Mansikka?

_*_

Saako marsulle antaa mansikoita?

16

3873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh x)

      saahan sitä vähän antaa, mutta mun marsut ei ainakaan ole sitä syöneet vaikka kovasti olen tarjoillut :)

      • Jaade

        Ei huoli mansikkaa millään vaikk kaikki muu makea (viinirypäkeet,omena, banaani) maistuuki hyvin.Kumma juttu...ne kun olis NIIN hyviä.


    • marsuska

      oma marsuni kun annoin sille mansikkaa ensin se oli innostunut jee mä saan mansikkaa ja sit ku se maisto sitä se ei tykänny siittä.Saa marsuille antaa mansikkaa,musikkaa,puolukkaa,vadelmaa,karviaista kaikenlaisia marjoja muttei liikaa

      • chi-jui

        ei ainkaan´mun mielest en tise antaisi


      • marsukan omistaja
        chi-jui kirjoitti:

        ei ainkaan´mun mielest en tise antaisi

        Moi.
        Kyllä saa antaa.
        Meidän marsu ainakin syö mansikkaa silloin kun sitä tarjotaan. Hyvää kesää.


      • Cinny
        marsukan omistaja kirjoitti:

        Moi.
        Kyllä saa antaa.
        Meidän marsu ainakin syö mansikkaa silloin kun sitä tarjotaan. Hyvää kesää.

        Mansikkaa saa antaa. Meillä on oma mansikkamaa ja olisi kiva antaa marsuille mansikoita, mutta ne eivät tykkää, niin ei sitten (:


      • niin perustele
        chi-jui kirjoitti:

        ei ainkaan´mun mielest en tise antaisi

        Miksi ei?tuleeko mansikkakuume vai mitä?


    • Marsun omistaja

      Kyllä marsuille saa antaa mansikkaa, mutta kovinkaan moni marsu siitä ei tykkää.. Meilläkään ei kukaan tykkää mansikasta. Ne eivät ees suostu enään maistamaan mansikkaa..

    • minttux

      antaa, mutta eipä ole ainakaan meidän marsuille maistunut vaikka tarjonnut olenkin...

      • chi-jui

        no kiitos kun en ole tienny ei missään oo lukenu paitsi mm marsukirjoissa yly pulet yhess marsukirjas on oäin perset


      • marsujenelamaa

        Saa antaa mansikoita mutta ei liikaa. Omat marsuni pitävät mansikoista ja syövät täten niitä ihan mielissään :3


    • pon

      saako marsulle antaa mansikkaa?

    • Mansmarsu98

      Saa antaa mansikkaa. Mul on kahdeksan marsua joista vaan yks popsii mansikkaa oikeen olan takaa! :D Sillä ainakin on hyvä maku!♥

      • poitsulittykkää

        Mulla molemmat syö mielellään ;--3


    • Pon

      Mun marsu ei tykkää mansikasta

    • marsullinen

      Eipä täälläkään mansikat marsuille maistu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe