keskoslapsi huoneessani

äiti marraskuu-05

Itse synnytin ihan oikeeseen aikaan,vain parilla päivällä laskettuaika heitti. Sain 2,5kg ja 44cm pienen tyttövauvan. Sillä hetkellä vauva oli osaston pienin,vaikka huoneessani oli keskonen,pieni poika :) haluisin hirveästi tietää mitenhän tämä pieni poika ja äiti ovat pärjäilleet. meidän lähtiessä kotiin,se pieni poika jäi sinivalohoitoon. Tämä äiti oli ainoa joka piti minua ihmisenä ja äitinä,eikä nuorena tyttönä joka on tehnyt elämänsä virheen..

1

2000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkin

minä omassa huoneessani teholta päästyäni odottelin että pääsen oman pienen tyttöni luokse.sitten kun oisin päässyt,en uskaltanut mennä,pelotti kun kerran olin pyörätuolilla käynyt kattomassa,se ei näyttänyt minun vauvalta..ei noin pientä voi ollakkaan,kävin itkemään...
      samassa huoneessa kanssani oli äiti jolla oli ilmeisesti useampiakin lapsia,hänen lapsensa oli sinivalohoidossa ja odottivat sen vuoksi kotiin pääsyä..ajattelin että meillä on vielä pitkä taival kotiin,mutta kun he pääsevät kotiin,on taas yksi perhe koossa.
      en koskaan ajatellut ikää,vaan kaikkea muuta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1839
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1703
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1379
    5. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      957
    6. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      957
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      937
    8. 66
      914
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      901
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      52
      888
    Aihe