Moi, ekaa kertaa matkalle etelään...
Mitähän kannattaa pakata mukaan?
JEE ETELÄÄN
6
1207
Vastaukset
- naurattaa
uusavuttomia? mitähän sinne ottaisi? uikkarit ja kortsuja, pärjääkö sillä?
- ArthurDent
hammasharja passi visa.
Jo vain näillä pärjää
- pakkaaja
moi
kurkkaa tätä sivua:
http://www.smt.fi/matkalle/Vinkkejalentomatkustukseen.html
-hyviä vinkkejä- iimil
Varmaan olet menossa johonkin playadelinglesiin? hah. Ota rahaa mukaan niin saat ostettua sellaisen t-paidan tuliaiseksi.
- ou nou
iimil kirjoitti:
Varmaan olet menossa johonkin playadelinglesiin? hah. Ota rahaa mukaan niin saat ostettua sellaisen t-paidan tuliaiseksi.
Ja mitäs vikaa on Playa del Inglesissä? Monet tykkäävät siitä kovasti. Aina te lähiöpubien kanta-asiakkaat rutisette. Mitäs kannatte kaiken rahanne paikalliseen, ettekä pääse siitä syystä lähikuppilaa pitemälle... surullista!
- Lähös kans 2014! :P
http://www.rantapallo.fi/matkavinkit/matkailijan-pakkauslista/
Kato tuolta! :D Vaikka luet iha varmaan näitä 8 vuoden päästä xD Tässä näkee netin vaaroista, asiasi voi jäädä nettiin pitkiksi ajoiksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681