SAAKO TÄTÄ PUUROA OSTETTUA JOSTAIN VALMIINA PAKASTEENA TMS?
YRJÖLÄN PUURO
10
1526
Vastaukset
- Elmeri@
Hei!
tuote kuuluu Prismojen valikoimiin, sieltä sitä kyllä pitäisi löytyä. Jos
ei, kannattaa
kysyä osaston vastaavalta hoitajalta, koska sen pitää olla kaikissa
Prismoissa.
ter.
Teuvo Martikainen- Elmeri@
Tämä tuote on siis "raaka"muodossa joudut itse keittämääm/hauduttaman ryynit,pussissa on ohje kylläkin.
- lisätään
Elmeri@ kirjoitti:
Tämä tuote on siis "raaka"muodossa joudut itse keittämääm/hauduttaman ryynit,pussissa on ohje kylläkin.
Ja lihan joutuu tietenkin puuroon lisäämään myös. Halvemmaksi tulee ostaa aineet erikseet, valmis sekoitus on aika kallista.
- Oscar merkin
lisätään kirjoitti:
Ja lihan joutuu tietenkin puuroon lisäämään myös. Halvemmaksi tulee ostaa aineet erikseet, valmis sekoitus on aika kallista.
koiran puuroainesta,josta keitän puuron itse.
Maksaa ainakin meidön eläinkaupassa se ryynipussi n 4e.
Itse lisään valmiinpuuron joukkoon raakoja mahapullia ja tuorekurkkua.
Joskus laitan myös sekaan raaàn kananmunankeltuaisen. - molossi
Oscar merkin kirjoitti:
koiran puuroainesta,josta keitän puuron itse.
Maksaa ainakin meidön eläinkaupassa se ryynipussi n 4e.
Itse lisään valmiinpuuron joukkoon raakoja mahapullia ja tuorekurkkua.
Joskus laitan myös sekaan raaàn kananmunankeltuaisen.Heips!
mitä tuo puuroaines sisältää ja paljonko siitä tulee valmista puuroa? - sisältää
molossi kirjoitti:
Heips!
mitä tuo puuroaines sisältää ja paljonko siitä tulee valmista puuroa?seuraavia ainesosia:
Tattari,hirssi,riisi,kaura,ohra ja pellavansiemen.
Valmistus:
1dl puuroainesta
6dl vettä
1rkl soijaöljyä(itse käytän kylmäpuristettua rypsiöljyä)
ja valmiiseen puuroon lisätään raakaa jauhelihaa itse kuitenkin suosin noita mahapullia.
-Keität liedellä n.1h
Pussissa on 1kg naitä ryynejä ja meillä kestää kahden pienenkoiran ruokintaan kuukauden.
En anna puuroa joka päivä vaan n.2x viikossa.
Ja kun sekoitat puuron joukkoon juuri jotain muuta,niin ei tarvitse keittää suurta määrää kerralla.
Meidän nirppanokat ovat syöneet tätä hyvällä ruokahalulla,joten suosittelen. - molossi
sisältää kirjoitti:
seuraavia ainesosia:
Tattari,hirssi,riisi,kaura,ohra ja pellavansiemen.
Valmistus:
1dl puuroainesta
6dl vettä
1rkl soijaöljyä(itse käytän kylmäpuristettua rypsiöljyä)
ja valmiiseen puuroon lisätään raakaa jauhelihaa itse kuitenkin suosin noita mahapullia.
-Keität liedellä n.1h
Pussissa on 1kg naitä ryynejä ja meillä kestää kahden pienenkoiran ruokintaan kuukauden.
En anna puuroa joka päivä vaan n.2x viikossa.
Ja kun sekoitat puuron joukkoon juuri jotain muuta,niin ei tarvitse keittää suurta määrää kerralla.
Meidän nirppanokat ovat syöneet tätä hyvällä ruokahalulla,joten suosittelen.Kiitos vastauksestasi.
Vaikuttaa ihan hyvältä.Itse olen syöttänyt/syötän kotiruokaa koirille pelkästään.
Meillä tosin sitä menee paljon.Mutta tuo on kätevä vaihtoehto ( valmispussi) esim.mökille mukaan,kun yhessä on kaikki.
Aion myös mainita noille minun pikkukoirakasvateille tuosta vaihtoehdosta.Isoille,jotka syövät vain kotiruokaa taitaa tulla halvemmaksi reippaasti,kun yhdistää itse ryynejä (mitä sitten haluaakin)ja katsoo vähän mistä ostaa mitäkin :)
- heep
Itse olen ostanut oscar tehtaanyymälästä valmispussin ja se maksoi 2 e.
- gegs
paljon halvammaksi kun teet sitä itse kerralla SUUREN SATSIN ja pistät pakkaseen. :)
meillä on sitä itsetehtynä tuolla pakastimessa. koira tykkää siitä, etenkin jos sen sekaan laittaa jotain lisukkeita (esim piimää, viiliä, koirannappuloita). :)
tässä vielä www.terrieri.net sivuistoilta teko-ohjeet jos joku haluaa itse vääntää :)
http://terrieri.net/modules.php?name=News&file=article&sid=5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847