hamsterin juominen..

tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaa...

hei. minua on ruvennut ihmetyttämään talvikkoni runsas juominen.. hamsterini ei ole edes puolta vuottakaan vielä.. tänään kin hän joi 3 kertaa ja jokaisella kerralla noin. 5 min. edellinen hamsterini joi myös ylettömän paljon ja kuolikin aika nuorena.. mistä tuommoinen runsas juominen voisi johtua? talvikkoni on poika ja edellisen talvikkoni ostin myös samasta eläin kaupasta kun tämän.. ja edellinenkin kuoli piakkoin sen jälkeen kun rupesi juomaan enemmän.. kiitos jo etukäteen..

11

7627

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini91

talvikolla saattaa olla kuuma?!
      Mua ihmetyttää mun talvikkoni juomattomuus.Se on vasta 2kk mutta siltikin... ei juo pakosti edes kertaakaan päivässä..
      TÄHÄN MUN ONGELMAANKIN VOI OTTAA KANTAA!! KIITOS!

• On normaalia, että hamsteri juo helteellä enemmän kuin tavallisesti. Ei siis syytä huoleen. Mutta jos hamsteri juo desin 1-2 päivässä, on se jo sairasta (hamsterilla on diabetes).

• Hamsuneiti

Itsekin tätä mietin.. Meillä kuukauden päästä vuoden ikäinen talvikko ja alkanut juomaan tällä viikolla paljon. Mutta luettunani ylemmän kommentin ei se sentään desiä juo, mutta pari kertaa päivässä enintään ja melkein minuutin saattaa joskus siinä olla. Ei ennen ole juonut edes joka päivä, mutta nyt..

• F

Talvikoilla esiintyy diabetestä eli sokeritautia jonkin verran. Se aiheuttaa janoa. Kannattaa siis käyttää hamsu eläinlääkärissä jos kovin näyttää paljon juovan. Yleensähän hamsut eivät juurikaan juo.

Oletteko muuten varmoja että hamsu juo? Joillain hamsuilla on tapana vain valuttaa huvikseen vettä pullosta maahan.

• F

Eli tuohon juomattomuus viestiin vastaukseksi, että on ihan normaalia. Hamsterit juovat erittäin vähän. Omieni pullot eivät oikeastaan koskaan lainkaan vajenneet, enkä välttämättä nähnyt niitä juomassa pitkiin aikoihin (joivat tietenkin, mutta öisin).

• taalvvikkoo<3<3<3<3

meillä on kohta 9 kk talvikko ja aikasemmin en huomannut että ois vettä pullosta vähentynyt mutta nyt muutaman päivän aikana hamsu on ruvennut juomaan aika paljon... se juo muutaman päivän aikana 25cc... eihän se sinänsä ole niin paljon, muttakun aiemmin on juonut vähemmän :o

• Hamsuuut

Syyrialaiseni on alkanut viikko sitten alkanut juomaan erittäin paljon. Pitäisikö huolestua?

• hamstre

Se on ihan normaalia ellei hamsterilla ole ilmennyt muita ongelmia. Onhan huoneiden lämpötilat sopivat joissa hamsterinne asuvat? Kääpiähamstereilla diabeteskin on hyvin mahdollinen, mutta uskoisin että se on ihan normaalia kerta muita ongelmia ei ole ilmennyt.

• Anonyymi

talvikkoni ei juo paljoa päivässä kenties yhtään miten reagoin'

• Anonyymi

Alkaa huolestuttavaan että minun kääpiöhamsteri ei juo vettä kunnolla ja hän on 11viikkoa vanha

• Anonyymi

Mulla on saman tyylinen homma, noin 7kk vanha talvikko herra juo runsaasti, on alkanut kävelemään hitaammin. Aikaisempi hamsteri kuoli ripuliin, koska huomasit liian myöhään ettei se juonut juuri yhtään, tästä syystä olen tarkkaillut hamsterin juomista ja ruokintaa aika tarkkaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2037
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1259
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1072
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      94
      772
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      124
      749
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      717
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      675
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      60
      644
    Aihe