Millainen paikka on Pohjolan Media? Tuleeko palkat ajallaan? Entäs millaiset projektit / provikat?
Pohjolan Media
11
8338
Vastaukset
- Tarkasti
Sinuna ottaisin tarkasti selville asioista ennen kuin menet ko. yritykseen töihin...
- who
Vastauksestasi ei vielä selvinnyt mitään.
- ...
who kirjoitti:
Vastauksestasi ei vielä selvinnyt mitään.
Tässä kolmen työn tekijän vahvuudella ollaan todistamassa et ei tule palkat ajallaan, mutta kyllä ne sieltä tulee... tulee parin päivän viivellä
- jaskkku
... kirjoitti:
Tässä kolmen työn tekijän vahvuudella ollaan todistamassa et ei tule palkat ajallaan, mutta kyllä ne sieltä tulee... tulee parin päivän viivellä
työntekijän on muuten yhdys sana :)
- Anonyymi
... kirjoitti:
No niin vittu varmaan!
Kerro mulle yksikin sellainen puhelinmyyntifirma josta EI olisi omaa ketjua suolikaksnelosessa jossa itketään ettei palkat muka olisi tulleet?
- jaujaujaujj
Voisko joku vastata, millasia projekteja siellä on ja paljonko keskiansiot
- Kokemuksella kerron
Työsuhteen alkuun kuuluu vähintään 3 päivän koulutus jolta et saa euron euroa. Eli ole tarkkana minkä päivän annat laittaa työsopimukseen työn aloituspäiväksi. Jos työsopparissa lukee sama päivä kuin koulutuksen aloittamispäivä, et saa rahaa noilta päiviltä edes ammattiliitosta!!! Nimimerkillä kokemusta on.
- Näin on
Työilmapiiri sieltä ja syvältä! Kuppikuntaistunut puulaaki, jossa parin hassun koulutuspäivän jälkeen jäät yksin asiakkaiden ja tuotteen pariin. Auta armias, kun et saa tästä syystä tulosta aikaan, kenkä heilahtaa aika äkkiä.
- myyjäskä
Yleensä niistä paikoista missä on takuupalkka, tulee lähtö jos ei saa tulosta
- Kokemuksella
Missä centterissä olit töissä?
- la_fraiseR
Minkä paikkakunnan pisteestä on kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161