ZIPPO!!

siru

Mitä salaisuuksia sää oot taas Marjuskalle kirjoittanut, kun kone ei ees suostu näyttään? Kirjoittaapi vaan "sivua ei voi näyttää"?
Taasko sinä olet nusuttelemassa sen hartijoita.. milloin on minun hartijoideni vuoro? Marjuska väsyttää sinut pian kokonaan! Jos et oo kiltti poika niin vien sinut sinne pehmustettuun ja laitan siteisiin kiinni.. ja sitten soitan nokkahuilua loppuillan.. opettelen eetelwaissia ja maaonniinkaunista nytten

8

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zippo

jotain sellaista joka ei kestä päivänvaloa, kokeile puolenyön jälkeen uudestaan ;) Totta, Marjuska on vaativa mutta aahh niin palkitseva (nyt sitten puhun ruuista ja juomista) mutta voin nyt illalla nusuttaa sinun hartioitasi kun Marjuska nukkuu Manun kanssa makuuhuoneessa. EIEEIIE, mä teen mitä vaan kunhan en joudu siteisiin!!!! Katso, mä keitin sulle kahvit ja leivoin tuoreet pullat ja hieron hartioitasi vaikka heti, enhän joudu sinne enhän??

täällä siteissä makaan
      siru soittaa huiluaan
      kohta kohtauksen saan
      ja alan ketchup songia jodlaamaan
      päästä irti minut
      niin palkitsen sinut
      monen tunnin nusuttelulla
      ja voit viereeni tulla
      pidän sut lämpimänä
      kylmänä yönä tänä :)

• siru

jo ootte taitavia kirjoittajia, kun kone sensuroi tekstit muilta.. pitäis lähettää semmoinen pikkuinen vakoilijavirus..
        oi, kiitos ihanaa kahvia ja pullaa "nam, hörppää heti", en minä siteisiin sinua ois kuitenkaan laittanut.. paitsi jos et olisi välttämättä niitä halunnut..ketsuppien laulu smurffien tyyliin on päivän hitti.. mulla menis vaan kieli solmuun (mikä olisi varmaan ihan hyvä juttu.. lapset kieltää mua laulamasta..)
        voin minäkin nusutella sinun hartioitasi vuorostaan, käykö.. oon oikeestaan aika hyvä siinä.
        Tein sen muumilimpparisäiliön sinne boksereihin.. on ne vaipat miehellä liian nolot! Toivottavasti ovat sopivan suuret, tein anatomiset.. :)
        Ei me taideta vierekkäin sopia, kun mulla jalat on kuin jääpalikat.. palelluttavat toinen toisensa! (meinasin jatkaa että siksi niitä pitää pitää erillään.. mutta moni ois luullut väärin!!)

• Zippo
        siru kirjoitti:

jo ootte taitavia kirjoittajia, kun kone sensuroi tekstit muilta.. pitäis lähettää semmoinen pikkuinen vakoilijavirus..
        oi, kiitos ihanaa kahvia ja pullaa "nam, hörppää heti", en minä siteisiin sinua ois kuitenkaan laittanut.. paitsi jos et olisi välttämättä niitä halunnut..ketsuppien laulu smurffien tyyliin on päivän hitti.. mulla menis vaan kieli solmuun (mikä olisi varmaan ihan hyvä juttu.. lapset kieltää mua laulamasta..)
        voin minäkin nusutella sinun hartioitasi vuorostaan, käykö.. oon oikeestaan aika hyvä siinä.
        Tein sen muumilimpparisäiliön sinne boksereihin.. on ne vaipat miehellä liian nolot! Toivottavasti ovat sopivan suuret, tein anatomiset.. :)
        Ei me taideta vierekkäin sopia, kun mulla jalat on kuin jääpalikat.. palelluttavat toinen toisensa! (meinasin jatkaa että siksi niitä pitää pitää erillään.. mutta moni ois luullut väärin!!)

Pientä nusuttelua tässä vaiheessa iltaa jo kaipaakin, voit käyttää voimaakin :) *asettuu rennosti tuolille*.

Ole hyvä, olet kahvisi ansainnut ja puhutaan siitä sitomisesta sitten kahden kesken siellä pehmustetussa kopissamme ;) Se ketchup song on oikeesti aika hirvee mutta osaan he he heh heh tai sinnepäin. Joo, ei ole munkaan laulutaidoissa hurraamista, siinä lähinnä rangaistaan kuulijaa.

Kiitos, nyt mulla on muumilimppasäiliö, voi tätä onnen päivää :) *sovittaa* vau, nää on just passelit! Kunpa pian tulisi perjantai ja saisin laittaa mikkibokserit jalkaan ja Halosen yllättää. Ehkä annan hänenkin imeä (siis muumilimppaa)?
        Piti vastata jo tuolla alempana vaippajuttuun mutta ei se enää mahtunut siihen väitti suomi24.

Mä voin jääkalikoitasi lämmittää kevyellä hieronnalla ja tarjoamalla kuumaa glögiä. Hyvä ettet jatkanut, olisi taas ollut selittämistä kaikille ;)

• siru
        Zippo kirjoitti:

Pientä nusuttelua tässä vaiheessa iltaa jo kaipaakin, voit käyttää voimaakin :) *asettuu rennosti tuolille*.

Ole hyvä, olet kahvisi ansainnut ja puhutaan siitä sitomisesta sitten kahden kesken siellä pehmustetussa kopissamme ;) Se ketchup song on oikeesti aika hirvee mutta osaan he he heh heh tai sinnepäin. Joo, ei ole munkaan laulutaidoissa hurraamista, siinä lähinnä rangaistaan kuulijaa.

Kiitos, nyt mulla on muumilimppasäiliö, voi tätä onnen päivää :) *sovittaa* vau, nää on just passelit! Kunpa pian tulisi perjantai ja saisin laittaa mikkibokserit jalkaan ja Halosen yllättää. Ehkä annan hänenkin imeä (siis muumilimppaa)?
        Piti vastata jo tuolla alempana vaippajuttuun mutta ei se enää mahtunut siihen väitti suomi24.

Mä voin jääkalikoitasi lämmittää kevyellä hieronnalla ja tarjoamalla kuumaa glögiä. Hyvä ettet jatkanut, olisi taas ollut selittämistä kaikille ;)

nuo niskasi.. ei pitäsi nusutella vaan toisia vaan tulla välillä hoidettavaksikkin.. "levittää hierontaöljyä ja alkaa nusuttaan kunnolla".
        Tarjoahan Haloselle ryyppy.. sen säiliön voi käydä aina täyttämässä uudestaan, kai se linnan boolikin voisi menetellä.. sinistähän se taitaa olla.. ihan pakosta joudut juomaan sitä tärkeän päivän kunniaksi.
        tai Marjuska voisi ottaa sen jättikokoisen käsveskansa mukaan.. laitetaan tippapulloihin muumilimskaa ja siitä sit letku.. vai lainattaisko pyörätuoli ja piiloteltas siihen juomia.. pussukoita ja sitten ne ontot rautaputket täytettäis kans.. sitä vartenhan ne on kieltolain aikaan suunniteltukin. (anteeksi jos loukkaa jotain jolla on oikeesti p.tuoli.. ei oo tarkoitus!)
        Ainut vaikeus on se että sitä lambadaa on vaikea sitten tanssia.. mutta voisit ottaa tanssitettavan syliisi..
        ketsuppien laulu paranee muumilimpparien avulla ja varsinkin jos pikkusmurffit esittää sen oman jumppaversion siitä.
        sano jos on liian kovat otteet.. mutta lihaksia pitää möyhentää kunnolla! Joko alkaa herra rentoutuun.. naama ainakin on jo aika punanen?

• Zippo
        siru kirjoitti:

nuo niskasi.. ei pitäsi nusutella vaan toisia vaan tulla välillä hoidettavaksikkin.. "levittää hierontaöljyä ja alkaa nusuttaan kunnolla".
        Tarjoahan Haloselle ryyppy.. sen säiliön voi käydä aina täyttämässä uudestaan, kai se linnan boolikin voisi menetellä.. sinistähän se taitaa olla.. ihan pakosta joudut juomaan sitä tärkeän päivän kunniaksi.
        tai Marjuska voisi ottaa sen jättikokoisen käsveskansa mukaan.. laitetaan tippapulloihin muumilimskaa ja siitä sit letku.. vai lainattaisko pyörätuoli ja piiloteltas siihen juomia.. pussukoita ja sitten ne ontot rautaputket täytettäis kans.. sitä vartenhan ne on kieltolain aikaan suunniteltukin. (anteeksi jos loukkaa jotain jolla on oikeesti p.tuoli.. ei oo tarkoitus!)
        Ainut vaikeus on se että sitä lambadaa on vaikea sitten tanssia.. mutta voisit ottaa tanssitettavan syliisi..
        ketsuppien laulu paranee muumilimpparien avulla ja varsinkin jos pikkusmurffit esittää sen oman jumppaversion siitä.
        sano jos on liian kovat otteet.. mutta lihaksia pitää möyhentää kunnolla! Joko alkaa herra rentoutuun.. naama ainakin on jo aika punanen?

olen tosiaankin jäykkänä toisten nusuttelusta, todella ihanaa että saan kokea kätesi hartioillani ja kokea tämän ihanan rentoutumisen tunteen :)
        Selvä, mä tarjoan Tarjalle limsaryypyn, sehän varmaan riemastuu kun saa limsaani litkiä :) Hyi, alkoholia!! Noh, kai sitä voi itsenäisyyspäivän kunniaksi hieman maistaa :) Joo, rullatuoli mukaan niin saadaan renkaatkin täytee tätä ihanaa sokerilitkua ja todellakin jokapaikkaan sitä tungettaisiin niin saisi telkkarinkatsojat koko rahan edestä vastinetta! Se on muuten aika mielenkiintoista mitä kaikkee ihmiset keksikin kieltolain aikana.

Siinä taitaa käydä niin että joudun Marjuskan vietäväksi mutta ehkä saan sitten hyvän syyn istua pyörätuolissa?

Ei se enää voi huonontuakkaan, ei edes smurffiversiona. Ehkä tanssin sitäkin kun tarpeeksi limua juon???

*oivoi...tekeepä hyvää....* Rentoudun rentoudun.... vähemmästäkin naama alkaa punottaa*... *taidan tähän kohta nukahtaa...* *..zzzzz.....*

Öitä sinulle :)

• Zippo

Sinulle kauniita unia
      upeita huuhaan kuvia
      lapsesi hyvin peittele
      itsekin nukkumaan mene
      huomenna taas toivottavasti tavataan
      ja tekstejäsi kanssasi jakaa saan
      nyt minä poistun
      lämmin ajatus suuntaasi sun
      öitä :)

• siru

huomenna tulee meille vieras mies.. se putkimies.. huu!
        Ja aika monta muuta asiaa on hoidettava,
        mutta kyllä jossain välissä pitää tänne ennättää kavereita moikkaamaan!
        Kömmihan lämpöiseen petiisi ja näe kauniita unia ja huomenna reippain mielin uuteen päivään ja uusiin haasteisiin!

• Zippo
        siru kirjoitti:

huomenna tulee meille vieras mies.. se putkimies.. huu!
        Ja aika monta muuta asiaa on hoidettava,
        mutta kyllä jossain välissä pitää tänne ennättää kavereita moikkaamaan!
        Kömmihan lämpöiseen petiisi ja näe kauniita unia ja huomenna reippain mielin uuteen päivään ja uusiin haasteisiin!

tämä mies osasi asiansa... ja sai putket kuntoon vai säikähtikö huutoasi??? Mä en ennättänyt vasta kuin nyt mutta parempi myöhään jne... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe