Saatiinpa tänään sitten vihdoinkin isompi telkkari ja juuri kun oli kanavat viritetty kohdilleen, niin kuva katosi. Nyt kyllä ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Kanaviakin pystyy vaihtamaan, mutta kuva ei näy millään kanavalla. Ruutu näyttää samalta kuin silloin kun telkkari ei ole päällä. Osaiskos kukaan sanoa mistä tällainen mahtaa johtua? Soittelen kyllä asiakaspalveluun, heti kun mahdollista.
Kyseessä Samsung ws-28M204N, 28"
Ääni kuuluu, vaan kuva ei näy
22
43233
Vastaukset
- xyz
TV:si tulee vierailemaan korjaamolla vielä monta kertaa takuuaikana.
- Ahh
Meinaatko merkin puolesta? Jos tuo on nyt hajalla, niin se lähtee kyllä takaisin liikkeeseen eikä takuuhuoltoon.
- digiboxiin
liitetty???
- Ahh
Ei ole liitetty digiboksiin ja tosiaan telkkaria ehti hetken aikaa katsellakin ennen kuin ruutu pimahti.
- Joku Vaan
Katso http://www.samsung.com/fi/support/servicelocations/rta.asp
Hakevat kotoonta ja tuovat jopa vaihtolaitteen korjauksen ajaksi.
Todennäköisesti taustavalo pimeenä tahi paneelista hajonnu joku. Usein nämä viat ilmentyvät melkein heti.
Juu ja Samsung on kestävä ja laadukas merkki. Kyl tuommosia vikoja kaikil valmistajil tulee.- Joku Vaan
Pyh ja pöh linkki menee väärälle sivulle. Noh koitas http://www.samsung.com/fi/support/servicelocations/index.htm ja sielt valitset sit telkut.
Kannattaa myös yrittää vaihtaa liikkeessä uuteen kun hajos heti, mut saat aika älömölön nostaa että suostuvat. Liike rahansa saanut joten enään sinua ei tartte palvel. - Ahh
Joku Vaan kirjoitti:
Pyh ja pöh linkki menee väärälle sivulle. Noh koitas http://www.samsung.com/fi/support/servicelocations/index.htm ja sielt valitset sit telkut.
Kannattaa myös yrittää vaihtaa liikkeessä uuteen kun hajos heti, mut saat aika älömölön nostaa että suostuvat. Liike rahansa saanut joten enään sinua ei tartte palvel.Kiitos, pitää katsoa tuo linkki.
Telkkari tuli postimyynnin kautta, joten sillä on 14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus. - xyz
"Todennäköisesti taustavalo pimeenä tahi paneelista hajonnu joku"
Ai putkitelkkarissa?
"Samsung on kestävä ja laadukas merkki"
BUAHAHAHAHAAAA!!!! - Joku Vaan
xyz kirjoitti:
Ai putkitelkkarissa?
BUAHAHAHAHAAAA!!!!*Ai putkitelkkarissa?*
Juu ei. Luulin, et tuo on LCD. Kuvaputki tuost melkein varmaan hajal. Eihään kukaan enään oikein putkitelkkuja osta eikä niitä enään mistään saakkaan, ellei maksa ylihintaa.
*BUAHAHAHAHAAAA!!!!*
Kyl Samsung on laadukas ja kestävät merkki LCD telkuissa putkitelkuista en tiedä. - Anonyymi
xyz kirjoitti:
Ai putkitelkkarissa?
BUAHAHAHAHAAAA!!!!Ei tuu kuva ääni kuuluu,kaikilla kanavilla.Olen
sitä mieltä et Samsung on huono merkki
Ei edes Areena näy. - Anonyymi
Joku Vaan kirjoitti:
Kannattaa myös yrittää vaihtaa liikkeessä uuteen kun hajos heti, mut saat aika älömölön nostaa että suostuvat. Liike rahansa saanut joten enään sinua ei tartte palvel.Myyjä on velvollinen korvaamaan, vaikka vakuus on mennyt!
- lallallaa
...että kuvaputki hajonnut. Enpä sitten varma voi olla, mutta noin kävi meillä entisen telkkarin kanssa.
- Anonyymi
Sama vika tv alle vuoden hyväsesti. Merkki Samsung
- Anonyymi
Suosittelen ensimmäiseksi ns. "IVO"- buuttia eli sähköjohto irti seinästä ja takaisin
- Anonyymi
Itselleni kävi juuri samoin, kiitos kommentistasi IVO-buutista, se auttoi 👍🏻
- Anonyymi
Mitä tarkoitatte IVO-puutteuksekka? JM
- Anonyymi
IVO= Entinen Imatran Voima
IVO-buutti = katkaistaan sähköt kokonaan
- Anonyymi
Itse olen samassa tilanteessa ääni kuluu muttei kuvaa näy.
- Anonyymi
Sama juttu. Muutaman vuoden ikäisestä Finlux tv:stä hävisi äkillisesti kuva, ääni kyllä kuuluu. Mikähän vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Muutaman vuoden ikäisestä Finlux tv:stä hävisi äkillisesti kuva, ääni kyllä kuuluu. Mikähän vaivaa?
Samanlainen ongelma tuli tutulle. Reilu 2v Finlux ja äänet vain kuuluu, mutta kuvaa ei näy. IVO-buuttikaan ei tässä auttanut, eli vaihtoon menee.
- Anonyymi
Tervehdys. Samaan kysymykseen liittyen Tiedustelu jos joku osaa kertoa kun JVC 37" tv laittaa töpselin pistorasiaan ja painaa tv:ssä olevaa virta on / Off nappia tai kaukosäätimen nappia on / Off syttyy valo tv:ssä alareunassa näkyvä virtavalo eli että tv on nyt kytketty ns: päälle kuitenkaan mitään kuvaa ei näy ruutu on musta kuten olisi virta pois päältä muttakun ääni kuuluu pelikonsolin ollessa kytkettynä ja Kanava Av 0. Hdmi portit toimii myös ps3 toimii ääni kuuluu mutta kuvaa ei tule tv:SEEN. On yritetty irrottaa monta kertaa töpseli ja annettu tvn olla monta vkoa ilman kytkentää ja yritetty uudelleen ei auta. Osaako joku auttaa kertoa että kannattaako korjata vai romikselle?
- Anonyymi
JVC 37" HD ready koodi: LT-37DA8ZU
Wide LCD Tv. Oisko = IVO 😅
IMATRAN VOIMA tehtävä että töpseli irti ja kierrätyskeskus ja kotona muistotilaisuus ( omalle väelle) 🥲. Herran lenkki + juustoa uuniin ja pullo karjalaa.
Köyhä kun on ei Uutta tvtä pysty mitenkää hankkimaan kirpputoria sitten vaan kiertämään helppoa se on rikkailla siitä vaan kauppaan ja 10.000e tv autoon miten tv voi maksaa 10.000e onko kaapelit tehty Kullasta voi Jeesus mun vereni tai toinen asia jota en mitenkään kestä prkl että puhelin maksaa 2000e siis kuka hullu pitää taskussa.
Ilmeisesti rahan käsitys ja sen arvo on kadotettu ei ymmärretä että laskut pitää maksaa ja velka ei IKINÄ poistu ennekuin vim erä on maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579