koirien kanssa

samat astiat?

Meillä on kohta avioero miehen kanssa edessä, kun emme tästä asiasta sopimukseen pääse. Kummatkaan ei anna periksi.

Mielestäni koirat syövät ja juovat vain omista kipoistaan ja lautasistaan. Mies antaa koirien nuolla aina kaikki astiat meidän jäljiltä puhtaaksi ja muutenkin antaa meidän lautasilta ruokaa. Minusta se on tosi etovaa....astianpesukone pesee astiat, mutta kuitenkin minua yrjöttää.

Annatteko te koirien nuolla teidän kanssa samoja astioita?

28

2647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesuun

mutta oma siippani inhoaa joten omat kipot ressullani. :)

• sudenkorento75

ruokaa mitä koiralle voi antaa niin kyllä meillä koirat putsaavat silloin astiat (yleensä laitan niille vähän tähteitä siihen), ei todellakaan jokaista astiaa pistetä koirien eteen.
      Todellakin, kyllähän ne tiskit menee tiskikoneeseen ja tietäähän millaisia myrkkyjä nuo tiskiaineet ovat, kyllä siinä jää koiran "bakteerit" vähemmälle.

• koirat saa

nuolla astioista ruuanjämät.
      Pesuunhan ne lautaset senjälkeen menee.
      Minä kyllä syön koirien kanssa samaa jätskiäkin...
      En ymmärrä mikä siinä niin etovaa on, annathan kai ukkosikin pussailla ja siinä joutuu toisten kuolaa ihan suuhun asti. Lautaset sentään tiskataan.

• Mutta koirat

haistelee ulkona pissaa ja syö kakkaa, yök!

• Tiesitkö että
        Mutta koirat kirjoitti:

haistelee ulkona pissaa ja syö kakkaa, yök!

koirasi kielessä on silti vähemmän ulosteperäisiä basiliskoja kuin omassa kädessäsi?

• realist56

meillä se jo tuli. No, tuskin kuitenkaan tästä syystä:) Entinen harrasti tuota samaa ja minä en siitä oikein pitänyt. Olin huomannut, että koiran nuolemiin lautasiin jäi joku ihmeellinen limakalvo, jota oli kuivuttuaan vaikea saada tiskaamallakaan pois.
      Tosin onpa nyt itsekkin tullut annettua koiran nuolla jäätelölautasta mutta sitä en jätäkkään kuivumaan.

Vaan nää on niitä asioita, missä on ihan turha olla antamatta periksi. Sille ei mitään voi, jos tuollainen asia etoo. Mutta lautasten nuolluttaminen koiralla ei ole ollenkaan välttämätöntä kun koira kuitenkin syö omasta kupistaan. Kyllä puolisoa pitäisi sen verran kunnioittaa, että luopuisi tätä inhottavasta tavasta, joka ei edes ole tarpeellinen.

• Koirilla on omat kupit tietenkin, mutta kyllä joskus saavat jotain jämiä ihan ihmisten lautasiltakin. Ei siinä ole minusta ainakaan mitään etovaa.

>> Annatteko te koirien nuolla teidän kanssa samoja astioita?

• sitten?

Niin olisi tietinkin pitänyt olla, annatteko koirien nuolla teidän astioita, joista olette itse syönneet. Ihmeellistä pilkunviilaamista täällä?

• sitten? kirjoitti:

Niin olisi tietinkin pitänyt olla, annatteko koirien nuolla teidän astioita, joista olette itse syönneet. Ihmeellistä pilkunviilaamista täällä?

Ei mitään viilaamista, vastasin kysymykseen niinkuin kysyttiin.
        Vastataampa uusix sitte, koirat eivät nuole astioitamme muuloin, kuin jos jotain jämiä saavat astioistamme, niin nuolevat astian kyllä tyhjäksi.

• sitten
        Sikra kirjoitti:

Ei mitään viilaamista, vastasin kysymykseen niinkuin kysyttiin.
        Vastataampa uusix sitte, koirat eivät nuole astioitamme muuloin, kuin jos jotain jämiä saavat astioistamme, niin nuolevat astian kyllä tyhjäksi.

Hyvä et me kummatkin sit ymmärrettiin...mitä tarkoitettiin.

• on jokaisella ikioma ruoka astia, mutta kyllä koirat usein syövät myös normaalista astioista, eli samoista kuin me. Nykyaikaiset astianpesuaineet ovat teholtaan sitä luokkaa että kyllä lika lähtee kuten bakteeritkin.
      Ei saa nipottaa liiaksi on minun mielipiteeni. Kantsisi lukea ja seurata keskusteluja nykyisestä ns. bakteerikammoista ja desinfioineista. Olemme saaneet aikaiseksi aika paljon allergioita ja muita juttuja.

• Nimetön

Koirat meilläkin esipesevät astiat. Meneehän ne sitten pesukoneeseen. Ja, oikeasti, jos bakteereita pelkäät, niin kyllä ne koiran bakteerit siirtyvät sinuun jokatapauksessa. Lähinnä vain ajatusinhokkijuttu tuo, ei ole oikeaa haittaa.

• Koirakko

en silti kaihda antamasta ihmisten astioista ruokaa/ juomaa. Itse asiassa unohdin oman vesikipon kotiin helteellä ja vesi oli kanisterissa. Join koiran kiposta;) Hätä ei lue lakia. Eikä okseta tai inhota mikään koiraan liittyvä.

• huh*

Koirillahan voi olla matoja ja ne on syönneet paskaa, en todellakaan antaisi syödä samoista astioista.

• Riva

nuolla lautaset ja syödään esim viiliä samalla lusikalla.Koiralla on puhtaampi suu kun ihmisellä joten voisi ajatella,että koira saa tauteja ihmiseltä.

• koiran astiat

meiti koira jättää usei nii paljo hyvää astiaa et minä nuolen ja jos en ole nopee niin akka nuolee....eikä tuo karvakasa ole siitä sairastunu

• issu56

teillä avioliitossa, jos moiseen kaatuu.....saako nauraa...
      Eiköhän tuo nyt ole aikamoinen provo, jota on mietitty pitkään ja harkiten, mutta joka kuitenkin on enempi kuin läpinäkyvä!!!

• mie vaan

muuta kun kantapäät vastakkain ja eri suuntiin ettei käy loppupeleissä näin
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607114863968_uu.shtml

siis onhan se vika hakemalla haettava vaikka koirankupeista jos ei yhteiselo enää toimi...
      ja jos tiskiaine on päässyt loppumaan eikä voi niitä astioita pestä :) ja voihan sitä käyttää näin kesällä vaikka kertakäyttöastioita niin ei tule sitä tiskiä, eikä haittaa vaikka koiratkin ne ennen roskiin laittoa nuolisivat...

• meikä

En taaskaan jaksanut kaikkia vastauksia lukea,mutta tässä minun mielipiteeni.Hui,pesen ihan samalla astianpesuharjalla koirieni,marsujeni ja kissojeni ja jopa meidän ihmisten astiat!Tiedän myöskin,mitä marsuni syövät ja nuolevat (heh,omia papanoitakin),kissani nuolevat intiimialueensa ja koirat nuolevat ja tonkivat ulkona mitä sattuu.Kaiken huipuksi;pussailen marsujani,pussailen kissojani ja pussailen ja annan koirieni pussata minua!Olemme hengissä,terveitä ja lapsillamme (kop-kop!)ei ole allergiaa eläimille,vain koivulle!Menemme siis pussaamaan koivua,hehee!

• outolintu2

kaikki jämät laitetaan koirankuppiin,ei syötetä lautaselta.

• syö

Ei meillä, joku mainitsi siitä jäävän sellaisen limaisen kalvon, itse olen huomannut saman ilmiön. Jos koirilla on kerran omat astiansa, niin miksi eivät söisi vain niistä.

• kaukkaripentu

mä en anna mitää pöydästä enkä lautasilta/kattiloista tms koirille ensinnäkin siitä syystä että kolme isoa koiraa lojuu sitte keittiössä kun tekee ruokaa ja siellä on tod ahdasta,toiseksi kerjäävät taas kaikki kolme pöydän vieressä,kolmanneksi en pidä niiden suuta mitenkään hygieenisenä koska napostelevat pihalla kaikkee,pesevät sillä kielellä myös intiimit paikkansa,niiden henki haisee(oikeesti pahalle).myöskään koirat eivät nuole mun naamaa.mies tekee taas kaiken päinvastoin sallittakoon se hänelle :)

• kaukkaripentu kirjoitti:

mä en anna mitää pöydästä enkä lautasilta/kattiloista tms koirille ensinnäkin siitä syystä että kolme isoa koiraa lojuu sitte keittiössä kun tekee ruokaa ja siellä on tod ahdasta,toiseksi kerjäävät taas kaikki kolme pöydän vieressä,kolmanneksi en pidä niiden suuta mitenkään hygieenisenä koska napostelevat pihalla kaikkee,pesevät sillä kielellä myös intiimit paikkansa,niiden henki haisee(oikeesti pahalle).myöskään koirat eivät nuole mun naamaa.mies tekee taas kaiken päinvastoin sallittakoon se hänelle :)

Ei koiran henki normaalisti haise pahalle, jos haisee niin hampaissa tai vatsassa jotain vialla ?

• kaukkaripentu
        Sikra kirjoitti:

Ei koiran henki normaalisti haise pahalle, jos haisee niin hampaissa tai vatsassa jotain vialla ?

joo tuo narttu on näistä ainut jolla on joku häikkä noissa hampaissa,pitää se tos ell jokukerta mainita..mutta niin siis mun nenään koiran hengitys nyt ei kumminkaan hyvälle "tuoksu",nää on vissiin niitä makuasioita.

• Joodå

Kyllä meillä saa koira lautaselta joskus tähteet nuolla. Ei mitään ongelmaa mielestäni. Ja nuoleehan tuo naamankin aina kun pääsee hollille:-). Astiat tiskataan ja naama pestään.

• TurhaPelkoPois

Meillä koirat nuolevat myös lautaset jäämistä puhtaiksi :) Eikä siinä ole mitään ällöä. Mulla ei edes ollut pitkään astianpesukonettakaan :D Pesin aina harjan kanssa altaassa. Nykyään on, joten koneessa pesen. Kyllähän noi sessut välillä pusuja antavat naamaanki, eikä se ole ällöttävää yhtään. Miksi monet pelkää kaikkia pöpöjä? Ei ihmekään kun monet sairastelee paljon, kun ei ole mitään vastustuskykyä ;) Missä ihme steriileissä asunnoissa elätte..

• Moroca

Olen jo iäkäs ihminen ja aina ovat koiramme astoitani nuolleet myös,enkä ole vielä tähän mennessä siitä sairastunut,vaan päinvastoin olen ollut koko ikäni hyvinkin terve ja enkä ole minkäänlaista flunssaakaan sairastanut ainakaan 40 vuoteen,joka johtuu ilmeisesti juuri siitä vaan,että minulle on kehittynyt niin hyvä immuniteetti koska en ole elänyt pöpöjen pelossa enkä ole sen vuoksi pitänyt kotianikaan liian steriilissä kunnossa,vaan olen tyytynyt ihan normaaliin siivoamiseen vaan.

• Anonyymi

Kysykää asia lääkäriltä miten on onko suotavaa antaa lemmikkien nuolla ihmisten astioista ruuan tähteistä.......yäk jo se limainen kuola mikä ei helpolla irtoa fairillakaan koiran kupista.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe