Riku

tiikerikakku

Onko Riku jo auttamattomasti poissa muodista?Miltä se kuulostaisi pienen poikavauvan nimeksi?Muitakin R-kirjaimella alkavia nimiä saa ehdotella!

16

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gil

      Ja jos se olisikin poissa muodista (onko se koskaan varsinainen muotinimi ollutkaan?), siitä saisit olla vain tyytyväinen. Ikävää, kun päiväkotiryhmässä on kolme saman nimistä. Sitten erotellaan iso-Niko, pikku-Niko, musta-Niko, valkoinen-Niko..

      Rikuja on 2000-luvulla kastettu kaikkiaan 1135
      Vertailuksi Roopet (1770), Rasmukset (2370) ja ne Nicot (911) ja Nikot (3289).

      Riku on kiva ja reilu nimi. Vaihtoehdoksi tyrkylle Risto (304).

    • on ihana

      tai sit Kristo.

    • Täti

      Reko olis vähän erikoisempi kuin Riku. Tai sitten Rene, Rami, Reima, Raine tai Reine.

      • ihan turha

        huomautus, mutta kun jotkut ovat kovasti huolissaan siitä ettei lasta vain nimen takia kiusattaisi, huomautan kuitenkin: reine on ranskaksi 'kuningatar'.


      • Täti
        ihan turha kirjoitti:

        huomautus, mutta kun jotkut ovat kovasti huolissaan siitä ettei lasta vain nimen takia kiusattaisi, huomautan kuitenkin: reine on ranskaksi 'kuningatar'.

        Katsoin juuri vrk:n sivuilta, että Reine -nimi on annettu 33 miehelle ja 104 naiselle.
        Vuosina 80-99 nimen sai 4 miestä ja 8 naista.

        Tiedän nuoren Reine -nimisen miehen, enkä osannut kuvitellakaan, että tuo nimi on noin monella naisellakin.


      • Gil
        Täti kirjoitti:

        Katsoin juuri vrk:n sivuilta, että Reine -nimi on annettu 33 miehelle ja 104 naiselle.
        Vuosina 80-99 nimen sai 4 miestä ja 8 naista.

        Tiedän nuoren Reine -nimisen miehen, enkä osannut kuvitellakaan, että tuo nimi on noin monella naisellakin.

        kirjoitti satukirjoja, jotka Rudolf Koivu kuvitti. Kaikki kolme: Raul, Roine ja Rudolf käytössä miehen etuniminä. (Koivukin on)


    • poikatrion äiti

      Mielestäni Riku on ihan kiva ja parempi, ettei kaikilla ole muotinimeä!

    • on kyllä

      oikein hyvä. Mut mitens ois Reino? Sehän on vallan ihana nimi! nyt sitä on keski-ikäsillä, mut pikku-reino ei oo olleskaan mun mielestä huonompi idea, päinvastoin. Reino-nimi on varmaan niin sanotusti tosi hottia stuffia viimeistään kun Reino on parikymppinen. Sitten viim. on muodissa ne nimet, mitä on annettu 40-60 -luvuilla. Mietipä...

    • Äitikkä

      Riku on ihan kiva nimi, kuten myös Rami. Laittaisin itse kuitenkin Roni -nimen pojalle, jos R-kirjaimella alkavalla haluaisin nimen löytää.

      Onnea etsintään!

      • tiikerikakku

        kiitos kovasti kaikille vastaajille!Tykkään kovasti myös juuri Risto ja Reino-tyyppisistä nimistä,mutta tuo ukkokulta ei oikein ole niihin tykästynyt...Joten poikamme saa nimen Riku!
        PS.Roni olisi ollut ihan ykkösvaihtoehto,mutta on jo sukulaispojalla...


      • venny_06
        tiikerikakku kirjoitti:

        kiitos kovasti kaikille vastaajille!Tykkään kovasti myös juuri Risto ja Reino-tyyppisistä nimistä,mutta tuo ukkokulta ei oikein ole niihin tykästynyt...Joten poikamme saa nimen Riku!
        PS.Roni olisi ollut ihan ykkösvaihtoehto,mutta on jo sukulaispojalla...

        oli nimeltään Riku, joten en ikinä osaa asennoitua siihen ihmisen nimenä :D Vaikka toisaalta kun miettii, niin ihan hyvä nimi.


      • koiria, joiden
        venny_06 kirjoitti:

        oli nimeltään Riku, joten en ikinä osaa asennoitua siihen ihmisen nimenä :D Vaikka toisaalta kun miettii, niin ihan hyvä nimi.

        nimet ovat Sami, Heli, Viivi.. jot sillee.


    • Riku siis

      siinähän se jo tulikin sanottua.

    • Anonyymi

      Ylivieska oli kovin touhussa lääkäri avoin jako Suni linjasto, raiskaukset, poika vaiva keskustelu luotu ei ilmeisesti ole kumi pakkoa.
      Kaaharit ajaa kumit elin verkkoon kautta puhelu nauhoitus Gigantti Ylivieska Alavieska kyynärpää Pihtipudas aloitus takki

    • Anonyymi

      Saako käyttää vai ei kysymys , levitys pakko lanta sisko

    • Anonyymi

      Elisan puhelin n myynti katkoo puheluita nettiä Ylivieska Raiskaus käräjät pakko ajattaa Muoto liike Lehtinen Oy reittejä lääkäri kyynärpää takki heitellyt Asikaitaan.
      Kassa avoin 112 ajaa koko ajan rikos läpi puheluita lestadiolaisuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe