Amsterdam hostellit

nähtävyydet tms

Hei,
olen menossa ainakin Amsterdamiin, ehkä myös Rotterdamiin. Tarvitsisin tietoa hostelleista, läheltä keskustaa, tietysti mahdollisimman edullisia, mutta silti hyviä. Sekä pakollisia nähtävyyksiä...

7

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtävyyksiä

      Hostelleista en tiedä, niitä näytti kyllä olevan paljon ja eri paikoissa.
      Pakollisia nähtävyyksiä van Gogh-museo, Rijksmusemissa Rembrandt ja vielä Anne Frankin talo.
      Liikkuminen kaupungissa on helppoa niin julkisilla kuin fillarillakin.

      • kanavaristeily!

        ...


    • tutkailla eri nettisivujen ...

      Omakohtaista kokemusta vain kahdesta hostellista, mutta kannattaa todellakin selailla eri vaihtoehtoja netissä (esim. pallontallaajat.net hostellihaku). Hostelleiden tasokin vaihtelee aika lailla kaupungin sisällä, vinkkinä että se halvin vaihtoehto ei välttämättä ole paras ellet ole menossa damiin kannabis-lomalle. Punaisten lyhtyjen alue ei ole kuitenkaan automaattisesti huono paikka, itse yövyin siellä ensimmäisellä kerralla suht siistissä Shelter City hostellissa. Kristillisyyttä ei tuputettu, mutta kotiintuloaika oli jo kello kaksi. Toisella kerralla yövyin kaupungin toisella puolella Spuistraatilla Aivengossa ja lievästi sanoen paikka oli läävä.

      Ja vielä vinkityksenä nähtävyyksistä. Vuokraa ehdottomasti pyörä! Hyvää matkaa!

    • kannattaa varata

      Ilman muuta etukäteen ettei jää ilman nimim. kokemusta löytyy. Esim tuolla näytti olevan suht edullisia vaihtiehtoja.

      http://www.matkakuume.com/

    • käynyt

      Moi!

      Jos et vielä ole ehtinyt mennä, niin stayokay Vondelparkis on ihan kontuullinen. Samalla ryhmällä on toinenkin hostelli kaupungis. Siinä Vondelparkin lähellä oli myös Flying pig, siit en osaa sanoa mitää.
      käy kattoo http://www.stayokay.com ja sitten toi http://www.amsterdam.info/hostels
      noista löytyy lisää. Musta dami tuntu hieman kalliilta paikalta majoittua jos vrt moneen muuhun kaupunkiin, ei paljon mutta sen verran kalliimalta, et vaikka muuten olikin nasta mesta, niin jatkos pitää olla vähän enemmän massia varattuna yöpymiseen

    • Juuri siellä ollut

      Olin pari viikkoa sitten Amsterdamissa ja yövyimme erään huippupariskunnan kotona. 40 e/ henk. Paljon mukavampaa kuin hotelliyöpyminen. He neuvoivat meille parhaat ravintolat ja opastivat missä kaipasimme neuvoja. Voin suositella.

      • Saltsu

        mikä Bed & breakfast se oli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe