Open Source terroristit

Pentti Nelonen

Open Source terroristit ovat taas varastaneet ja julkaisseet yhden suljetun koodin tuotteen lähdekoodit. Ei riittänyt taannoinen windowsin lähdekoodien varastaminen ja julkaiseminen vaan nyt piti tehdä sama Hellgate: London nimiselle pelille.

16

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki tuohon uutiseen?
      ;-)

      • zxcvbnm

        Open sourceen ei voi käyttää varastettua koodia koska se näkyy ja on kaikkien luettavissa.

        Suljetun koodin ohjelmaan on paljon helpompi piilottaa varastettua koodia. Näitä tapauksia tuleekin julki säännöllisesti.


    • fct

      Voit keskustella ongelmistasi luottamuksellisesti pyytämällä terveyskeskuslääkäriltäsi lähetteen psykiatrian poliklinikalle.

    • TUKI TURPAS!

      Tai se _tukitaan_!!! Moista VALHETTA JA PASKANJAUHANTAA JATKAT KAI NIIN KAUAN KUN valkotakkiset tulee ja hakee sut pois!!!

      KAIKKI mitä sun näppikseltä pääsee on rikollista touhua: herjauksia, valheita, mustamaalausta, propagandaa! Sä et tiedä totuuksista mitään!

      • en usko

        Tälläinen selittely on aivan turhaa, tiedämme kaikki mihin tämä topikki kuitenki loppujen lopuksi johtaa.


    • minä vaan

      Ahaa. Kyllä ne pelin tekijät on itse ne koodit julkassu vapaaseen käyttöön, jos ne kerran on julkastu.

      • Pentti Nelonen

        Luuletko, että joku firma, joka aikoo oikeasti tienata pelillään menisi julkaisemaan pelin koodit? Uutisessakin sanotaan, että ne varastettiin eli ei se firma niitä julkaissut itse vaan joku varasti.


      • Bits©
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Luuletko, että joku firma, joka aikoo oikeasti tienata pelillään menisi julkaisemaan pelin koodit? Uutisessakin sanotaan, että ne varastettiin eli ei se firma niitä julkaissut itse vaan joku varasti.

        ???


      • Pentti Nelonen
        Bits© kirjoitti:

        ???

        Hellgate: Londonin lähdekoodi varastettiin

        Gamers with Jobs: Press Pass -peliblogin saamien tietojen mukaan linux-hakkerit ovat tunkeutuneet Flagship Studios -pelistudion palvelimille ja varastaneet Hellgate: London -pelin lähdekoodin. Pelistudio ei ole vielä kieltänyt eikä myöntänyt tietovarkautta. Gamers with Jobsin mukaan asialla saattavat olla linuxia käyttävät hakkerit, jotka ovat yrittäneet jo kaupitella lähdekoodia netissä.

        Hellgate: London on Blizzardin entisen pelinkehittäjän Bill Roperin pelistudion ensimäinen projekti. Hellgate: London sijoittuu parin kymmenen vuoden päähän tulevaisuuteen, jossa demonit ovat hyökänneet maan päälle ja lähes tuhonneet koko ihmiskunnan. Peliä on kuvailtu ensimmäisen persoonan Diabloksi, jossa moninpeli on tärkeässä osassa. Tietovarkaus saattaa viivästyttää pelin julkaisua, sillä lähdekoodin tutkiminen saattaa paljastaa huijausmahdollisuuksia moninpelissä.


      • jaa niin...
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Hellgate: Londonin lähdekoodi varastettiin

        Gamers with Jobs: Press Pass -peliblogin saamien tietojen mukaan linux-hakkerit ovat tunkeutuneet Flagship Studios -pelistudion palvelimille ja varastaneet Hellgate: London -pelin lähdekoodin. Pelistudio ei ole vielä kieltänyt eikä myöntänyt tietovarkautta. Gamers with Jobsin mukaan asialla saattavat olla linuxia käyttävät hakkerit, jotka ovat yrittäneet jo kaupitella lähdekoodia netissä.

        Hellgate: London on Blizzardin entisen pelinkehittäjän Bill Roperin pelistudion ensimäinen projekti. Hellgate: London sijoittuu parin kymmenen vuoden päähän tulevaisuuteen, jossa demonit ovat hyökänneet maan päälle ja lähes tuhonneet koko ihmiskunnan. Peliä on kuvailtu ensimmäisen persoonan Diabloksi, jossa moninpeli on tärkeässä osassa. Tietovarkaus saattaa viivästyttää pelin julkaisua, sillä lähdekoodin tutkiminen saattaa paljastaa huijausmahdollisuuksia moninpelissä.

        Eihän Pentti/Torvi koskaan linkkejä laittele jos on kyse vähänkin oudommasta uutisesta. Siksi koska koko uutista ei ole koskaan julkaistukaan...julkaistu ainoastaan Pentin/Torvin pään sisällä


      • Pentti Nelonen
        jaa niin... kirjoitti:

        Eihän Pentti/Torvi koskaan linkkejä laittele jos on kyse vähänkin oudommasta uutisesta. Siksi koska koko uutista ei ole koskaan julkaistukaan...julkaistu ainoastaan Pentin/Torvin pään sisällä

        Lue sieltä lisää!


      • sinä kerrot linkin
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Lue sieltä lisää!

        Muuten emme usko. Jos kerran kehtaat postailla uutisia tänne niin laita SUORA linkki jos sellasta uutista edes onkaan. Meillä ei ole aikaa alkaa kahlaamaan MBnetin uutisarkistosta olemattomia uutisviestejä!!! todistetaakka on sulla!


      • Pentti Nelonen
        sinä kerrot linkin kirjoitti:

        Muuten emme usko. Jos kerran kehtaat postailla uutisia tänne niin laita SUORA linkki jos sellasta uutista edes onkaan. Meillä ei ole aikaa alkaa kahlaamaan MBnetin uutisarkistosta olemattomia uutisviestejä!!! todistetaakka on sulla!

        http://www.mbnet.fi/pelihalli/uutiset/?from=etusivu#Uutinen2352


      • entä sitten?
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        http://www.mbnet.fi/pelihalli/uutiset/?from=etusivu#Uutinen2352

        So, joku on siis todella varastanut ne lähdekoodit. Missä tuossa mainitaan että linuxisteilla olisi mitään tekemistä asian kanssa?????
        Yhtä hyvin wintoosistit on sen voineet tehdä. Muista pena että rikollista ainesta on myös poliisin piirissä, ainakin isossa maailmassa!


      • eipäs

      • Bits©
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Hellgate: Londonin lähdekoodi varastettiin

        Gamers with Jobs: Press Pass -peliblogin saamien tietojen mukaan linux-hakkerit ovat tunkeutuneet Flagship Studios -pelistudion palvelimille ja varastaneet Hellgate: London -pelin lähdekoodin. Pelistudio ei ole vielä kieltänyt eikä myöntänyt tietovarkautta. Gamers with Jobsin mukaan asialla saattavat olla linuxia käyttävät hakkerit, jotka ovat yrittäneet jo kaupitella lähdekoodia netissä.

        Hellgate: London on Blizzardin entisen pelinkehittäjän Bill Roperin pelistudion ensimäinen projekti. Hellgate: London sijoittuu parin kymmenen vuoden päähän tulevaisuuteen, jossa demonit ovat hyökänneet maan päälle ja lähes tuhonneet koko ihmiskunnan. Peliä on kuvailtu ensimmäisen persoonan Diabloksi, jossa moninpeli on tärkeässä osassa. Tietovarkaus saattaa viivästyttää pelin julkaisua, sillä lähdekoodin tutkiminen saattaa paljastaa huijausmahdollisuuksia moninpelissä.

        Kun ei löydy minkäänlaista todellista osoitusta parjaamiesi käyttisten huonommuudesta, pitää uutisia vääristellä. Onneksi olkoon, jatka samaa rataa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe