu mitenkää et miten esim tolla pianistin antamalla ekallaki sivulla olis ollu nuotteja? :D meinaan itekki hiuken haluisin nuotteja mut en osannu kyllä käyttää noita vieraskielisiä sivuja :o :D

    • aaaaaaaaaa

      Nuotit löytyy ainakin Lukion MUSA 2 kirjasta

      • annskuli

    • NopeeNuotti<3

      Heijj!! En osaa käyttää tota linkkiä, Pidä musta kii nuotteihin joten:- oisko toisia-:??Tarviisin nopeesti!! kiiitoooksii

    • Nallekarkkki

      Tarviin Sir Elwoodin Hiljaiset värit - Neiti kevät ja tarviin myös Kotiharjun päällä - M.A. Numminen. Noiden kahden laulun nuotit tarvisin.

    • qotsa_

      youtubessa on hyviä tutoriaaleja aika moneen biisiin (:

    • I love sing

      Hei tosiaan toi linkki siihen "pidämusta kii" biisin nuotteihi ei toiminu... Tai siis sitä ei sitten pystyny käyttää. Oisko jotain toista? Tarvin kiireisesti! (laulukoe edessä)

    • Kiiippari

      Tarvin nopeesti ne pidä musta kii- nuotit !

    • Baviaani

      eijeeeeeeeeiiii.
      Mä niin tarviin nuita Pidä musta kii - nuotteja. Mitkään noista linkeistä ei minulla toimi, tai en ainakaan löydä sieltä etsimääni. Nyt oikeesti jotkut kunnon sivut, mistä saisin, joista varmasti löytyy ja varmasti toimii!! :((

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe