BMWK1200GT

Vieläkö vikoja?

Uusissa K-sarjan Bemareissa kuuluu ainakin olleen kytkinongelma joka haittaa vaihtamista? Mahtaako olla jo hallinnassa tuo vika? Mitähän muuta olisi hyvä tietää tuosta uudesta mallista kun ostoa suunittelee?

4

2203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirikkonen

vielä viilattavaa, niin siis tässä uudessa mallissa, eli kaasu on on/off -tyyppinen, josta en itse matkapyörässä pidä, sekä jarrut ovat hyvät, mutta tunnottomat

• siinä

kyselet kun on rahaa vain 10.euroa taskussa,,helvetin köyhä.

sulla koskaan ole euroja jotta voisit ostaa
      28,tuhannen euron BMV.

hanki elämä ja rahaa puhu sitten vasta. SIKA.

• jutuista sen kuulee.....

Tarkennus: Mulla on BMW K1200GT. Uusi nyt sattuu kiinnostamaan lähinnä rungon takia, niin ja onhan tossa mun vehkeessä kone aika vanha konstruktio. Toisaalta minun pyörässä ei ole ollut pienintäkään vikaa vaikka juuri tulin pitkältä Euroopan reissulta. Toisin kun Harrikat, joista melkoisen montaa eilen työnneltiin lautalta passipisteeseen. Kiitoksia tuosta toisesta asiallisesta kommentista. Mitähän kaasun jyrkkyys tarkoitti? Niin ja sitten tuo toinen kateelliselta kuullostava tyhjätasku: Mene töihin niin voit ostella tällaiset pikkuostokset käteisellä.

• xxxxxx

Minulla on tuo uusi GT ja vielä on kytkin kestänyt. Vaihteisto toimii ja näissä uusissa K pyörissä on tehdas jättänyt 1-2-3 vaihteille klonks äänen tiedostamaan vaihteen vaihtuneen :-). Se ei siis ole vika, vaan ominaisuus. Kytkimiä en tiedä GT mallissa hajonneen. Toivottavasti oli vain ensimmäisien S mallien vika. Mene ja tiedä. Kytkin on minusta ainakin kevyempi käyttää kuin ensimmäisissä S malleissa.

Jarrut on minusta ihan ok, toimii hyvin ja pysäyttää. Takajarrukin on muutettu toimivaksi sitten S mallin alkumetrien. Ilmeisesti jossain vaiheessa (07) tehostin poistuu jarrusysteemistä ja jarrut pitäisivät olla sitten "paremmat". Minusta vanhassa oli hyvät jarrut ja niin on tässäkin.

Se mitä voit joutua modifioimaan uutukaisessa on istuin ja ehkä pleksi. Tuo vakioistuin ei oikein tunnu olevan kaikkien mieleen ja pleksi ei anna täydellistä suojaa >180cm hemmolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe