Pupari

Krivoi

Onko Pupari eli Pupuhuhta muidenkin mielestä jyväskylän pummein paikka.

8

3530

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanikukkula

NUIJA onko vähä vanhaa tietoo sulla vai "isot pojat kertoneet" oot varmaa ite slummi palokasta

• Kankitie

siellä ne pummit on!!

• ..........

no kyllä

• GhettoBlaster

Slummiuttaa kummasti aluetta kuin aluetta tuo kaupungin vuokra-asuntojen läheisyys.
      Kuokkala on hyvä esimerkki. Kuokkalassa on iso keskusaukio jota ympäröi useat kerrostalot katutason liiketiloineen. Liiketilat vain ammottavat tyhjyyttään. Kas kun niihin ei ole ilmestynyt polkupyöräkorjaamoja tai kaikenkarvaisia yhdistyksiä tai hippikauppoja kun ei ole kunnollisa yrityksiäkään löytynyt. Mutta kukapa lähtee etsimään minkään yrityksen palveluja alueelta missä mm. ruokakaupan ulko-oven edessä kustaan kadulle yms.

• Krivoi

Onhan tämä moinen paikka!

• 11-vuotta pupurissa
        Krivoi kirjoitti:

Onhan tämä moinen paikka!

Ei voi valittaa; tässä on menossa jo 11-vuosi puparissa, kiva on ollut asua, sillÄ tässä taloyhtiössä on vain omistusasuntoja, eli ei ainuttakaan kaupungin vuokra-asuntoa... Kyllä se merkkaa aika paljon asumismukavuuteen.

• asunut myös
        11-vuotta pupurissa kirjoitti:

Ei voi valittaa; tässä on menossa jo 11-vuosi puparissa, kiva on ollut asua, sillÄ tässä taloyhtiössä on vain omistusasuntoja, eli ei ainuttakaan kaupungin vuokra-asuntoa... Kyllä se merkkaa aika paljon asumismukavuuteen.

Nyt asun keltinmäessä, ei ole kehumista siinä(kään), kaukana ja ruma kuin mikä,
        puparissa joka sentäs vähän lähempänä kaupunkia jossa olen töissä, nykyään on paljon näitä ulkomaankieliä, ennen ei yhtään, koulussa paljon niitä, siksi muutin.
        Sairaalaan tulee lisää väkeä kohta, loepttivat sen sisäsuomensairaalan, ei varmaan kohota arvoa jos niille lisää asuntoja sieltä hommaavat, näin vihjeeksi.

• siirew

Pupuhuhdassa aikoinaan asuneena ja sitten töiden puolesta ympäri kaupunkia liikkuneena voinen sanoa, että ei ole lainkaan pahimpia paikkoja. Vanha maine taitaa vaan kulkea mukana pitkään.

Mutta Puparia pahimmiksi alueiksi voi tällä hetkellä luokitella Kuokkalan keskustan, Keltinmäen, Vaajakosken, Saarijärventie 47, ja useat keskustan talot puhumattakaan sitten Tikkakosken keskustasta, mutta se onkin jo kaupungin ulkopuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe