Hei,
olen menossa ainakin Amsterdamiin, ehkä myös Rotterdamiin. Tarvitsisin tietoa hostelleista, läheltä keskustaa, tietysti mahdollisimman edullisia, mutta silti hyviä. Sekä pakollisia nähtävyyksiä...
Amsterdam hostellit
7
3470
Vastaukset 7
- nähtävyyksiä
Hostelleista en tiedä, niitä näytti kyllä olevan paljon ja eri paikoissa.
Pakollisia nähtävyyksiä van Gogh-museo, Rijksmusemissa Rembrandt ja vielä Anne Frankin talo.
Liikkuminen kaupungissa on helppoa niin julkisilla kuin fillarillakin.- kanavaristeily!
...
- tutkailla eri nettisivujen ...
Omakohtaista kokemusta vain kahdesta hostellista, mutta kannattaa todellakin selailla eri vaihtoehtoja netissä (esim. pallontallaajat.net hostellihaku). Hostelleiden tasokin vaihtelee aika lailla kaupungin sisällä, vinkkinä että se halvin vaihtoehto ei välttämättä ole paras ellet ole menossa damiin kannabis-lomalle. Punaisten lyhtyjen alue ei ole kuitenkaan automaattisesti huono paikka, itse yövyin siellä ensimmäisellä kerralla suht siistissä Shelter City hostellissa. Kristillisyyttä ei tuputettu, mutta kotiintuloaika oli jo kello kaksi. Toisella kerralla yövyin kaupungin toisella puolella Spuistraatilla Aivengossa ja lievästi sanoen paikka oli läävä.
Ja vielä vinkityksenä nähtävyyksistä. Vuokraa ehdottomasti pyörä! Hyvää matkaa! - kannattaa varata
Ilman muuta etukäteen ettei jää ilman nimim. kokemusta löytyy. Esim tuolla näytti olevan suht edullisia vaihtiehtoja.
http://www.matkakuume.com/ - käynyt
Moi!
Jos et vielä ole ehtinyt mennä, niin stayokay Vondelparkis on ihan kontuullinen. Samalla ryhmällä on toinenkin hostelli kaupungis. Siinä Vondelparkin lähellä oli myös Flying pig, siit en osaa sanoa mitää.
käy kattoo http://www.stayokay.com ja sitten toi http://www.amsterdam.info/hostels
noista löytyy lisää. Musta dami tuntu hieman kalliilta paikalta majoittua jos vrt moneen muuhun kaupunkiin, ei paljon mutta sen verran kalliimalta, et vaikka muuten olikin nasta mesta, niin jatkos pitää olla vähän enemmän massia varattuna yöpymiseen - Juuri siellä ollut
Olin pari viikkoa sitten Amsterdamissa ja yövyimme erään huippupariskunnan kotona. 40 e/ henk. Paljon mukavampaa kuin hotelliyöpyminen. He neuvoivat meille parhaat ravintolat ja opastivat missä kaipasimme neuvoja. Voin suositella.
- Saltsu
mikä Bed & breakfast se oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941096Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29971- 164967
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128778- 27744
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182726- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191557On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500