Hei!
Minulla olisi kysyttävää sukulaissieluista, sielunkumppaneista etc. Olen ymmärtänyt, että on olemassa erilaisia (kenties eri tasoisia) sielunkumppaneita, on parisieluja ja sen sellaisia. Voisiko joku kiltti valottaa hieman asiaa. Lisäksi kysyisin, mistä sielunkumppanin tuntee. Onko mitään erityisiä "merkkejä", vai onko ainoastaan intuitionsa varassa.
terveisin, elinor
Sukulaissieluista...
elinor
3
777
Vastaukset
- gootti
semmoinen henkilö joka tuntuu heti "tutulta".Muutaman olen tavannut ja elinikäiseksi ystäväksi jäänyt.Eli "samanluontoinen".Voit olla oma itsesi ja toinenkin heti ekalla juttelulla.
- mackentores
ei vaan jos törmäät tuollaiseen ihmiseen olet luultavimmin törmännyt psykopaattiin
- Pulsar
Semmoinen johon 'naksahtaa'-.-,ja kipinät sinkoilee ritzis räzis. Miten lie Feromonit sopii,se vähän riippuu,myös tietyt vuodenajat,esim:Kevät,kesä,herkistää ja saa hormoonit jylläämään ihmisillä,mutta luulen et tiedät noi,kuhan sanoin.
*Tää on tätä,paradoksaalista kyllä.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399