Saako lapsen kastaa Liisukaksi?Minusta olisi aivan iki-ihana nimi!!
Liisukka
11
525
Vastaukset
- Gil
22 Liisukkaa löytyy väestörekisteristä. Nuorin on vm. 97, joten teidän Liisukka olisikin tämän vuosituhannen ensimmäinen. ;)
- dererer
Minusta on hiukan lapsellinen ja typerä, katu-uskottavuus kärsii.
- mieltä
vaikka vika on varmaan kulttuurissamme eikä tässä nimessä, on vaikea kuvitella uskottavaa pääministeriä/yritysjohtajaa nimeltä Liisukka.
- jalassa
mieltä kirjoitti:
vaikka vika on varmaan kulttuurissamme eikä tässä nimessä, on vaikea kuvitella uskottavaa pääministeriä/yritysjohtajaa nimeltä Liisukka.
varsinkin se sukka-loppu on aika ruma... Sukat jalassa ja nimiin jotain järkeä.
- erään
jalassa kirjoitti:
varsinkin se sukka-loppu on aika ruma... Sukat jalassa ja nimiin jotain järkeä.
Liisukan ja äitinsä on Liisa
- May-Brit
Mitä toi "katu-uskottavuus" oikein tarkoittaa...
- kloppi...
May-Brit kirjoitti:
No, minä en ainakaan helposti ota vakavasti ihmistä, jonka nimi on vauvan hellyttelynimi. Jos miehesi kutsuu sinua Höpönassuksi, haluatko, että alaisesi puhuttelevat sinua samoin?
- onselkeästi
kloppi... kirjoitti:
No, minä en ainakaan helposti ota vakavasti ihmistä, jonka nimi on vauvan hellyttelynimi. Jos miehesi kutsuu sinua Höpönassuksi, haluatko, että alaisesi puhuttelevat sinua samoin?
lempinimi"hellittelynimi" MUTTA Liisukka ei ole mikään hellittelynimi.
- minä vaan...
May-Brit kirjoitti:
mielestäni katu-uskottavuus on tässä sitä, ettälapselle pitää antaa nimi joka kuullostaa muistakin hyvältä, ja mieluiten sellainen joka ei kauheastti haukkumasanaksi väänny, esim. Lissukka-Hissukka...
- bertta
no sen päätöksen tekee rekisteriviranomainen/ pappi.
Kyllä Liisukka varmasti menisi läpi, en epäile hetkeäkään.
Toinen asia tietysti on että onko se kiva nimi - siitä voi olla montaa mieltä. Itse en laittaisi, kastaisin Liisaksi ja sitten voisin kutsua Liisukaksi - eli nimi ja lempinimi erikseen.- humisee
minäkin ajattelin, pistä mieluummin Liisa nimeksi, mihin sitä sukkaa siinä lopussa tarviit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897