Minä ja opettaja (tää on tosi), OSA 1.

Marjaana85

Meijjän koulussa oli sijaisopettajana 25-vuotias Tanja, jolla oli mustat hiukset ja ekana päivänä ruskea minihame. Sillä oli tiukka paita ja se osasi opettaa tpsi hyvin. Minä ohastuin siihen heti ekana päivänä, ja olin iloinen, koska meille oli tullut niin nätti sijainen, joka oli nätimpi kuin minun sellon soiton ope konsalla.

Sitten mä kerran kirjoitin sen nimeä vihkooni. Sitten se kerran ehkä näki sen, kun ma olin kirjoittanut ja se kiersi luokassa. Sitten minä en osannut yhtä tehtävää. kun en tehnyt mitään, niin Tanja kysyi, että tarvinko minä apua, ja minä nyökkäsin. Tanja tuli viereeni ja se istui minun vieressä olevalle pulpetille ja sitten se tuoksui hirveän hyvältä ja minua ujostutti ja poskiani alkoi kuumottamaan. Tanja-sijainen oli aika lähellä minua, kun se neuvoi niissä tehtävissä. Sitten se sanoi minun tukkaani nätiksi. Se on aivan pitkä ja luonnonkihara.

Sitten aloin aina odottamaan niitäö tunteja, jolloin meillä oli Tanja. Olin täysin rakastunut Tanjaan ja minusta tuntui, että niin sekin minuun.

AIvan liian pian koitti päivä, jolloin Tanja oli meillä viimistä päivää. Itkin koko eilisin illan ja yön ja sain nukutuksi vain muutaman tunnin. Koulussakin oli vaikeaa olla, kun koko ajan mietin, että tämän päivän jälkeen en ehkä koskaan enää näe Tanja. Sitten ruotsin tunnilla (jolloin meillä siis oli se Tanja) meinasin alkaa itkemään taas ja pidättelin kyyneleitä koko tunnin. Toivoin, ettei kukaan olisi huomannut punaisia silmiäni, koska onhan se aika noloo, kun meinaa itkeä koulussa tunnilla! Ehkä Tanja huomasi sen, koska se vilkaisi pari kertaa minua ja näytti olevan huolissaan.

Sitten tunnin jälkeen Tanja pyysi minua jäämään paikalleni, koska hän haluaisi jutella yhdestä jutusta. Muut läksivät pois ja minä jäin istumaan. Tuijotin pulpettia ja mielessäni pyöri monta kysymystä. TAnja odotti, että viimeinenkin lähti ja pisti sitten oven kiinni jha tuli minun viereeni. Sitten hän kysyi, että onko minulla jokin hätänä, koska n'ytin niin surulliselta ja sitten tapahtui niin, että rupesin rääkymään hulluna. Kyyneleet virtasivat poskillani ja en osannut sanoa mitään. Sitten Tanja otti minut lähelleen ja silitteli hiuksiani ja sanoi, että "itke vaan, Marjaana-pieni" ja minusta oli niin ihanaa, kun se sanoi niin ja oli siinä lähelläni. Sitten hän vähän aikaa silitteli minua ja piti lähellään. Tunsin Tanjan ihanan parfyymin tuoksun ja ihon lämmön. Sitten hän sanoi hiljaa, että hän taitaa tietää, mikä minulla on. Jähmetyin pieneksi hetkeksi paikolleni. Tiesikö TAnja, että olin ihastunut siihen? Olin niin ujo, etten uskaltanut sanoa mitään, mutta Tanja vakuutti, että hän kyllä tietää. Hän vielä hetken aikaa piti minua lähelllään ja silitteli hellästi, mutta pian hän sanoi, että seuraava tunti alkaa aivan kohta ja minä voisin mennä huuhtelemaan naamani luokan pesualtaalle.
Tein niin. Näin, että samaan aikaan TAnja kokosi papereitaan. tunsin itseni aivan idiootiksi. Minusta tuntui, että olin mennyt pilaamaan kaiken.

Sitten ennen kuin lähdin pois luokasta, niin Tanja sanoi vielä, että haluaisi tavata minut illalla seitsemältä S-Marketin edessä.

Illalla ennen seitsemää lähdin S-Marketille. Olin vähän paniikissa, koska en yhtään tiennyt, että mitä TAnjalla oli mielessä ja miksi hän halusi tavata minut -typerän itkupilli nynnyn- koulun ulkopuolella, mutta menin paikalle, koska olin luvannut mennä.
Jo kaukaa näin Tanjan hahmon kaupan edessä. Hän hymyili nätisti minulle, kun tulin paikalle. hän tervehti minua ja sitten lähdimme kävelemään. TAnja kysyi, että onko minulla vielä paha mieli, ja nolostuin, kun hän muistutti päivän tapahtumista. Mutta Tanja sanoi, ettei minulla ole mitään häpeämistä. Kävelimme puistossa järven rannalla ja juttelimme kaikista asioista. Sitten alkoi tulla kylmä ja Tanja kysyi, että lähtisinkö hänen luokseen lämmittelemään. Minulla ei ollut mitään ajatusta vastaan.

Tanja asui kauniissa kerrostalossa puiston lähellä. Hän asui toisessa kerroksessa, joten kävelimme portaita pitkin ylös. TAnja avasi oven ja menimme sisälle. Tanja riisui ulkovaatteensa pois ja sitten otti vastaan minunkin takkini ja ripusti sen naulakkoon.

Sitten Tanja kysyi, että haluaisinko teetä. Se siópi minulle mielihyvin, joten sanoin, että kyllä. Menimme keittiöön ja samalla katselin ympärilleni. Tanjalla oli nätti asunto. Tanja pisti hellalle kiehumaan teevettä ja kysyi hetken päästä, että voisinko vartioida sitä sen aikaa, kun hän käy vessassa.
Jäin vartioimaan kiehuvaa vettä. Kuulin, kun TAnja kolisteli vessassa ja pian kuului, kun vessa vedettiin.

Pian Tanja tuli takaisin. Hän tuli aivan taakseni ja kietoi kätensä ympärilleni. Tunsin taas Tanjan ihanan lämmön ja hajuveden tuoksun. Minulle tuli heti kaikenlaiset rivot ajatukset mieleen. Tanja sanoi, että olin tainnut viime aikoina pitää ruotsin tunneista erityisen paljon. Sanoin, että olin pitänyt. Tanja sanoi, että hän tietää, että minä olen lesbo ja että hän huomasi sen jo heti ekana päivänä. Sitten, kun Tanja oli siinä lähelläni, niin sanoin, että en voi sille mitään, että olen niin rakastunut häneen. Tanja silitteli minua takaapäin ja sanoi, että hän tietää sen. Sitten käännyin, ja katsoimme toisiamme suoraan silmiin. Sitten se tapahtui. Tanja suuteli minua ja minä vastasin hänen suudelmaansa. Tanjan huulet tuntuivat ihanan pehmeiltä.

SORI. TÄÄ JÄÄ NYT KESKEN, MUTTA TULEN EHKÄ MYÖHEMMIN KIRJOITTAMAAN LOPUN, JOSSA SAATTE LUKEA, MITÄ MINÄ JA TANJA SITTEN MYÖHEMMIN SAMANA ILTANA TEIMME. SIIHEN LIITTYY LESBOSEKSI. NYT EN JAKSA KIJROITTAA LOPPUUN, MUTTA TULEN EHKÄ MYLHEMMIN KIRJOITTAMAAN!

30

29543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      kirjota lisää vaan!

      • Marjaana85

        Kiitos, kun haluat että kirjoitan lisää. Kirjoitan sitten, kun jaksan.


    • Jee jee

      monta kertaa tuossa oli mainittu Tanja??? Voi...Selväksi tuli!

      • Marjaana85

        Älä valita.

        Kirjoita sitten itse parempia, jos ei muiden tositarinat kelpaa.


      • poju 20w
        Marjaana85 kirjoitti:

        Älä valita.

        Kirjoita sitten itse parempia, jos ei muiden tositarinat kelpaa.

        suotta haukkumaan muita jos ite ei kirjota paremmin kirjota vaan lisää vaikuti ihan hyvältä musta =)


      • Jee jee
        poju 20w kirjoitti:

        suotta haukkumaan muita jos ite ei kirjota paremmin kirjota vaan lisää vaikuti ihan hyvältä musta =)

        toista haukkuu on ite...:) Palaute se on negatiivinekin palaute. Turha tänne on kenenkään mitään kirjoittaa jos ei palautetta kestä, kunhan vähän kasvatte niin nahkakin vähän parkkiintuu.


    • mies20

      Toivottavasti kirjoitat, älyttömän kiihottavaa tekstiä! Onko muuten oikeasti tositarina? Jos on niin sääli että olet lesbo, voisin e-mail osotetta pyytää...

    • eki

      Pitkästä aikaa sai lukkea hyvän jutun!! tosi kiihottava!! sain melkee orkun pelkästä lukemisesta!!!!

    • --------

      PASKIN STOORI MITÄ OON IKINÄ LUKENU!!

    • Marjaana85

      Vähänkö minä nyt olen ylpeä, kun kaksi aloittamaani keskustelua on etusivun "Viikon suosituimmat keskustelut" -osiossa. ;)

      • viiru

        Vähänkö olet pässi Marjaana.


      • Gusse

        Sulle tapahtuu selvästi aika paljon .. taidat olla aika lutka, isolla "R":llä!


      • Marjaana85
        Gusse kirjoitti:

        Sulle tapahtuu selvästi aika paljon .. taidat olla aika lutka, isolla "R":llä!

        Nyt olet saanut väärän käsityksen. Ei ole tapahttunut muuta kuin tämä ja eräs rippikoulujuttu. En ole mikään lutka. En ole ikinä edes ollut kännissä, en polta, en riehu iltaisin kaupungilla, enkä edes meikkaa, en pukeudu "teinilutkamaisesti" ja koulussa käyttäytyminen on aina ollut 10 ja keskiarvo viime todistuksessa oli 8.9. :)

        Pahoittelen, jos olet saanut väärän käsityksen!


    • Antti

      Kirjoita jo jatkoa tolle!

      • Tissit näin pailaa

        Moi Marjaana!!! Seurusteletko nykyään sen Tanjan kaa??? Jatka lisää...! :)Mäki oon lesbo. Voisitko meilata mulle: [email protected]


    • Joo

      sinä varmasti opit joskus kirjoittamaan.

    • Äijä...

      Jos joku tuohon uskoo niin uskokoon,mua ei kuseteta tollasissa jutuissa.Toi pimu on kirjoittanut sen riparijutunkin ja en usko sitäkään.Teinit,jota ovat vielä neitsyitä,mutta haluaisi siitä eroon,kirjoittelee juuri tuommosii juttuja.Ja teinit yleensä valehtelee ekasta kerrasta sen että on sitten tullut raskaaksi ja muuta plaa plaa-juttuja.
      Tosin mä ymmärrän sen koska se kuuluu tuohon ikään..mut silti mua ei kuseteta...:)

      • *Xaviera*

        Osaatko itse kirjoitaa parempaa?? Lukisin mielihyvin sinun tuotoksiasi, jos kerran pidät tätä "skeidana".


    • Jii

      herranjumala sentään jos tyttö on 17v. eikä silti tuota sujuvampaa tekstiä voi tuottaa ja alkaa viellä pätemään kouluarvsanoillaan niin ei voi muuta sanoa ku että huhuh... idea tuolle jutulle oli ihan jees ja mielenkiintonen mutta oli niin tökerösti kirjotettu että vähempinki pistää pienen mielen vihaseksi:).. nojooo...


      .!.onhan se toki tasokasta.!.

      • Marjaana85

        Älä yhtään valita toisten teksteistä, kun ei itseltäsikään näytä nuo pilkut ja isot alkukirjaimet ym. sujuvan.


    • orkku

      vitun hyvä mielikuvitus sulla...opettelisit ensin kirjottamaan ilman virheitä..no joo sulle se on tärkee juttu..onnee ja menestystä...

      • Marjaana85

        Tanja irrottautui minusta ja sanoi, että hänen täytyy käydä vaihtamassa vaatteensa... ajattelin, että hän tulee kohta esiin jossain nahkaisessa bodyssä ym. ja tunsin oloni yhtä aikaa kiihottuneeksi ja vaivautuneeksi.

        Mutta Tanja ilmestyi kohta viereeni neonkeltaisessa toppahaalarissa, silitti hiuksiani ja sanoi menevänsä tapaamaan miesystäväänsä. Ja minä kuolin.


      • Marjaana85
        Marjaana85 kirjoitti:

        Tanja irrottautui minusta ja sanoi, että hänen täytyy käydä vaihtamassa vaatteensa... ajattelin, että hän tulee kohta esiin jossain nahkaisessa bodyssä ym. ja tunsin oloni yhtä aikaa kiihottuneeksi ja vaivautuneeksi.

        Mutta Tanja ilmestyi kohta viereeni neonkeltaisessa toppahaalarissa, silitti hiuksiani ja sanoi menevänsä tapaamaan miesystäväänsä. Ja minä kuolin.

        Onpas varmaan hauskaa esiintyä täällä toisen nimellä.

        EDELLISELLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KANSSANI.


      • Antti
        Marjaana85 kirjoitti:

        Onpas varmaan hauskaa esiintyä täällä toisen nimellä.

        EDELLISELLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KANSSANI.

        Kirjoita jo oikeeta jatkoa!


    • :)

      Ei tarvitse vaivautua jatkamaan, sen verran huonoa textiä oli.

    • Sitten

      Sitten

      • Jussi

        Älä jatka! Sitten voi mennä pieleen ja sitten ei ole kivaa. Sitten on parempi lopettaa tähän...


    • Minnu

      ...mitä voin muuta sanoa kuin...SÄÄLITTÄVÄÄ.

    • huomeuttelija

      Tarinasi oli oikein hyvä, mut kirjotus vierheitä oli tosi paljon. esim. kirjotit "meijjän kouluusa" vaikka se on kyllä meijän koulu..
      mäki luulin joskus tokalla et se on "meijjän" tai "kaijja"
      vaikka kirjotus virheitä oli paljon siitä sai selvää hyvin.

      :)

      Kirjota nyt ihameessä lisää,
      ku pääsit noin kivaa vaiheeseenki..

      Nyt kiinnostaa miten se tarina loppuu, ja minkä laista lesboseksii teil on, sillä oon itekki be.
      Eli oon hetero.
      tykkään tytöistä ja pojista, ja oon ollu tytönkaa sängys,
      mut en pojan :) monta vuotta muuten oot?

    • Playmate

      Missä koulussa tää tapahtu,kunta ja millo ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe