Heippa kaikki! Kertokaapa jotakin Budapestin hotellista nimeltä Astoria. Sinne olisi suunta syyskuussa:)
Hotelli Astoria
2
663
Vastaukset
- mop
Astoria on verraten vanha hotelli sijaiten keskeisellä paikalla kahden suuren kadun kulmauksessa. Olemme asustaneet vaimoni kanssa siinä vuonna 1995 kaksi viikkoa. Saimme loistavan ison huoneen ylimmästä kerröksesta pihan puolelta (vielä tuohon aikaan asiaa saattoi "avittaa" sisäänkirjautumisen yhteydessä passin väliin taitettu 10 dollarin seteli). Yksityiskohtia hotellin kunnosta en jaksa muistaa ja tilanne on tietysti voinut jo muuttua. Metroasema Astoria on aivan ulko-oven edessä ja metro Budapestissä on erinomainen liikenneväline. Ihan suositeltava hotelli.
- hotelli
Oltiin vaimon kanssa viime vuonna toukokuussa Budapestissa ja majoituttiin Astoriin. Astor on mun mielestä ihan hyvä hotelli mm. keskeisen sijaintinsa vuoksi. Metro on ihan vieressä ja raitiovaunut ja bussit kulkee myös vierestä. Henkilökunta puhuu englantia ja on kohtalaisen ystävällistä. Kaikki muut hotelliasukkaat meidän Astorissa oloaikana olivat ulkomaalaisia tai siis eivät unkarilaisia. Erityisesti hotellin ravintolasali, jossa aamupala tarjoillaan, on erittäin tyylikäs. Astor sijaitsee vanhassa rakennuksessa, joka on remontoitu hyvään kuntoon. Mun mielestä kyseessä on siis hyvä hotelli ja sen luokitushan taitaa olla kolme tai neljä tähteä. Ei huono valinta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666