Tällästä on motoristin kokoontumiset

Nina 36

Onko niiden tarkoitus tosiaan se, että pari vuorokautta vedetään viinaa ja örvelletään liki tiedottomassa tilassa...? Harrastetaan parin vaihtoa, homostellaan ja Sitten tuhannen tärinöissä sunnuntaina tien päälle, kun tarkkaavaisuus ja valppaus on lähes olematonta.

23

8455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silminnäkijä

      Tuupataan suakin vaikka pikkupuolelle, niin loppuu turhs valitus hetkeksi! Kerrot vaan mistä haetaan!

      • Nina 36

        Älä unta näe....


      • älä selitä, haluut kumminki...
        Nina 36 kirjoitti:

        Älä unta näe....

        älä selitä, haluut kumminki, mutta ku ikä ei vielä riitä.

        No 5 vuoden päästä sitte.


    • Nina 36

      Älä unta näe.

      • Mulle kans

        Juu määki voin tulla tommosen timakan misun kinppuun, vaikka kimpas! Auttaa ahistukseen...


      • mitä tää oikein on

        Alkaako nina seota:

        nina 36 kirjoitti: Onko niiden tarkoitus tosiaan se, että pari vuorokautta vedetään viinaa ja örvelletään liki tiedottomassa tilassa...? Harrastetaan parin vaihtoa, homostellaan ja Sitten tuhannen tärinöissä sunnuntaina tien päälle, kun tarkkaavaisuus ja valppaus on lähes olematonta.

        ja nina 36 vastasi: Älä unta näe.





        Katkeruus sumentaa mielen.


      • Nina 36
        mitä tää oikein on kirjoitti:

        Alkaako nina seota:

        nina 36 kirjoitti: Onko niiden tarkoitus tosiaan se, että pari vuorokautta vedetään viinaa ja örvelletään liki tiedottomassa tilassa...? Harrastetaan parin vaihtoa, homostellaan ja Sitten tuhannen tärinöissä sunnuntaina tien päälle, kun tarkkaavaisuus ja valppaus on lähes olematonta.

        ja nina 36 vastasi: Älä unta näe.





        Katkeruus sumentaa mielen.

        Alat jo pikkuhiljaa oppia jotain eli feikkaamaan minua.


      • väyrynen
        Nina 36 kirjoitti:

        Alat jo pikkuhiljaa oppia jotain eli feikkaamaan minua.

        Onko tää tosiaan sun elämä. Piipität netissä päivät pitkät.

        Kerro meille miksi.

        No, oli miten oli, köyhää on sun elämä.


      • Nina 36
        väyrynen kirjoitti:

        Onko tää tosiaan sun elämä. Piipität netissä päivät pitkät.

        Kerro meille miksi.

        No, oli miten oli, köyhää on sun elämä.

        Siksi että oppisitte jotain.


    • Pena 63

      Kuulostaa mukavalta. Missäpä tätä? Onko Nina tuo 36 sun ikä vai syntymävuosi? Jos syntymävuosi, kiinnostaako yhteisreissu?

      • Nina 36

        En minä homojen kanssa. Miesihanteeni ei ole läskinen kalju motoristi että ei ole motoristeilla saumaa.


      • Pannaan
        Nina 36 kirjoitti:

        En minä homojen kanssa. Miesihanteeni ei ole läskinen kalju motoristi että ei ole motoristeilla saumaa.

        Nina se hyökkää aika isoa ihmisryhmää vastaan: motoristit, lihavat, homot, kaljut. Veikkaan, että yli 50 % Suomalaisista kuullu jotenkin johonkin em. ryhmistä.

        Toivottattavasti opit jotain, ennenkuin kasvat täysi-ikäiseksi, muuten saattaa olla luvassa hieman ongelmia...


    • Iliman pilluu

      Miekii halluun homostella ihtein tiejottomaks Ninan kans...

    • L-positiivinen

      Joo sama meininki ku suviseuroissa. Olin molemmissa!

    • BMW R1100RT

      Aika monelle se on tuota, mutta on meitä myös muita joille sosiaalinen yhdessä olo on muutakin kuin örvellystä.
      Aika moni juttu Suomessa vaan tuntuu pyörivän kännäämisen ja örvellyksen parissa, oli harrastus mikä tahansa. Jääkikekkoilijoista ihan junnu puolella opetetaan jo tähän ja monia muitakin.
      Ilmeisesti ilo ilman viinaa on mahdoton yhtälö 99-prosenttisesti.
      Sama ilmiö kyllä myös ulkomailla, ettei pidä luulla että suomalaiset ainoastaan örveltää. Kyllä se kuuluu homo sapiens ominaisuuksiin enempi ja vähempi.

    • hyvät saumat

      saada motoristia on nimenomaan kokoontumisajot,
      kaikki puutteesa olevat vaan sinne.
      Kiikalassa oli ihan mieletön flaksi.
      Terkuja vaan T.

    • Kokija

      Oisikohan joku motoristi jättänyt tämän NINA 36:den kun näin katkerasti vihaa moottoripyöräilijöitä? Surullinen tapaus, käy sääliksi. Itse istun takana samalla penkillä kuljettajan kanssa. Olin muuten KONTIOSSA ja oli hauskaa ja selvinpäin.

      • Luulet

        Siis miksi luulet että joku motoristi on jättänyt Ninan?!!Ei tuo minun mielestäni kuulosta katkeruudelta jos ihmettelee kokoontumisajoissa ryyppäämista. Itse olen suht samaa mieltä Ninan kanssa kokoontumisajoista eli että siellä juodaan tolkuttomasti, ja vain voin ihmetellä miksi. Itse olen ollut muutamissa mukana ja olen yksi todella harvoista jotka ovat aamulla voineet lähteä tutustumisajolle paikkakunnalle ja lähiympäristöön tietäen että puhalluskoe näyttäisi tasan NOLLA. Parinvaihdosta ja muusta en tiedä enkä, se ei ehkä olisi hassumpi idea........


    • Tapaus ehkä sama

      Tunnen kyseisen tapauksen oli aina kännissä ja lääppi muita motoristi ukkoja pakkohan selainen oli jättää kun kaverit kaikkosi tämän NINA:n takia mutta nyt on hyvin on oikean luonteinen muija ja parivuotta nuorempi eikä mikään nirppanokka. On elämästä tullut helppöa kun pääsin eroon omasta Ninasta.

    • mrll

      Mikä muukaan?

      Noiden lisäksi tietty kännikäynnistykset ja mukavat keskustelut tärkeistä aiheista. ;)

      Vai oisko ne lavatanssit ollu kuiteski kivampi paikka vaihtaa sitä paria, jos sitä välttämättä haluat tehdä?

    • motmummo

      Olet oikeassa ryyppy juhlia ovat.Olisiko aihetta perustaa uusi kerho joka pitäisi sisällään muutakin kuin olutta ja .....esim.eripaikkakuntien nähtävyydet,museot tai vaikkapa kesäteatteria ja hyä ruoka!!!!!

    • Kontioon ratsastan

      tuo ole homman tarkoitus, mutta ilman tarkoitustakin se pakkaa välillä noin mennä.. siksi nuo kokkareet on niin sikasuosittuja.. ja en tosiaan tiedä mitään pahempaa kuin krapuloissa ajaa vasta-aurinkoon kokkareista kotiin.. ja jos olis vielä jytäjammu alla kuten taannoin, ei sitä kestäis erkkikään... ja hitto kun jokainen kannonkämppykin on metsästä hirvenä tielle hyppäämässä.. siis aivan hirveetä hommaa tuo.. hitto kun tulis taas pian kesä.. jiihaaaaaa..

      • Kiihkeitä ääniä

        Ja jäänyt itse ilman,kukapa tuollaisille niuhoille edes antaisi?
        Ja sitä paitsi,sinun ei ole mikään pakko mennä ryyppy orgioihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe