Me kuollaan

kaikki.....

Helsinki keskittää joukkojaan Sipoon rajalle

(VUOSAARI) Tunnelma Helsingin ja Sipoon rajalla kiristyi maanantaina, kun Helsinki keskitti joukkojaan rajan tuntumaan. Helsinki on esittänyt vaatimuksen Länsi-Sipoossa sijaitsevan Itäsalmen liittämisestä Helsinkiin.

Sipoon vastaiselle rajalle siirtyi aamupäivän aikana toistakymmentä helsinkiläistä panssarivaunua sekä ainakin kaksi jalkaväkirykmenttiä. Myös Helsingin merivoimat ovat järjestäneet näyttäviä sotaharjoituksia Vuosaaren alueella.

Sipoolaisten keskuudessa vallitsi levoton tunnelma. Kaupoissa ja huoltoasemilla oli ruuhkaa ihmisten hamstratessa elintarvikkeita ja bensiiniä. Osa rajan tuntumassa asuvista perheistä on vetänyt tilanteesta omat johtopäätöksensä ja paennut alueelta.

Sipoon kuntalaiskaarti on vannonut taistelevansa tarvittaessa viimeiseen mieheen asti. Sipoon vanhan kirkon luona järjestettiin puoliltapäivin mielenosoitus, jossa poltettiin Helsingin vakuunoita.

Kansainvälinen yhteisö on ilmaissut huolestuneisuutensa Sipoon kysymyksestä. YK:n pääsihteeri Kofi Annan vetosi kriisin osapuoliin ja sanoi rukoilevansa, että tilanne voitaisiin ratkaista neuvottelemalla. Vantaa on tarjoutunut toimimaan välittäjänä, jos osapuolet saadaan saman pöydän ääreen keskustelemaan. Myös presidentti Martti Ahtisaari on sanonut olevansa käytettävissä ruokapalkalla.

Horst Wesseliä hyräillyt Helsingin kaupunginjohtaja Jussi Pajunen kieltäytyi kommentoimasta tilannetta.

3

747

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaasti

Kaikkihan me joskus, mutta jos jo nyt meinaat livistää, vihjaa vähän minkä värisiä yrttejä kirstullesi mieluiten. On niin nättiä keliä, että väreissä löytyy. Lähde mukaan mato-ongelle ja unohda kuolemiset syksymmälle!

• Nimimerkki

Hyve vapaasti 11.7.2006 klo 17.49 ..

Ensinnäkin niin nyt on jo melko vähissä kukat kuivuuden ja keskikesän takia. Onkiminen voi onnistua paremmin, muttei liian matalissa vesissä.

Toinen juttu on sitten se ettei saa ikinä yllyttää ihmistä rikokseen tai itsemurhaan - ajattelepa sitä - piccuboyca - kokokokkomu$talainen ...otaksun! t. y pu$kalle!

• pippuripate

Juuri tuolta kuulostaa Sipoon suhtautuminen asiaan! Aivan loistavaa parodiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe