Hei!
Minulla olisi kysyttävää sukulaissieluista, sielunkumppaneista etc. Olen ymmärtänyt, että on olemassa erilaisia (kenties eri tasoisia) sielunkumppaneita, on parisieluja ja sen sellaisia. Voisiko joku kiltti valottaa hieman asiaa. Lisäksi kysyisin, mistä sielunkumppanin tuntee. Onko mitään erityisiä "merkkejä", vai onko ainoastaan intuitionsa varassa.
terveisin, elinor
Sukulaissieluista...
elinor
3
796
Vastaukset
- gootti
semmoinen henkilö joka tuntuu heti "tutulta".Muutaman olen tavannut ja elinikäiseksi ystäväksi jäänyt.Eli "samanluontoinen".Voit olla oma itsesi ja toinenkin heti ekalla juttelulla.
- mackentores
ei vaan jos törmäät tuollaiseen ihmiseen olet luultavimmin törmännyt psykopaattiin
- Pulsar
Semmoinen johon 'naksahtaa'-.-,ja kipinät sinkoilee ritzis räzis. Miten lie Feromonit sopii,se vähän riippuu,myös tietyt vuodenajat,esim:Kevät,kesä,herkistää ja saa hormoonit jylläämään ihmisillä,mutta luulen et tiedät noi,kuhan sanoin.
*Tää on tätä,paradoksaalista kyllä.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813