Olen seuraillut näitä rajatieto palstoja vähän aikaan ja olen tullut siihen tulokseen että yleensä yksinäiset naiset hurahtavat näihin hömpötyksiin. Ei näissä oo mitään järkeä. Hankikaa miehet itellenne!!! Mikään ei ole pahempi kuin vanhapiika tai vanhapoika! Mies tarvitsee naista ja nainen miestä, niin on luonto tarkoitanut. Ihmisellä menee pää sekaisin jos hän ei saa seurata vietejään, niinkuin nämä palstat todistavat
No hei!!
3
477
Vastaukset
- Akka vaan
Sinähän lennät kukasta kukkaan,niinkuin sanotaan.
Rauhoitu jo ja pysy aloillasi!On tainnut nainen sulta karata,kun joudat palstalta palstalle hyppimään.Pidä ne mölyt mahassasi ja anna muiden olla!! - että..
Keskusteluissa ei saa:
Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja!! - Pulsar
Jotkut menee sekaisin ilman Rajatieto juttujakin,pelottaako-.-,tiedätkö sen että elämä on paljon 'syvempi'kuin mitä päältä katottuna näyttää,ja nämä asiat voivat olla 'Höpöjä'sille jolla ei ole muuta realiteettiä kuin tämä 3-d maailma,tutki sinäkin Ihminen,miksi olet syntynyt tähän Elämään,luuletko että kaikki on 'Sattumaa',oletko vain 'tyhjä kuori',sinullakin ystäväiseni on 'Jumalallinen kipinä',etsivä löytää....
*Samassa veneesä ollaan,123-4,kohti Tuntemattomia maita ajelehditaan.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803