Ihme pelleilyä!!

äijä!!

Olen seuraillut näitä rajatieto palstoja vähän aikaan ja olen tullut siihen tulokseen että yleensä yksinäiset naiset hurahtavat näihin hömpötyksiin. Ei näissä oo mitään järkeä. Hankikaa miehet itellenne!!! Mikään ei ole pahempi kuin vanhapiika tai vanhapoika! Mies tarvitsee naista ja nainen miestä, niin on luonto tarkoitanut. Ihmisellä menee pää sekaisin jos hän ei saa seurata vietejään, niinkuin nämä palstat todistavat

7

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoulFromTheUnknownWorld

      Tarkoititko että hömppää on vanhat sielut. Ei ja vielä kerran ei. Vanhat sielut eivät ole hömppää, ja tiedät sen kuolemasi jälkeen paremmin. Minä olen mies, joka kuuluu vanhojen sielujen pariin. En puhu hömppää, vaan ihka aitoa totta. Jos et usko näihin juttuihin, se on sinun tietämättömyytesi puute. Eli et tiedä vielä näistä asioista, koska et ole kokenut koskaan. Kun kuolema koittaa sinulle, henkesi irtautuu kuolleesta kehostasi irti, ja näet maailman erilaisena, koska nyt näet jopa henget. Et voi väistyä tältä, koska tulet näkemään henget.

      Ja taidatkin olla jokin pikkupenska joka luulee että rajatiedon asiat ovat vain iso leikkikenttä, jossa lapset saavat leikkiä, eli haukutte meitä, ja pistätte sellaisia juttuja jotka eivät ole tarpeellisia meille. Jos haluat jotain erikoista elämääsi, hanki elämä, se voisi olla paras vaihtoehto sinulle. Muista että jokainen päättää milloin hakee kumppanin itselleen ja millaisen kumppanin hän hankkii sinäaikana itselleen. Sinä et ole päättäämään milloin hankimme mitäkö. Jos sinun elämäsi ei kestä rajatiedon asioita, turha tulla toitottamaan suutasi tänne, jos toisella elämä on sellainen, jota sinä et voi ymmärtää.

      Jos sinulla menee pää sekaisin näistä viesteistä, ei ole pakko tulla toitottamaan muille siitä että muillakin menisi pää sekaisin. Muista että jokainen kestää nämä asiat, kunhan on oppinut ymmärtämään niitä. Ymmärrät paremmin rajatiedon asioita kuoleman jälkeen, koska aina henki oppii kun sille opetetaan, tai itse henki opettaa itseään. Eli jos haluat oppia enemmän näistä asioista, rupea tutkimaan silloin näitä asioita enemmän. Jos pääsi sekoaa, se on sitten sinun murheesi. Minulle on turha tulla toitottamaan että minun pääni sekoaisi, jos luen näitä rajatiedon asioita. Minun pääni kestää rajatiedon asiat täydellisesti.

      Toinen kestää paremmin, toinen huonommin, toinen ei ehkä ollenkaan. Jokainen oppii elämässään monta asiaa. Ei ehkä nyt, eikä sinäpäivänä, vaan sitten kun on aika. Aika kuluu, ei ehkä kulukkaan, mutta kun aika on kulunut, opit lisää.

      • äijä!!

        Mulla ei oo oikein mitään sanottavaa käsittämättömään höpinääsi. Mutta tiedätkö sä sellaisen sananlaskun kuin että: "Se koira älähtää johonka kalikka kolahtaa"?


      • Mä vihaan sua äijä!!
        äijä!! kirjoitti:

        Mulla ei oo oikein mitään sanottavaa käsittämättömään höpinääsi. Mutta tiedätkö sä sellaisen sananlaskun kuin että: "Se koira älähtää johonka kalikka kolahtaa"?

        Sinä olet koira joka älähtää kun jokin viesti ärsyttää sinua, ja nostattaa paineesi ja kusen päähäsi asti. Ja turha väittää tämän jälkeen ja haastaa riita ja sanoa että - Sinähän se koira olet, en minä. No niin turpakiinni penikka, painu kotias lukemaan iltasatuja äitin kanssa. Ja jätä ne pelit väkivaltaset pelit rauhaan, jossa kiroillaan ja haukutaan ja muuta kauheaa. Koska sinusta on nyt tullu yksi niistä, jotka ovat garrysmodin nimellä olevia henkilöitä jotka ovat ärsyttäviä, Mingebag, tai useassa pelissä usein käytetty nimi on näille Mingebageille, on Noobs.

        Eli olet noobimainen tylsimys, joka on yksinäinen, tarvii seksielämää, mutta ei saa, koska on niin v-mäinen, ja kuluttaa aikansa täällä v-tuilemassa, koska on niin noob, että kaikki häpee sua. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilemassa kaikille, niin turhaa odottaa elämältä myöskään mitään. No kyllähän tälläsiä henkilöitä riittää palstoilla, mutta oikeasti te olette aika noobimaisia henkilöitä, jotka ovat englanninkielessä annoying eli ärsyttävä. Olet todellä ärsyttävä henkilö, joten saat painua täältä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, niin että me saadaan olla rauhassa.

        Jos asia ei kiinnosta, mene pois. Jos tule vain v-tuilemaan muille, mene pois. Sinä olet koira joka älähtää johonka kalikka kolahtaa. Ja tämä palsta kolahutti sinuun mustelman, joten jos sinulle ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilla rajatiedon palstalla, mene pois. Äläkä koskaan tule takaisin, ennen kuin ymmärrät näistä asioista enemmän.


      • äijä!!
        Mä vihaan sua äijä!! kirjoitti:

        Sinä olet koira joka älähtää kun jokin viesti ärsyttää sinua, ja nostattaa paineesi ja kusen päähäsi asti. Ja turha väittää tämän jälkeen ja haastaa riita ja sanoa että - Sinähän se koira olet, en minä. No niin turpakiinni penikka, painu kotias lukemaan iltasatuja äitin kanssa. Ja jätä ne pelit väkivaltaset pelit rauhaan, jossa kiroillaan ja haukutaan ja muuta kauheaa. Koska sinusta on nyt tullu yksi niistä, jotka ovat garrysmodin nimellä olevia henkilöitä jotka ovat ärsyttäviä, Mingebag, tai useassa pelissä usein käytetty nimi on näille Mingebageille, on Noobs.

        Eli olet noobimainen tylsimys, joka on yksinäinen, tarvii seksielämää, mutta ei saa, koska on niin v-mäinen, ja kuluttaa aikansa täällä v-tuilemassa, koska on niin noob, että kaikki häpee sua. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilemassa kaikille, niin turhaa odottaa elämältä myöskään mitään. No kyllähän tälläsiä henkilöitä riittää palstoilla, mutta oikeasti te olette aika noobimaisia henkilöitä, jotka ovat englanninkielessä annoying eli ärsyttävä. Olet todellä ärsyttävä henkilö, joten saat painua täältä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, niin että me saadaan olla rauhassa.

        Jos asia ei kiinnosta, mene pois. Jos tule vain v-tuilemaan muille, mene pois. Sinä olet koira joka älähtää johonka kalikka kolahtaa. Ja tämä palsta kolahutti sinuun mustelman, joten jos sinulle ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilla rajatiedon palstalla, mene pois. Äläkä koskaan tule takaisin, ennen kuin ymmärrät näistä asioista enemmän.

        Miten jollain tyypillä voi mennä pasmat noin sekaisin yhdestä viestistä? Olet todellakin tosi vanha sielu, eikö olisi aika mennä vanhainkotiin rauhoittumaan?

        En taaskaan ymmärtänyt höpinääsi: mikä ihmeen noob? Mikä hemmetin Mingebag tai garrysmood? Oletko ottanut lääkkeesi? En oo ikinä kuullu tuollaisia termejä käytettävän ihmisistä, mutta ihan sama ei paljoa kiinnosta.

        Muuten täytyy sanoa että viestisi oli aivan mahtava. Pistän talteen!!=) Se on aina hyvä kun on tunnetta pelissä.


      • ......
        Mä vihaan sua äijä!! kirjoitti:

        Sinä olet koira joka älähtää kun jokin viesti ärsyttää sinua, ja nostattaa paineesi ja kusen päähäsi asti. Ja turha väittää tämän jälkeen ja haastaa riita ja sanoa että - Sinähän se koira olet, en minä. No niin turpakiinni penikka, painu kotias lukemaan iltasatuja äitin kanssa. Ja jätä ne pelit väkivaltaset pelit rauhaan, jossa kiroillaan ja haukutaan ja muuta kauheaa. Koska sinusta on nyt tullu yksi niistä, jotka ovat garrysmodin nimellä olevia henkilöitä jotka ovat ärsyttäviä, Mingebag, tai useassa pelissä usein käytetty nimi on näille Mingebageille, on Noobs.

        Eli olet noobimainen tylsimys, joka on yksinäinen, tarvii seksielämää, mutta ei saa, koska on niin v-mäinen, ja kuluttaa aikansa täällä v-tuilemassa, koska on niin noob, että kaikki häpee sua. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilemassa kaikille, niin turhaa odottaa elämältä myöskään mitään. No kyllähän tälläsiä henkilöitä riittää palstoilla, mutta oikeasti te olette aika noobimaisia henkilöitä, jotka ovat englanninkielessä annoying eli ärsyttävä. Olet todellä ärsyttävä henkilö, joten saat painua täältä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, niin että me saadaan olla rauhassa.

        Jos asia ei kiinnosta, mene pois. Jos tule vain v-tuilemaan muille, mene pois. Sinä olet koira joka älähtää johonka kalikka kolahtaa. Ja tämä palsta kolahutti sinuun mustelman, joten jos sinulle ei ole muuta tekemistä kuin v-tuilla rajatiedon palstalla, mene pois. Äläkä koskaan tule takaisin, ennen kuin ymmärrät näistä asioista enemmän.

        ... ei ole ehkä kovinkaan fiksuja, mutta käytöksesi osoittaa sinun selvästi olevan todella todella nuori sielu.

        Ärsyttä tollaset itseään vanhoiksi sieluiksi tituleeraavat tontut.


    • Kristallikuu

      ...niin ne jotka eivät usko paranormaaliin toimintaan ovat "ihme pellejä" koska paranormaalia aktiivisuutta on esiintynyt kautta aikojen ja silti monet ovat sitä mieltä että tässä maailmassa on vain planeettoja, kuita, aurinkoja ja eliöitä. Monta miljardia ihmistä uskoo paranormaaleihin ilmiöihin, aika paljon käännytettävää sinulle.

      • Tristar

        "paranormaalia aktiivisuutta on esiintynyt kautta aikojen ja silti monet ovat sitä mieltä että tässä maailmassa on vain planeettoja, kuita, aurinkoja ja eliöitä."

        Näillä kahdella ei kai ole keskenään mitään ristiriitaa? Planeettoja, kuite... eliöitä, materiaa, luonnonvoimia jotka tunnemme ja luonnonvoimia joita emme (vielä) tunne. Jotkut tykkäävät kutsua toistaiseksi itselleen tuntemattomia luonnonvoimia paranormaaleiksi ilmiöiksi, jotkut magiaksi, toiset... noh, olemassaoloksi.

        ***


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe