Mansikka?

_*_

Saako marsulle antaa mansikoita?

16

4078

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh x)

saahan sitä vähän antaa, mutta mun marsut ei ainakaan ole sitä syöneet vaikka kovasti olen tarjoillut :)

• Jaade

Ei huoli mansikkaa millään vaikk kaikki muu makea (viinirypäkeet,omena, banaani) maistuuki hyvin.Kumma juttu...ne kun olis NIIN hyviä.

• marsuska

oma marsuni kun annoin sille mansikkaa ensin se oli innostunut jee mä saan mansikkaa ja sit ku se maisto sitä se ei tykänny siittä.Saa marsuille antaa mansikkaa,musikkaa,puolukkaa,vadelmaa,karviaista kaikenlaisia marjoja muttei liikaa

• chi-jui

ei ainkaan´mun mielest en tise antaisi

• marsukan omistaja
        chi-jui kirjoitti:

Moi.
        Kyllä saa antaa.
        Meidän marsu ainakin syö mansikkaa silloin kun sitä tarjotaan. Hyvää kesää.

• Cinny
        marsukan omistaja kirjoitti:

Moi.
        Kyllä saa antaa.
        Meidän marsu ainakin syö mansikkaa silloin kun sitä tarjotaan. Hyvää kesää.

Mansikkaa saa antaa. Meillä on oma mansikkamaa ja olisi kiva antaa marsuille mansikoita, mutta ne eivät tykkää, niin ei sitten (:

• niin perustele
        chi-jui kirjoitti:

Miksi ei?tuleeko mansikkakuume vai mitä?

• Marsun omistaja

Kyllä marsuille saa antaa mansikkaa, mutta kovinkaan moni marsu siitä ei tykkää.. Meilläkään ei kukaan tykkää mansikasta. Ne eivät ees suostu enään maistamaan mansikkaa..

• minttux

antaa, mutta eipä ole ainakaan meidän marsuille maistunut vaikka tarjonnut olenkin...

• chi-jui

no kiitos kun en ole tienny ei missään oo lukenu paitsi mm marsukirjoissa yly pulet yhess marsukirjas on oäin perset

• marsujenelamaa

Saa antaa mansikoita mutta ei liikaa. Omat marsuni pitävät mansikoista ja syövät täten niitä ihan mielissään :3

• pon

saako marsulle antaa mansikkaa?

• Mansmarsu98

Saa antaa mansikkaa. Mul on kahdeksan marsua joista vaan yks popsii mansikkaa oikeen olan takaa! :D Sillä ainakin on hyvä maku!♥

• poitsulittykkää

Mulla molemmat syö mielellään ;--3

• Pon

Mun marsu ei tykkää mansikasta

• marsullinen

Eipä täälläkään mansikat marsuille maistu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4283
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      20
      2266
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      105
      2172
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1829
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1594
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      26
      1511
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1283
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1170
    Aihe