Shiny pokemon

http://jasen.suomi24.fi/sis...

Eli mikä on shiny pokemon? Mistä niitä saa ja mitä erikoista niissä on?

14

3673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lighting

      se on samnlainen pokemon kuin ne muutkin, paitsi eri värisiä ja paljon harvinaisempi! sulla on 10 % mahdollisuus löytää sihny pokemon ja leguista sitten 1.7 % mahdolisuutta. Ja ne on siitä erikoista että niitä ei saa niin helposti, jos niitä tulisi koko ajan, siihen kyllä kyllästyisi aika pian..itelläni oli tosi hyvä tuuri kun tuli kuoriutui crystallissa shiny pichu, mutta olin ääliö ja alotin alusta pari päivää sitten kun sain sen, sitten näin shiny zubatin, ei ollut katsos palloja niin potutti, ja se sapphairessa olvea shny zigzagoon, se nyt sentään jäi, ja shiny feebas viime tipassa kun akku oli loppu siitä pelissä, sai just ja just savettettua kun peli sammu..

      • Kuha kysyin

        Enpä oo aiemmin aiheeseen törmänny joten äksyile muille.


      • poke fani95
        Kuha kysyin kirjoitti:

        Enpä oo aiemmin aiheeseen törmänny joten äksyile muille.

        yks mun kaveri on saanu siny gyaradoksen


      • thezerd
        poke fani95 kirjoitti:

        yks mun kaveri on saanu siny gyaradoksen

        fireredissä ja leafgreenissä on ainoastaan mahollista saada shiy gyarados..koska muissa peleissä ei gyaradosta saa..vain 1 muodossa..mulla on shiny glalie...kyllä oli tuuria että sen sain..
        ^^


      • pichu
        thezerd kirjoitti:

        fireredissä ja leafgreenissä on ainoastaan mahollista saada shiy gyarados..koska muissa peleissä ei gyaradosta saa..vain 1 muodossa..mulla on shiny glalie...kyllä oli tuuria että sen sain..
        ^^

        kuule thezerd rybussa emessä ja sapphiressä SAA GYARADOSIN itse sain omani 45lv


      • Jirachi
        thezerd kirjoitti:

        fireredissä ja leafgreenissä on ainoastaan mahollista saada shiy gyarados..koska muissa peleissä ei gyaradosta saa..vain 1 muodossa..mulla on shiny glalie...kyllä oli tuuria että sen sain..
        ^^

        Emussa Rubyssa ja Sapphiressa SAA Gyaradoksen kuhan kehittää Magikarpin lvl. 20


      • Anonyymi
        poke fani95 kirjoitti:

        yks mun kaveri on saanu siny gyaradoksen

        Mul on shiny gyarados


    • Susirau

      Mulla on vaan shiny minedravus

    • Nik0025

      Shiny pokemonien näkemis aste on noin 1/8192 normaalisti, mutta Shiny Charm tavaralla saat nostettua todennäköisyyttä aika paljonkin toinen mikä nostaa saatavuus astetta lähes kaikissa peleissä on Breeding elikkä munittaminen sekin nostaa todennäköisyyksiä. Joissakin peleissä myös jos sinulla on esim japani pelistä napattu ditto ja munitat sillä eurooppa pelissä niin shiny pokemoneja alkaa tulemaan vahdikkaasti. Myös onkiminen on parempi kuin normaalisti nurmikolta saada shiny pokemoneja. Peleissä toden näköisyys saada shiny pokemon menee stat pisteiden perusteella niin toimii myös monet uusimmat ja vanhemmat pelit elikkä shiny on ylensäkkin aika hyvä yksilö kehittää.

      Näitä Shiny pokemoneja ei voi saada normaalisti tällähetkellä.

      Sukupolvi II Silver/Gold/Crystal
      Mew

      Sukupolvi III Rubu,Saphire,Emerald,FireRed ja LeafGreen
      Celebi
      Jirachi

      Sukupolvi IV Diamond,Pearl,Platinum,HeartGold ja SoulSilver
      Celebi
      Arceus
      Spiky-korvat Pichu

      Sukupolvi V Black,White,Pokémon Black 2 ja White 2
      Celebi
      Victini
      Reshiram
      Zekrom
      Kyurem
      Keldeo
      Meloetta

      Sukupolvi VI X,Y,Omega Ruby ja Alpha Sapphire
      Celebi
      Victini
      Keldeo
      Meloetta
      Zygarde
      Hoopa
      Volcanion
      Cosplay Pikachu

      Sukupolvi VII Sun,Moon,UltraSun ja UltraMoon
      Victini
      Keldeo
      Meloetta
      Hoopa
      Volcanion
      Tapu Bulu
      Tapu Fini
      Cosmog
      Cosmoem
      Solgaleo
      Lunala
      Necrozma
      Magearna
      Marshadow
      Zeraora
      lippis Pikachu

      Let's Go, Pikachu! ja Let's Go, Eevee! Sukupolvi VIII
      nappaus Combo Shiny saanti Lure kanssa Shiny Charm kanssa Lure Shiny Charm
      0–10 1/4096 1/2048 1/1365 1/1024
      11-20 1/1024 1/819 1/682 1/585
      21-30 1/512 1/455 1/409 1/372
      31 1/341 1/315 1/292 1/273

      Elikkä pitää napata samaa pokemonia monta kertaa ja sitten shiny pokemoneja alkaa näkymään paremmin paljon paremmin jos olet napannut noin 100 combo stat/voima pisteet ovat silloin lähes täydellisiä ja myös shiny saanti on silloin täysin max.

      Shiny pokemonin tunnistaa yleensäkkin väristä ja tähdistä sekä saattaa olla myös vaikeampi napattava kuin normaali juuri sen takia koska stat/voima pisteet ovat korkeat.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo yhtään shiny pokemonia
      tällä hetkellä koska multa on karannut .😭

    • Anonyymi

      EI niissä ole muuta erikoista kuin se väri ja se että niitä ei löydy kuin todella hyvällä tuurilla ja ei välttämättä edes koko pelikerran aikana.

      peleissä Gold, SIlver , Crystal sekä HEartgold ja Soulsilverissä on mahdollisuus saada ainakin yksi shiny pokemon ja se on Gyarados jonka löytää Lake of Rage nimisestä paikasta ( pitää surffata ja pyydystää että sen saa )

      Olen pelannut paljon pokemon pelejä ja ainoastaan 2 kertaa on tullut shiny vastaan ( zubat ja poochyena) , mutta ei koskaan muuten, eli se on todella tuurista kiinni löytääkö sellaisen vai ei.

      • Anonyymi

        Mä olen pelannut Pokémon pelejä kauan oikeasti jostain 2000 luvun alusta asti ja minulla on noin 100 erinlaista shiny pokemonia ja niistäkin puolet ovat shiny hunttauksen ansiota kun olin saanut parhaat shiny kamat tai metodit käyttöön joten voin sanoa, että olen pelannut pokemon peläjä noin yhteensä 700 kertaa eri pelejä siis ja saanut noin 50 elikäs todennäköisyys saada shyny pokemon peli kerralla on noin 8 -15 pelikertaa ja yksi tietenkin sinun pitää köydä paljon nurmikoilla jne, että voit edes nähdä shyny Pokémonin kun tuo 1/8192 tai vähän pienempi riippuu pelistä on hurjan pieni luku se tarkoittaa, että noin joka 8000 matsi olisi shiny joisskin peleissä 4000, mutta kuitenkin älyttömän pieni todennäköisyys.


    • Anonyymi

      Mulla on 40 shinyy

    • Anonyymi

      Mul on shiny zekrom

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe