Tänään iltapäivällä. Kysyin mikiskö arviot villasukalla peitetyn maalisudin
pitelijän iän?
Lohdullisin arvio oli, ei päivääkään yli 86:n, sitä paitsi tuo velipoikasikin
näyttää ferskimmältä.
Isäukko myhäili mielissään!
Tein sitten gallupit!
8
288
Vastaukset
- tuohon sanois .. ?
Villasukalla? Kaiken muun kyllä ymmärrän.
- capt. cöpenick
Sopulinnahkamikkiä. Nääs!
- Ak:n lapio
Tuo villasukkasi vieläkin. Monetkohan ketut silläkin on myskytetty.
- capt. cöpenick
Oli joku herätyskokous ex nuorisotalossa. Menin siit Sannaa kuulemaan.
Oikein hyvin muodostunut hän oli.
Porukkaa alko pökräilemään. Sanna sii alko ehdotteleen - sukkapyykkiä.
Ei ne niin pahat olleet, vasta Jussina pestyt. - Ak:n lapio
capt. cöpenick kirjoitti:
Oli joku herätyskokous ex nuorisotalossa. Menin siit Sannaa kuulemaan.
Oikein hyvin muodostunut hän oli.
Porukkaa alko pökräilemään. Sanna sii alko ehdotteleen - sukkapyykkiä.
Ei ne niin pahat olleet, vasta Jussina pestyt.Sanna kaatui ja sitten katui.
- ota kuppi
kun vielä ehdit
- capt. cöpenick
Ohkain imupilli hyvässä Absinttipötikässä on paras janojuoma. Niin tuhti kama, ett
joutuu reisusti lantraamaan.
On sen Rene, Rene, no joku fransmanni rene se oli, sen puljussa keitettyä.
Mee huomenna pitkäripaiseen kattomaan tosi tuhtia janojuomapötikkätä! Osta se. - Rene Kermannsin Abs...
capt. cöpenick kirjoitti:
Ohkain imupilli hyvässä Absinttipötikässä on paras janojuoma. Niin tuhti kama, ett
joutuu reisusti lantraamaan.
On sen Rene, Rene, no joku fransmanni rene se oli, sen puljussa keitettyä.
Mee huomenna pitkäripaiseen kattomaan tosi tuhtia janojuomapötikkätä! Osta se.Joku sano sitä Kerman Kallen setäukoks, joka lähti merille, jäi Ranskaan aikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497