Amsterdam hostellit

nähtävyydet tms

Hei,
olen menossa ainakin Amsterdamiin, ehkä myös Rotterdamiin. Tarvitsisin tietoa hostelleista, läheltä keskustaa, tietysti mahdollisimman edullisia, mutta silti hyviä. Sekä pakollisia nähtävyyksiä...

7

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtävyyksiä

      Hostelleista en tiedä, niitä näytti kyllä olevan paljon ja eri paikoissa.
      Pakollisia nähtävyyksiä van Gogh-museo, Rijksmusemissa Rembrandt ja vielä Anne Frankin talo.
      Liikkuminen kaupungissa on helppoa niin julkisilla kuin fillarillakin.

      • kanavaristeily!

        ...


    • tutkailla eri nettisivujen ...

      Omakohtaista kokemusta vain kahdesta hostellista, mutta kannattaa todellakin selailla eri vaihtoehtoja netissä (esim. pallontallaajat.net hostellihaku). Hostelleiden tasokin vaihtelee aika lailla kaupungin sisällä, vinkkinä että se halvin vaihtoehto ei välttämättä ole paras ellet ole menossa damiin kannabis-lomalle. Punaisten lyhtyjen alue ei ole kuitenkaan automaattisesti huono paikka, itse yövyin siellä ensimmäisellä kerralla suht siistissä Shelter City hostellissa. Kristillisyyttä ei tuputettu, mutta kotiintuloaika oli jo kello kaksi. Toisella kerralla yövyin kaupungin toisella puolella Spuistraatilla Aivengossa ja lievästi sanoen paikka oli läävä.

      Ja vielä vinkityksenä nähtävyyksistä. Vuokraa ehdottomasti pyörä! Hyvää matkaa!

    • kannattaa varata

      Ilman muuta etukäteen ettei jää ilman nimim. kokemusta löytyy. Esim tuolla näytti olevan suht edullisia vaihtiehtoja.

      http://www.matkakuume.com/

    • käynyt

      Moi!

      Jos et vielä ole ehtinyt mennä, niin stayokay Vondelparkis on ihan kontuullinen. Samalla ryhmällä on toinenkin hostelli kaupungis. Siinä Vondelparkin lähellä oli myös Flying pig, siit en osaa sanoa mitää.
      käy kattoo http://www.stayokay.com ja sitten toi http://www.amsterdam.info/hostels
      noista löytyy lisää. Musta dami tuntu hieman kalliilta paikalta majoittua jos vrt moneen muuhun kaupunkiin, ei paljon mutta sen verran kalliimalta, et vaikka muuten olikin nasta mesta, niin jatkos pitää olla vähän enemmän massia varattuna yöpymiseen

    • Juuri siellä ollut

      Olin pari viikkoa sitten Amsterdamissa ja yövyimme erään huippupariskunnan kotona. 40 e/ henk. Paljon mukavampaa kuin hotelliyöpyminen. He neuvoivat meille parhaat ravintolat ja opastivat missä kaipasimme neuvoja. Voin suositella.

      • Saltsu

        mikä Bed & breakfast se oli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe