Lontoon raflat

Paikat kiertoon

Lähtetään piakkoin Lontooseen, ja olen katsellut ravintoloiden valikoimia ja hintoja keskustan alueella. Aika kallista sanoisin...

Pubiruokaa tulee varmasti kokeiltua, mutta onko siellä muita kohtuuhintaisia paikkoja? Jaksetaan kyllä kävellä jos jonnekin sivukujille täytyy poiketa. Ja hinta/laatu saisi olla kohdallaan, ei mielellään turistirysiä.

Jaamme sitten omia kokemuksia kunhan päästään -sinne ja takaisin.

6

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikat kiertoon

      Jos kellään ei ole mitään hyvää sanottavaa Lontoon ruokapaikoista, niin jakakaa ihmeessä tietonne.

      Mikä oli huonoin ruokailukokemus, ja miksi?

      • tepsu

        Lontoossa on melko kallista ravintoloissa, itse pidimme kiinalaisista ravintoloista, niitä on joka puolella, Chinatownissa saatiin tosi hyvää ruokaa=) Intialainen ruoka myös hyvää, tosi hyvä ravintola Queenswaylla, Maharaji tai jotain, mutta oli kallein ravintolailta siellä... Queenswayllä muitakin hyviä ravintoloita, esim Bella Italia (?) eikä ollut kallis. Ei sattunut mitään huonoa kokemusta, ja taas ollaan ensi kuussa menossa. Pikaruuat suht edullisia, ja parempia kuin täällä=)


      • Paikat kiertoon
        tepsu kirjoitti:

        Lontoossa on melko kallista ravintoloissa, itse pidimme kiinalaisista ravintoloista, niitä on joka puolella, Chinatownissa saatiin tosi hyvää ruokaa=) Intialainen ruoka myös hyvää, tosi hyvä ravintola Queenswaylla, Maharaji tai jotain, mutta oli kallein ravintolailta siellä... Queenswayllä muitakin hyviä ravintoloita, esim Bella Italia (?) eikä ollut kallis. Ei sattunut mitään huonoa kokemusta, ja taas ollaan ensi kuussa menossa. Pikaruuat suht edullisia, ja parempia kuin täällä=)

        Meidän hotla on Queenswayn lähellä, kiva kuulla että sieltä löytyy hyviä ruokapaikkoja.
        Aiemmin laitoin linkin jonka löysin seikkaillessani netissä:
        www.streetsensation.co.uk/
        Sieltähän se Bella Italiakin löytyi.


      • Rixuliini
        Paikat kiertoon kirjoitti:

        Meidän hotla on Queenswayn lähellä, kiva kuulla että sieltä löytyy hyviä ruokapaikkoja.
        Aiemmin laitoin linkin jonka löysin seikkaillessani netissä:
        www.streetsensation.co.uk/
        Sieltähän se Bella Italiakin löytyi.

        Oli joku tosi hyvä ja edullinen etninen rafla missä oli seisovapöytä, ja paljon eri lajeja. Taisi olla intialaista. En muista yhtään minkä niminen paikka oli kyseessä, enkä siksi löytänyt sitä tuosta Street Sensationistakaan...


      • tepsu
        Paikat kiertoon kirjoitti:

        Meidän hotla on Queenswayn lähellä, kiva kuulla että sieltä löytyy hyviä ruokapaikkoja.
        Aiemmin laitoin linkin jonka löysin seikkaillessani netissä:
        www.streetsensation.co.uk/
        Sieltähän se Bella Italiakin löytyi.

        yes toi streetsensation on tosi kätevä=)!!! Meiltä jäi pubiruoka viimeks vallan kokematta joten nyt täytyy saada fish&chips annos ihan välttämättä!


      • Näin jälkikäteen
        tepsu kirjoitti:

        Lontoossa on melko kallista ravintoloissa, itse pidimme kiinalaisista ravintoloista, niitä on joka puolella, Chinatownissa saatiin tosi hyvää ruokaa=) Intialainen ruoka myös hyvää, tosi hyvä ravintola Queenswaylla, Maharaji tai jotain, mutta oli kallein ravintolailta siellä... Queenswayllä muitakin hyviä ravintoloita, esim Bella Italia (?) eikä ollut kallis. Ei sattunut mitään huonoa kokemusta, ja taas ollaan ensi kuussa menossa. Pikaruuat suht edullisia, ja parempia kuin täällä=)

        Täytyy kyllä sanoa, että turhaan kinusin ruokapaikkojen osoitteita. Rafloja on niin paljon ettei kannata juosta niiden perässä.
        Kävimme Bella Italiassa, kun se sattui olemaan hotellimme lähellä. Paikallinen "Rosso" kai kuvaisi sitä parhaiten.
        Samaa mieltä olen siitä, että pikaruokaa kannattaa kokeilla. Saimme vatsamme täyteen pienessä kiinalaisessa, ja oli maittavaa.
        Fish and chips oli kokeilemisen arvoista ja sandwichit maukkaita.

        Yhteenvetona: Jos löytyy rahaa, Lontoo on taivas, mutta meille mattimeikeläisille se on kallis paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe