keskoslapsi huoneessani

äiti marraskuu-05

Itse synnytin ihan oikeeseen aikaan,vain parilla päivällä laskettuaika heitti. Sain 2,5kg ja 44cm pienen tyttövauvan. Sillä hetkellä vauva oli osaston pienin,vaikka huoneessani oli keskonen,pieni poika :) haluisin hirveästi tietää mitenhän tämä pieni poika ja äiti ovat pärjäilleet. meidän lähtiessä kotiin,se pieni poika jäi sinivalohoitoon. Tämä äiti oli ainoa joka piti minua ihmisenä ja äitinä,eikä nuorena tyttönä joka on tehnyt elämänsä virheen..

1

2010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkin

minä omassa huoneessani teholta päästyäni odottelin että pääsen oman pienen tyttöni luokse.sitten kun oisin päässyt,en uskaltanut mennä,pelotti kun kerran olin pyörätuolilla käynyt kattomassa,se ei näyttänyt minun vauvalta..ei noin pientä voi ollakkaan,kävin itkemään...
      samassa huoneessa kanssani oli äiti jolla oli ilmeisesti useampiakin lapsia,hänen lapsensa oli sinivalohoidossa ja odottivat sen vuoksi kotiin pääsyä..ajattelin että meillä on vielä pitkä taival kotiin,mutta kun he pääsevät kotiin,on taas yksi perhe koossa.
      en koskaan ajatellut ikää,vaan kaikkea muuta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5099
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4539
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1757
    5. 91
      1432
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      82
      1399
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe