Kynttilät

MINÄ ITSE

Saisiko joltain vastauksen?: Rituaalissa kun käytetään mustaa(mustia) kynttilää niin pitääkö sen olla kauttaaltaan musta? Löysin kynttilöitä joiden tali on punaista muuten mustia, voiko käyttää?

Mistähän voisi löytää kunnon mustia kynttilöitä? Muutama kauppa on jo kierretty.

11

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nathaira

      Minäkin olen tätä joskus kysellyt.
      Aika vaikeasti ne ihan täysin mustat on löydettävissä, Anttilasta löytyi joskus talviaikaan "melkein mustia" ;) Ostin sitten niitä. Jos se punainen steariini ei sinua haittaa, niin mikset voisi niitä käyttää?

      Jos kuitenkin ihan kunnollisia mustia haluaa, niin varmaan netistä joutuu tilaamaan.

    • Light-bearer

      Kysymys on melko pitkälle siitä haittaako punainen tali sinua. Rituaalihan on puhtaan subjektiivinen tila ja noiden muotoseikkojen tarkoitus on vain tukea sitä. Eihän rituaalin päähuomio kuitenkaan ole sen kynttilän tuijottamisessa.

      Kunnon mustia kynttilöitä en ole usein löytänyt. Yleensä ne ovat lähinnä tumman vihreitä yms. Stockalla olen joskus oikeasti mustia nähnyt.

      • maakks

        Mitä tarkoittaa ku mun purppurvillatakille on kaadettu steariinia.


    • "ex-satanisti"

      Jos nyt vaan oikein muistan, niin sellaisesta liikkeestä kuin Indiska niitä voi löytää. Jyväskylän Forumissa tällainen ainakin sijaitsee. Muualla en ole täysin mustia kynttilöitä nähnyt.

      Mutta, näytät olevan aika hakoteillä koko satanismista jos pitää kysellä muilta että voinko käyttää tällaisia ja tällaisia kynttilöitä rituaaleissa.

      • MINÄ ITSE

        Haitallinen ylpeys saattaa johtaa ikäviin asoihin.. Mitäs sä tänne kirjoittelet "ex-Satanisti"...
        Ja niistä kynttilöistä, teen niitä itse.. ja varsin speciaaleja.


      • "ex-satanisti"
        MINÄ ITSE kirjoitti:

        Haitallinen ylpeys saattaa johtaa ikäviin asoihin.. Mitäs sä tänne kirjoittelet "ex-Satanisti"...
        Ja niistä kynttilöistä, teen niitä itse.. ja varsin speciaaleja.

        "Haitallinen ylpeys saattaa johtaa ikäviin asoihin.."

        Kunhan huomautin, että satanismissa ei ole kyse toisten kirjoittamien ohjeiden noudattamisesta, saati sitten LaVeyn kirjoittamien "saatanallisten syntien" hokemisesta. Ja tarkoituksenani ei ole haastaa riitaa tai loukata, jos tiedät satanismista muutakin kuin yhden nettisivun esittelytekstin verran, niin ymmärrät varmasti kommenttini (vaikka taipumuksenani on kirjoittaa provosoivaan sävyyn, ei tosin aina tahallisesti).


        "Mitäs sä tänne kirjoittelet "ex-Satanisti"... "

        Kirjoittelen minne haluan, tämä palsta ei ole tarkoitettu pelkästään niille jotka kutsuvat itseään satanisteiksi.


      • MINÄ ITSE
        "ex-satanisti" kirjoitti:

        "Haitallinen ylpeys saattaa johtaa ikäviin asoihin.."

        Kunhan huomautin, että satanismissa ei ole kyse toisten kirjoittamien ohjeiden noudattamisesta, saati sitten LaVeyn kirjoittamien "saatanallisten syntien" hokemisesta. Ja tarkoituksenani ei ole haastaa riitaa tai loukata, jos tiedät satanismista muutakin kuin yhden nettisivun esittelytekstin verran, niin ymmärrät varmasti kommenttini (vaikka taipumuksenani on kirjoittaa provosoivaan sävyyn, ei tosin aina tahallisesti).


        "Mitäs sä tänne kirjoittelet "ex-Satanisti"... "

        Kirjoittelen minne haluan, tämä palsta ei ole tarkoitettu pelkästään niille jotka kutsuvat itseään satanisteiksi.

        Kuulostaa siltä ettei vanhat tavat ole unohtunut, kun kerran teet ja kirjoitat mitä haluat.. Ei ne järkevät periaatteet helpolla unohdu.


    • AROSUSI-09

      Ei näy nettisivuilla,mutta sieltä löytyy.

    • Holopainen

      Kannattaa kysyä Saatanalta. Luulisi tosin ettei hän ole mitenkään erityisen nirso kynttilöiden suhteen.

    • black_soul88

      Ainakin sellasesta kuin www.blackroup.fi oon ite tilannu...

    • smaakksuukko

      Kysy saatanalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe