Elikkä pääseekö ds:llä nettiin jos on tämä yhteys elikkä niinku selaimelle, että pääsee käymään vaikkapa www.nintendo.fi tai joku tämmönen ihan tavallinen nettisivu vai voiko sillä vaan pelata sitä AC:n Wi-Fi juttua`? Tai muuta FC - peliä..
Sori jos kirjotin ton epäselvästi mut ei voi mitää:D
(ois kiva käydä netis jos tietokone on kiinni :P)
Pääseekö ds:llä nettiin?
MooMoo
2
350
Vastaukset
- Vanha pelaaja
Nintendo DS:lle on tulossa Opera-selain, jolla voi hoitaa normaalia Www-selailua ja varmaan sitten pääsee myös irc:iin keskustelemaan kunnolla ihmisten kanssa, koska tuo pictochättihän on vaan lähiverkkoon tarkoitettu. Julkaisuajankohdasta en tiedä.
Siis "netti":hän käsittää koko internetin, eli sinäläänhän DS on netissä, kun sillä pelataan Wifi:nä. - Hämmentynyt heppa
miten ihmeessä pääsisi nintendolla nettiin.
mulla on nintendo dsi xl ja en pääse nettiin onko kenelläkään tietoa miten pääsee nettiin sillä vekottimella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984