Haluan kuulla teidän mielipiteitä! Eli onko 13 hyvä määrä veikkausliigas? Vai pitäisikö olla tasalukuinen numero (12,14)? mikä joukkue pitäisi tippua, mikä joukkue pitäisi nousta?
mun ehdotus on että pelataan 12 joukkueella ja kups tippuisi!
12, 13 vai 14 joukkuetta?
9
387
Vastaukset
- Böga
on niin heikko, että korkeimmalla sarjatasolla tulisi olla mielestäni vain nelja joukkuetta.
- mikkokoo
30 otteluu olisi juuri sopiva määrä
- mikkokoo
12 joukkuetta = 22 otteluu seon ihan liian vähän
- mikkokoo
12 joukkuetta = 44 otteluu ehkä vähän liikaa vai olisiko?
- ei ole niin
korkea, että edes 12 joukkuetta olisi hyvä luku. 10 olisi ehkä paras mahdollinen. Taso olisi korkeampi ja saataisiin pelattua hyvä 4x9 sarja eli 36 ottelua olis hyvä.
- mikahäkonkunk
7x4=28
- Tason nosto
Kyllä nkytason joukkueita ajatellen ja maamme pelaajatasoa ajatellen varmaan joku 6 - 8 joukkuetta olisi maximi jotta kunnon pelejä ja kehitystä saataisiin aikaan.
Löysää ja saamatonta meininkiä pääsääntöisesti nykyään. Esim. Lahdessa rahaa palaa mielettömästi, ukot ammattilaisia, huippuolosuhteet (halli, kentät, tukirahoittajat ym.) ja huippukallis valmentaja vielä palkattu, silti ei pärjätä eikä osata pelata edes keskinkertaisia pikkukaupunkien joukkueita vastaan. Amtöörien puuhastelua jossa rahat menevät Kankkulan kaivoon.- Osuva juttu
Totta tuo edellä kirjoitettu ja malli esimerkki siitä miten kun rahaa on voi panostukset silti mennä tosi pahasti pieleen. Lahti tosiaan taitaa olla onneton palloilukaupunki joka ei pärjää edes ostomiehillä.
- iirokyöstiakselikiljunen
toi ois varmaan paras olis niitä pelejäkin joskus nythän toi sarja tuntuu olevan pelkkää lomailua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751