Amsterdam hostellit

nähtävyydet tms

Hei,
olen menossa ainakin Amsterdamiin, ehkä myös Rotterdamiin. Tarvitsisin tietoa hostelleista, läheltä keskustaa, tietysti mahdollisimman edullisia, mutta silti hyviä. Sekä pakollisia nähtävyyksiä...

7

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtävyyksiä

      Hostelleista en tiedä, niitä näytti kyllä olevan paljon ja eri paikoissa.
      Pakollisia nähtävyyksiä van Gogh-museo, Rijksmusemissa Rembrandt ja vielä Anne Frankin talo.
      Liikkuminen kaupungissa on helppoa niin julkisilla kuin fillarillakin.

      • kanavaristeily!

        ...


    • tutkailla eri nettisivujen ...

      Omakohtaista kokemusta vain kahdesta hostellista, mutta kannattaa todellakin selailla eri vaihtoehtoja netissä (esim. pallontallaajat.net hostellihaku). Hostelleiden tasokin vaihtelee aika lailla kaupungin sisällä, vinkkinä että se halvin vaihtoehto ei välttämättä ole paras ellet ole menossa damiin kannabis-lomalle. Punaisten lyhtyjen alue ei ole kuitenkaan automaattisesti huono paikka, itse yövyin siellä ensimmäisellä kerralla suht siistissä Shelter City hostellissa. Kristillisyyttä ei tuputettu, mutta kotiintuloaika oli jo kello kaksi. Toisella kerralla yövyin kaupungin toisella puolella Spuistraatilla Aivengossa ja lievästi sanoen paikka oli läävä.

      Ja vielä vinkityksenä nähtävyyksistä. Vuokraa ehdottomasti pyörä! Hyvää matkaa!

    • kannattaa varata

      Ilman muuta etukäteen ettei jää ilman nimim. kokemusta löytyy. Esim tuolla näytti olevan suht edullisia vaihtiehtoja.

      http://www.matkakuume.com/

    • käynyt

      Moi!

      Jos et vielä ole ehtinyt mennä, niin stayokay Vondelparkis on ihan kontuullinen. Samalla ryhmällä on toinenkin hostelli kaupungis. Siinä Vondelparkin lähellä oli myös Flying pig, siit en osaa sanoa mitää.
      käy kattoo http://www.stayokay.com ja sitten toi http://www.amsterdam.info/hostels
      noista löytyy lisää. Musta dami tuntu hieman kalliilta paikalta majoittua jos vrt moneen muuhun kaupunkiin, ei paljon mutta sen verran kalliimalta, et vaikka muuten olikin nasta mesta, niin jatkos pitää olla vähän enemmän massia varattuna yöpymiseen

    • Juuri siellä ollut

      Olin pari viikkoa sitten Amsterdamissa ja yövyimme erään huippupariskunnan kotona. 40 e/ henk. Paljon mukavampaa kuin hotelliyöpyminen. He neuvoivat meille parhaat ravintolat ja opastivat missä kaipasimme neuvoja. Voin suositella.

      • Saltsu

        mikä Bed & breakfast se oli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe